Tack!Grattis!
Beredd att instämma angående att lite mer avsmalning av länken hade varit önskvärt.
Annars så är nog 40an favoriten hittills.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Grattis!
Beredd att instämma angående att lite mer avsmalning av länken hade varit önskvärt.
Annars så är nog 40an favoriten hittills.
Grattis igen! En grym klocka!!!Blev en snabb comeback med en flång ny 224270. Tycker den passar mig bättre än 214270 som jag haft vid några tillfällen.
Hade man fått önska kunde länken o låset smalnat av något mer.
TackGrattis igen! En grym klocka!!!
Trött på att lämna in klockorna till urmakaren? lika bra att göra det självFrån ingenstans dök ett vitt korn upp på tavlan...Jag valde att själv plocka ur verket och blåsa bort kornet. Verkhållarna var lite pilliga men som tur var gick det bra.
Ja men vafan med mitt track record vad gäller serviceärenden... Det största traumat var arr blåsa bort dammet, har ingen riktig grej för det så jag fick stå med en sån där gummiballong man får med när man köper revaxör å pumpa som en dåreTrött på att lämna in klockorna till urmakaren? lika bra att göra det själv
Blev en snabb comeback med en flång ny 224270. Tycker den passar mig bättre än 214270 som jag haft vid några tillfällen.
Hade man fått önska kunde länken o låset smalnat av något mer.
Tack!Mycket bra, grattis! Ser ut att sitta perfekt.
Trevlig och avkopplande aktivitet, även om det kan vara ganska jobbigt.
Välkommen till Explorer-klubben! Bra handled, du bär upp 40mm Explorern.Idag fick jag det stora nöjet att hämta ut en 224270 hos Nymans.
Tackar!Välkommen till Explorer-klubben! Bra handled, du bär upp 40mm Explorern.
Ser onekligen lite för stor ut i den vinkeln. Jag som tyckte kronan på 214270 skulle varit lite större men kanske inte då…Det var ett tag sedan jag postade här, men 224270 hänger kvar och får rätt mycket handledstid. Bra klocka men jag tycker fortfarande att kronan är för stor för boettens tjocklek.
Som tur är märks det knappt.
Äh, den är ok. Men när de skalade upp Explorer från 36mm back in the day så ökade inte tjockleken nämnvärt och att då fläska på en så här stor krona blir lite knasigt.Ser onekligen lite för stor ut i den vinkeln. Jag som tyckte kronan på 214270 skulle varit lite större men kanske inte då…