Mesh är ju perfekt på den där!Citerar mig själv!
Blev rätt schyst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mesh är ju perfekt på den där!Citerar mig själv!
Blev rätt schyst.
Svårslagen sommarklocka! Snyggt!Blev en färglad jävel
..passar nog fint ti sommarn
Thanx man!Svårslagen sommarklocka! Snyggt!
Snyggt, grattis! Den där kommer att bli riktigt bra till sommaren.Blev en färglad jävel
Den där var riktigt snygg! Beställt från gnomonwatches eller? Vad blev slutpriset isf?Blev en färglad jävel
Jopp! 8350:- + 300:- tull/import avgDen där var riktigt snygg! Beställt från gnomonwatches eller? Vad blev slutpriset isf?
Fasen också! Inte mer?! Hade hoppats att den skulle vara dyrare så jag slapp fundera på att beställa enJopp! 8350:- + 300:- tull/import avg
Leveranstiden från Gnomon brukar vara ett par dagar.Fasen också! Inte mer?! Hade hoppats att den skulle vara dyrare så jag slapp fundera på att beställa en
Hur lång leveranstid var det?
Snabb som fan.. som redan nämts. Typ 3 dagar fr man klickade köp.Fasen också! Inte mer?! Hade hoppats att den skulle vara dyrare så jag slapp fundera på att beställa en
Hur lång leveranstid var det?
Tack för tipset, det ser riktigt bra ut! Hur tycker du att bandet är? Jag såg att dom bara är 1 mm tjocka -känns det tunt och fladdrigt?Det kan ha tagits upp tidigare (hyfsat ny här), men jag vill bara tipsa om ett nato, som i min mening, passar riktigt bra till de borstade 1521orna. Detta för att finishen på öglorna är i princip densamma som boetten Zuludiver:
Inga problem!Tack för tipset, det ser riktigt bra ut! Hur tycker du att bandet är? Jag såg att dom bara är 1 mm tjocka -känns det tunt och fladdrigt?
Jag har också ett tips fast tvärtom, typ.
Jag vill minnas att jag har läst att det är Bonetto som gör Squale-gummit och tänkte då att det är 285 modellen med en logga på. Köpte därför detta och det liknande ND-gummit men det passar inte 100. Banhornen är för långa och tar i lite grann där gummit breddar upp så ska det funka bra så måste jag sätta kniven i det.
Aaah, så ska det se ut! Utsökt combo!Citerar mig själv!
Blev rätt schyst.
Ja, kombon blev jäkligt trevlig! tack!Aaah, så ska det se ut! Utsökt combo!
Citerar mig själv här. Verkar ju ha funnit i lite olika varianter.Har aldrig sett denna innan men jag vet att jag vill ha en! Någon som har sett någon liknande modell tidigare?
Stenhårt med en klocka som heter Rambo?!Citerar mig själv här. Verkar ju ha funnit i lite olika varianter.
Minst sagt! Den blir ju inte precis mindre hardcore när den har inbyggd kompass!Stenhårt med en klocka som heter Rambo?!
Haha verkligen inte! Inget man ifrågasätter frivilligt!Minst sagt! Den blir ju inte precis mindre hardcore när den har inbyggd kompass!
Watchgecko, Royalstraps och Kellotarvike säljer mesh för bra pris.Ni som kör mesh, är det OEM som gäller eller finns det bättre alternativ? Snålheten slår ju in med 1500:- för ett meshband
Jag är lite överväldigad just nu men detta kan mycket väl vara världens hårdaste klocka...Citerar mig själv här. Verkar ju ha funnit i lite olika varianter.
Eller hur!? Jag bara måste ha en sån. Den första jag postade ligger för €350 på Ebay men det verkar inte som att de skeppar till Sverige.Jag är lite överväldigad just nu men detta kan mycket väl vara världens hårdaste klocka...
Som nybliven ägare, till en polerad 1521 med svart tavla, så var det enkelheten och den ikoniska designen jag drogs till. Just svart blev det för att ha fler alternativ när det kommer till band, oavsett gummi, mesh eller nato så ser det ohyyyyyggligt bra ut i min meningJag har blivit allt mer sugen på en Squale för var dag som går, men kan omöjligt bestämma mitt sinne för en modell, jag har tidigare ägt SKX, Turtle och lite andra "klassiska" dykarklockor men när det kommer till just Squale tycker jag alla modeller har sina olika fördelar rent utseendemässigt. (är givetvis medveten om att detta är sjukt objektivt) men vad är det i de olika modellerna som tilltalat er?
Och jag gick på en svart 1521 Opaco. Svart 1521 av samma anledningar som TerryTee och matt för att jag helt enkelt tycker att den är mer balanserad och sansad. Dom polerade blir lite too much och för mycket bling i mina ögon, och polerade klockor blir så tydligt och tråkigt repiga med tiden.Jag har blivit allt mer sugen på en Squale för var dag som går, men kan omöjligt bestämma mitt sinne för en modell, jag har tidigare ägt SKX, Turtle och lite andra "klassiska" dykarklockor men när det kommer till just Squale tycker jag alla modeller har sina olika fördelar rent utseendemässigt. (är givetvis medveten om att detta är sjukt objektivt) men vad är det i de olika modellerna som tilltalat er?
Håller med de två föregående talarna. Ska du testa en Squale så tycker jag att du ska gå på en 1521. Det är den mest ikoniska designen de har och den är lätt att bära.Jag har blivit allt mer sugen på en Squale för var dag som går, men kan omöjligt bestämma mitt sinne för en modell, jag har tidigare ägt SKX, Turtle och lite andra "klassiska" dykarklockor men när det kommer till just Squale tycker jag alla modeller har sina olika fördelar rent utseendemässigt. (är givetvis medveten om att detta är sjukt objektivt) men vad är det i de olika modellerna som tilltalat er?
Köp en 1521, kan inte bli fel. Hade en som jag sålde för att köpa en bratte men jag saknar den fortfarande!Jag har blivit allt mer sugen på en Squale för var dag som går, men kan omöjligt bestämma mitt sinne för en modell, jag har tidigare ägt SKX, Turtle och lite andra "klassiska" dykarklockor men när det kommer till just Squale tycker jag alla modeller har sina olika fördelar rent utseendemässigt. (är givetvis medveten om att detta är sjukt objektivt) men vad är det i de olika modellerna som tilltalat er?