Glad midsommar 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk!Ibland får jag ett ryck och försöker hitta en ersättare till denna (för utmaningens skull), men det går inte.
![]()
Riktigt bra klocka och grymt foto!!Ibland får jag ett ryck och försöker hitta en ersättare till denna (för utmaningens skull), men det går inte.
![]()
Är det inte en 214270? Har du någon länk till annonsen?Snubblade över denna bild. Är det någon som sett något liknande (114270 med index utan vit ifyllning)?
![]()
På 214270 står Explorer på nedre delen av tavlan, så det är inte den referensen.Är det inte en 214270? Har du någon länk till annonsen?
Helt rätt. Det borde jag ha fångat.På 214270 står Explorer på nedre delen av tavlan, så det är inte den referensen.
Är det inte en 214270? Har du någon länk till annonsen?
"Swiss Made" är skrivet på samma vis som på service-tavlor. Kan det vara något Rolex körde med en kort period då 214270 mk1 var i produktion? Eller modifierad?