Men sälj den för guds skullGjorde det i fjol och har sedan dess använt min Explorer ca 6 gånger sammanlagt, mest för att jag tvingat mig. Tråkigare koncept (och klocka) får man leta efter. Blä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men sälj den för guds skullGjorde det i fjol och har sedan dess använt min Explorer ca 6 gånger sammanlagt, mest för att jag tvingat mig. Tråkigare koncept (och klocka) får man leta efter. Blä.
Har du kvar din Explorer?Gjorde det i fjol och har sedan dess använt min Explorer ca 6 gånger sammanlagt, mest för att jag tvingat mig. Tråkigare koncept (och klocka) får man leta efter. Blä.
Men sälj den för guds skull
Jo den är kvar. Det kommer komma en dag där jag blir tråkmåns igen.Har du kvar din Explorer?
Hahah, okej då men vill du sälja så är det bara att pmaJo den är kvar. Det kommer komma en dag där jag blir tråkmåns igen.
Grattis! Bra val!Precis blivit ägare av denna skönhet, min första Rolex. Känns väldigt bra måste jag säga!
Tack så mycket!Grattis! Bra val!
Grattis till ett bra valPrecis blivit ägare av denna skönhet, min första Rolex. Känns väldigt bra måste jag säga!
Fint! Med Photo-shopping?Precis blivit ägare av denna skönhet, min första Rolex. Känns väldigt bra måste jag säga!
Haha Photo-shopping? Har inte redigerat något alls faktiskt, får skylla på det vackra ljuset från fönstretFint! Med Photo-shopping?
Nää, skojar bara. Kolla länken, har du 5 bitar på varje sida? Jag vill trixa om till 4-6 så klockan lägger sig mer mot klockan 6.
När en klocka når sitt användningsområde! Kul att seUpp i tid för att passande nog köra iväg och klättra.
Kul, utomhus eller inomhus? Används Explorern under klättringen?Upp i tid för att passande nog köra iväg och klättra.
Kul, utomhus eller inomhus? Används Explorern under klättringen?
Jag slår alltid klockan i väggen när jag klättrar. Speciellt vid bouldering inomhus, så kör alltid min G-Shock när jag klättrar. Skulle dock vilja ha min Explorer
En rolex och två öl, kan knappt bli bättre!
Skulle gärna ha en explorer med dessa siffrorDet blir nog inne den här helgen också, lite frusen. Har aldrig vågat ha den på boulder, men repa lite lugnare ska ju gå.
Inte för inte som reklamen ser ut så här:
Samma här. Grail som årsklocka. Men skulle aldrig våga använda den, och det hade tagit bort hela nöjet.Skulle gärna ha en explorer med dessa siffror
Men betalar inte 120+ för en 1016.
Men 195USD som reklamen säger verkar vara ett behagligt pris.Samma här. Grail som årsklocka. Men skulle aldrig våga använda den, och det hade tagit bort hela nöjet.
nu räknade du väl lite fel...Då var det väll dags att yttra mig om det här med Everest gummi på Expyn.
Det är inte fråga om någon omfattande recension utan mer lite korta tankar om hur de senaste månaderna varit utan länk.
Expyn har gått i rotation med annat så jag har inte burit den 24/7.
Klockan blir betydligt lättare utan länken hela 47g lättare, så det saknas en dosa snus runt handleden kan man säga.
Det här med vikten var ganska nice, man glömmer bort att man bär klockan precis hela tiden, nice om man är lagd åt det hållet förstås.
Utöver att den bärs lättare så bärs den också betydligt mindre, är som om klockan drog ihop sig 3mm när gummit åkte på.
Vilket syntes oerhört dåligt på de där bilderna så ni får väll ta mig på orden.
Jag har saknat länken för microjusteringen, det är ju jävligt trevligt med den funktionen, eller hur?
Utöver detta så framstår tavlan som mycket svartare när gummit sitter på, det är lite som att stirra in i en grotta, vilket kan vara angenämt om man trivs med att stirra ner i grottor. Många har även frågat om jag köpt en ny klocka, några av dem semi klockintresserade så det blir verkligen en ny look.
Passformen är utmärkt och jag skulle gärna testa deras lädervariant, är öppen för sådana byten om någon sitter på ett sådant.
Som ni kan se på dessa bilder kan man i båda dessa utföranden hänga upp klockan i en fjällbjörk.
Det här tycker jag också är två viktiga bilder då man kan dricka GT med Expyn både när den har länk och gummi utan att det påverkar ens omdöme, faktiskt kan man bära gummit till en skjorta och kavaj också utan att se ut som en fåntratt.
Det var nog det jag hade att berätta om den här lilla utsvävningen, denna åker nog till försäljning och sen ska jag försöka införskaffa ett Everest läder.
Det gjorde jag visst...skyller på GTn igårnu räknade du väl lite fel...