Sjukt tråkigt! Skall inte spekulera vidare i vad som har hänt utan bara tipsa om att kolla med ditt försäkringsbolag ifall det inte blir ett garantiärende. Själv har jag s k "Otur/allrisk" som tillägg hos IF och har själv en gång i tiden fått en stötskada på klocka betald minus självrisken (1500:- för min del nu samt har 1000:- på självriskkonto man kan ta av till det).Det är inte så att jag har släpat den i grus men jag gillar att använda mina klockor och valde en Explorer för att inte behöva fundera så mkt. Som sagt, allt kan hända, men jag har inte behandlat den annorlunda än någon av mina andra klockor, mig veterligen.
Här är några som är från oktober -22, så den har hängt med ytterligare en sommar efter att de togs.
Så är det definitivt, jag tänker bara att det borde krävas en rejäl smäll för att en sådan pansarvagn ska balla ur på det sättet. Självklart kan man ha optimal otur - å andra sidan var det Rolex själva som menade på att de byggde Expyn med tanke på att man kan ha långt till närmaste AD ibland
Senast ändrad: