Det måste det vara.Nog är det 36mm? =)
![]()
/Söder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det måste det vara.Nog är det 36mm? =)
![]()
/Söder
Vem är denna stiliga herre?Nog är det 36mm? =)
![]()
/Söder
Någon i klippet ovan..Vem är denna stiliga herre?
Tvåradig Explorer, borde då rimligtvis vara en 36aNog är det 36mm? =)
![]()
/Söder
Vad menas med tvåradig?Tvåradig Explorer, borde då rimligt is vara en 36a![]()
Frugans Explorer...
![]()
Frugans Explorer...
![]()
Inte frugans
![]()
Stiligt!! GrattisInte heller frugans!
Äntligen en egen Explorer! Nu slipper jag tråna efter frugans.
Tack till @Taxen för en trevlig affär!
![]()
Mycket snyggt!Inte heller frugans!
Äntligen en egen Explorer! Nu slipper jag tråna efter frugans.
Tack till @Taxen för en trevlig affär!
![]()
Köööp en av varje ...Var och testade en 214270 idag. Sjukt fin, men den är kanske lite för vass. Alltså inte sådär skön som en 36:a. Samtidigt är 36mm i underkant för min handled. Vet inte. Kanske borde jag köpa en 14270/114270 och ha ett tag.. eller en beg 214270 och ha ett tag. Skitsvårt tycker jag och ingen kan bestämma åt mig.. bra skit.Jag känner starkt för Explorern i vilket fall.
Haha, bra idé. Men jag får försöka bestämma mig för en helt enkelt.Köööp en av varje ...
Grattis till ett utmärkt val!214270 uttagen hos Nymans i veckan.
Sjukt nöjd
![]()
Blev ett litet yvigt inlägg efter ett par kalla. Men jag tycker det är knepigtVar och testade en 214270 idag. Sjukt fin, men den är kanske lite för vass. Alltså inte sådär skön som en 36:a. Samtidigt är 36mm i underkant för min handled. Vet inte. Kanske borde jag köpa en 14270/114270 och ha ett tag.. eller en beg 214270 och ha ett tag. Skitsvårt tycker jag och ingen kan bestämma åt mig.. bra skit.Jag känner starkt för Explorern i vilket fall.
Tack!Grattis till ett utmärkt val!
OT Har en sådan radio. Rätt mycket finlir innan man lyckas träffa en ren signal. Tips på det, kanske antenn?
Sant...inte lätt alls att få bra signalOT Har en sådan radio. Rätt mycket finlir innan man lyckas träffa en ren signal. Tips på det, kanske antenn?