• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

@Berns har säkert bra koll på det. 👍🏼
Hoppas du är nöjd med tillskottet. Sitter riktigt fint på dig och mycket trevliga bilder!
Bra koll vet jag inte. Men jag gissar att de ligger från 120 för en naken matt i sämre skick till upp mot 200 för en i bra skick med tillbehör. Gilt är dyrare.
Tack. Ska försöka testa en och sondera marknaden. Har för mig att det brukar dyka upp fina på olika aktionshus. Gillar verkligen klockans enkelhet.

Inte så mycket som händer här så vi får väl liva upp lite med en onsdagsbild. Hur många är det som kommer köra OWGM med sin Explorer i år?
8A6D387F-CF39-4AB4-B259-06510D30B603.jpeg
Gjorde det i fjol, lite för enkelt :)
Är rätt så sugen på att testa en 1016. Vad tror ni man får kränga för en fin sådan?
Håller med Berns uppskattning, räkna med åtminstone 150 för en fin.

Nej nu går det inte längre. Efter att min Swiss Only 14270 från 1999 blev stulen ur mitt eget hem för ett par år sedan (ze joy of having tonåringar med kompisar, som har fulkompisar som får höra att det kan finnas findinkor i hemmet, beware) så har jag ställt mig i kö för en 124270. Väntetid 1 - 2 år enligt AD. Kassaskåp i hemmet ligger också i köpkorgen inför.

Nej nu går det inte längre. Efter att min Swiss Only 14270 från 1999 blev stulen ur mitt eget hem för ett par år sedan (ze joy of having tonåringar med kompisar, som har fulkompisar som får höra att det kan finnas findinkor i hemmet, beware) så har jag ställt mig i kö för en 124270. Väntetid 1 - 2 år enligt AD. Kassaskåp i hemmet ligger också i köpkorgen inför.
Killgissar på du får den under detta året iaf. Jag blev själv förvånad när jag fick mitt mail från AD:n var där i somras, sen bara mailat tillbaka 2-3 gånger för att höra status. Surt på dinkan som försvann.

Tillbaka
Topp