• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

(Ta inte illa upp nu) mem vilken jävla circle jerk det här. Bara bilder på samma klocka om och om igen. Kan ni inte diskutera lite kring den? Funderar på en 39a, vad är nackdelen versus att köpa en ny 40?
 
(Ta inte illa upp nu) mem vilken jävla circle jerk det här. Bara bilder på samma klocka om och om igen. Kan ni inte diskutera lite kring den? Funderar på en 39a, vad är nackdelen versus att köpa en ny 40?
Håller med. Helt sjukt att tråden för explorer 1 är full av bilder på Explorer 1 🙄

Ett tips till dig istället för att öppna upp som du gör är att faktiskt läsa den här tråden. Frågeställningen du har har redan ställts, diskuterats och besvarats. Mellan allt circlejerkande
 
Precis som @Burnman skriver. Läs tråden, @uran . Var till stor hjälp när jag köpte min Explorer.
IMG_4712.jpeg

(Bild för inbördes beundran)
 
Från ingenstans dök ett vitt korn upp på tavlan...Jag valde att själv plocka ur verket och blåsa bort kornet. Verkhållarna var lite pilliga men som tur var gick det bra.

1000004927.jpg
Nu blev jag lite avundsjuk på dig som kan göra det själv! Jag känner en starkt lust att öppna mitt baklock och beskåda verken på både expyn och speedyn 😊
 
Blev en snabb comeback med en flång ny 224270. Tycker den passar mig bättre än 214270 som jag haft vid några tillfällen.
IMG_4669.jpeg

Hade man fått önska kunde länken o låset smalnat av något mer.
Grattis!
Beredd att instämma angående att lite mer avsmalning av länken hade varit önskvärt.
Annars så är nog 40an favoriten hittills.
 
Tillbaka
Topp