Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ReallyHöger hand? Really?
/Söder
Är inte den där såld?En stilla dag i Växjö
![]()
Hehe...inte än. Känner mig för liteÄr inte den där såld?![]()
Grattis till en kanonklockaSom jag har lurkat runt i denna tråd. Har hållt mig gömd i kulisserna och avundsjukt tittat på era fina bilder och drömt mig bort. Men igår blev jag äntligen stolt ägare av en explorer etta - 214270.
Kan bara konstatera att the hype is real och postar min första bild i denna tråd!
![]()
Nyinskaffad?214270 mk2
![]()
Nyinskaffad?
Grattis i så fall till ett bra val!![]()
.......Sent Grattis då.Köpte den 24/8 2016 så den har varit med ett tag. Kan vara den klocka jag haft längst i samlingen![]()
214270 mk2
![]()
TaskigtDet var väldigt vad långa visare du har.
/Söder
Det var typ en av få saker jag visste om mk2. Menar så klart inget med det..Taskigt![]()
Var absolut inget illa menat, tyckte snarare det var en klockren kommentarDet var typ en av få saker jag visste om mk2. Menar så klart inget med det..
/Söder
Är tavlan på 214270 mk2 matt eller glans?
Min håller med:Trender på Basel kommer och går - Rolex Explorer består
![]()
Trender på Basel kommer och går - Rolex Explorer består
![]()
Ser BRA ut Johan!!!Och äntligen när jag i denna tråd posta får, jäklar vad jag mår! Tack @Nicke L (Växjö) för smidig affär.![]()
![]()
Svårt att misslyckas med den här referensen på armen!Ser BRA ut Johan!!!