Det tycker jag absolut att du har. Kom och köp!Ja, jag tror jag satt ett rimligt pris på klockan faktiskt! Den blå är grymt fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tycker jag absolut att du har. Kom och köp!Ja, jag tror jag satt ett rimligt pris på klockan faktiskt! Den blå är grymt fin!
Japp! Tror jag ska sikta på en Squale GMT istället kanske.Det tycker jag absolut att du har. Kom och köp!
Låter som en bra idé. Vilken färg hade du tänkt dig?Japp! Tror jag ska sikta på en Squale GMT istället kanske.
Spelar egentligen mindre roll. Men gillar den svarta skarpt. Den gröna är väl fin också!Låter som en bra idé. Vilken färg hade du tänkt dig?
Så länge du inte väljer den vita så är ju resten riktigt snygga. Can´t go wrong!Spelar egentligen mindre roll. Men gillar den svarta skarpt. Den gröna är väl fin också!
Spelar egentligen mindre roll. Men gillar den svarta skarpt. Den gröna är väl fin också!
Ser riktigt bra ut!Det kan ha tagits upp tidigare (hyfsat ny här), men jag vill bara tipsa om ett nato, som i min mening, passar riktigt bra till de borstade 1521orna. Detta för att finishen på öglorna är i princip densamma som boetten Zuludiver:
Ja! Den är grymt fin, jag gillar ju sunburst så att.....Grön... ...
Aldrig i livet, den stannar här!
Yes! Mer bilder på blåa Squale!Tillbaka i vardagliga rotationen
Alltså den är ju löjligt fin!Aldrig i livet, den stannar här!
Tänker inte säga emot! Utan tvekan min favorit efter 1521.Alltså den är ju löjligt fin!
Fan vad bra det blev! Jag vill ha min nuuuuuuu.Nymoddat
Eg borde jag köra den på nato alt gummi men är en sucker för länk...
Hursom galet nöjd med resultatet
Fan vad bra det blev! Jag vill ha min nuuuuuuu.
Grymt snyggt! Den där borde Squale tillverka!Nymoddat
Eg borde jag köra den på nato alt gummi men är en sucker för länk...
Hursom galet nöjd med resultatet
Jag har stört mig på den där vita datumskivan hela tiden så jag håller med. Hade bytt ut den även om jag inte bytt ut visarna. Om man hade fått önska en enda liten detalj så hade det varit att det fanns en ruta runt datumfönstret som det finns på originalet men man kan inte få allt.
Svart datumskiva blev grädden på moset
Stämmer in i kören, blev riktigt bra!Spammar på med en bild till
Grymt snyggt! Den där borde Squale tillverka!
Tackar!Stämmer in i kören, blev riktigt bra!
Ojojoj, där ser den riktigt bra ut när du har lyckats fånga det orangea.Tackar!
Välkommen! Snygg klockaAnsluter mig till sällskapet
Tack så mycketVälkommen! Snygg klocka
Citerar mig själv!Jag har faktiskt ett fint sharkmesh i stål liggande.....
Ska jag klippa det och slänga på 2002an och hoppas den säger klick? Eller ska jag låta det ligga för eventuell ny ägare av klockan att använda.?