BrianFallon
KS Explorers Club
Bra size, tycker personligen inte du ska bära större![]()
Var och testade en 36mm förut, nu sitter ju inte länken åt men hur tycker ni den sitter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra size, tycker personligen inte du ska bära större![]()
Var och testade en 36mm förut, nu sitter ju inte länken åt men hur tycker ni den sitter?
Ok?! Men det finns ju både 39mm och 40mm som pre-owned också. Skitsamma, du ska köpa den DU känner är mest rättTack för input, tog inga bilder med den större.. 36 som är aktuell då jag kikar pre-owned
Givetvis men har en 36:a ”på gång”Ok?! Men det finns ju både 39mm och 40mm som pre-owned också. Skitsamma, du ska köpa den DU känner är mest rätt
Jag tycker nog bara att det är du själv som avgör. Det är du som ska gilla klockan. Vill du bära en traditionell storlek 36 eller vill du bära den mer modernt kör 40.![]()
Läcker reklam.Jag tycker nog bara att det är du själv som avgör. Det är du som ska gilla klockan. Vill du bära en traditionell storlek 36 eller vill du bära den mer modernt kör 40.
Själv kör jag 36.
Bjuder på en härlig gammal bild:
![]()
Någon som är mer nörd än mig får gärna kliva in härLäcker reklam.Vet man vilket år den är ifrån?
Det är kanske allmän kunskap, men är det något generellt att just Explorer har svenskt stål?
Eller gäller det alla Rolex?
Och framförallt, är det fortfarande så?
Och hur vanligt är det att tillverkare generellt kör svenskt? Tyckte det var en kul detalj, aldrig funderade i termer var stålet kommer ifrån.
Sandvik var väl den huvudsakliga leverentören när det begav sig (dvs. när annonsen är skapad)? Men idag kommer det från flera olika leverantörer.Någon som är mer nörd än mig får gärna kliva in här