Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Parker jotter, en klassiker.Ha en fin fredag alla Explorers!
Samma här. Testa! Tyckte det var ett rätt kul experiment. Jag var inte 100% strängt OWG, men varvade lite med det som jag hade hemma utan att köpa något nytt och Explorern var det som hamnade på 9/10 gånger.Efter diverse plojklockor tidigare år så lutar det i år mot den ultimata OWG-klockan som jag faktiskt skulle kunna bli OWG med på riktigt:
Nu måste jag ju leta reda på min gamla jotter någon dammig kartong.
Nu måste jag ju leta reda på min gamla jotter någon dammig kartong.
Hej alla utforskare,
Jag har ägt min fina pjäs nu i drygt två veckor (ny från AD). Men har märkt att lumen inte är kanon. Är det någon annan som också märkt de? I övrigt grym klocka
Grattis till ett toppenköpHej alla utforskare,
Jag har ägt min fina pjäs nu i drygt två veckor (ny från AD). Men har märkt att lumen inte är kanon. Är det någon annan som också märkt de? I övrigt grym klocka
Jag har slutat bry mig om lumen, i synnerhet på vinterhalvåret när den aldrig hinner laddas.Hej alla utforskare,
Grattis till en grym klocka. Har inte reflekterat över att det skulle vara några problem med lumen. Vad är det som inte känns kanon?Hej alla utforskare,
Förstår inte problemet…Hej alla utforskare,
Hej alla utforskare,
Min 124270 stör till och med nattningen så jag har börjat ta av mig klockan…
Helt rätt! En dedikerad ”natta barn-klocka” skulle man haHaha! Jag har dragit det så långt att jag har börjat ha en dedikerad "natta barn-klocka" som jag svidar om till runt 18:30-snåret varje kväll
Helt rätt! En dedikerad ”natta barn-klocka” skulle man ha
Gillar färgkombon starkt. Har kört ett Perlon från CNSTestade single pass nato idag. Det blev bra rycker jag.
Jag har ett likadant som jag håller på att mjuka upp lite. Ska bli roligt att testa.Gillar färgkombon starkt. Har kört ett Perlon från CNS
Det gröna matchar rätt bra också. Och Pelikanbandet är en given sommar favorit. Också från CNSJag har ett likadant som jag håller på att mjuka upp lite. Ska bli roligt att testa.
Flamingo! Jag brukar också säga felDet gröna matchar rätt bra också. Och Pelikanbandet är en given sommar favorit. Också från CNS