Zee
Basic
Det går inte att förneka, man blir lite sugen på att ebayfynda (it's a word!) en sån där skön 80-tals digidinka (it's a word!!). Men vad ska man köpa? Det finns så sjukt mycket. Och det är faktiskt rätt dyrt, 1000kr för en schleten Casio från 1988, liksom.
Så detta är tråden med tips på modeller man ska fynda och snipe:a (it's a word!!!).
Just nu funderar jag på denna.
Tänker att mer än 700 vill jag inte ge, den lär väl gå för 1000+ SEK. För mycket..
Andra favoriter som är härliga men "för dyra" är Citizen Windsurfer.
Bör man uppsöka sanatoriet redan ikväll? Och vad ska man mer hålla ögonen ute efter? Vad är "billigt" och must-have? Är lite inne på Seiko databank-klockorna också, men är lite osäker. Man vill ju inte vara dorky med digidinka på armen tillsammans med pikétröjan, utan snarare skönt retrorelaxad. Risken är att man blir "hipp" istället för hipp.
Tips från läktaren? Med bilder!
Så detta är tråden med tips på modeller man ska fynda och snipe:a (it's a word!!!).
Just nu funderar jag på denna.
Tänker att mer än 700 vill jag inte ge, den lär väl gå för 1000+ SEK. För mycket..
Andra favoriter som är härliga men "för dyra" är Citizen Windsurfer.
Bör man uppsöka sanatoriet redan ikväll? Och vad ska man mer hålla ögonen ute efter? Vad är "billigt" och must-have? Är lite inne på Seiko databank-klockorna också, men är lite osäker. Man vill ju inte vara dorky med digidinka på armen tillsammans med pikétröjan, utan snarare skönt retrorelaxad. Risken är att man blir "hipp" istället för hipp.
Tips från läktaren? Med bilder!
Senast ändrad: