Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Kommer bilder från mig när min 1521 anländerFrån tidigare idag. Måste ju få in fler bilder här i tråden
Fick du inte den idag?Snygg! Kommer bilder från mig när min 1521 anländer
Nä, gripenbro har inte ens skickat spårningsid, han skulle skicka den idag bestämde vi, skickar han imorgon kommer den antagligen inte förrens på Torsdag/FredagFick du inte den idag?
Spårningsnummet fick inte jag heller, det bara dök upp en avi i brevlådan.Nä, gripenbro har inte ens skickat spårningsid, han skulle skicka den idag bestämde vi, skickar han imorgon kommer den antagligen inte förrens på Torsdag/Fredag
Haha, bad honom att skicka det dock. Vi får se, hoppas på en avi imorgon dåSpårningsnummet fick inte jag heller, det bara dök upp en avi i brevlådan.
Vi håller tummarna!Haha, bad honom att skicka det dock. Vi får se, hoppas på en avi imorgon då
Haha, bad honom att skicka det dock. Vi får se, hoppas på en avi imorgon då
Visar sig att den inte skickades igår, utan idag istället, och så är det ju valborg och första maj så den kommer på Torsdag iställetVi håller tummarna!
Aw, fan vad surt!Visar sig att den inte skickades igår, utan idag istället, och så är det ju valborg och första maj så den kommer på Torsdag istället
Riktigt snygg!Länge funderat på att återigen köpa en Squale och velat mellan att köpa en borstad eller polerad.
Släppte sargen och köpte mig en polerad klocka i klara färgen men jäklar vad positivt överraskad jag blev
Japp jag är löjligt dålig på att ställa datumet...
Bra val! Välkommen tillbaka!Länge funderat på att återigen köpa en Squale och velat mellan att köpa en borstad eller polerad.
Släppte sargen och köpte mig en polerad klocka i klara färgen men jäklar vad positivt överraskad jag blev
Japp jag är löjligt dålig på att ställa datumet...
Det till 50ATMOS är borstat, sedan finns det en variant som heter ”Milanaise” till 60ATMOS som jag tror är lite mer åt det polerade hållet.Frågor till Squaleexperterna:
Är original meshet borstat eller polerat?
Hur är kvalitén på meshet?
Finns båda delarna. Kvaliteten är väldigt bra!Frågor till Squaleexperterna:
Är original meshet borstat eller polerat?
Hur är kvalitén på meshet?
Det till 50ATMOS är borstat, sedan finns det en variant som heter ”Milanaise” till 60ATMOS som jag tror är lite mer åt det polerade hållet.
Jag hade det förstnämnda och var väldigt nöjd med kvalitén
Tack låter bra! Tyckte det såg lite konstigt ut med ett borstat mesh till en polerad klocka men precis som @McNulty skriver verkar det som att just 50ATMOS endast säljs med ett borstat, oavsett polerad klocka eller blästrad. De priser som jag sett så verkar de kosta runt 1300kr. Dyrt men original är alltid original.Finns båda delarna. Kvaliteten är väldigt bra!
Jag tycker ändå det ser riktigt bra ut, trots att klockan är polerad. Men ja, lite mastigt pris på den! Jag köpte mitt mesh när dollarn låg lite lägre så kom väl undan med drygt 7-800kr om jag minns rätt.Tack låter bra! Tyckte det såg lite konstigt ut med ett borstat mesh till en polerad klocka men precis som @McNulty skriver verkar det som att just 50ATMOS endast säljs med ett borstat, oavsett polerad klocka eller blästrad. De priser som jag sett så verkar de kosta runt 1300kr. Dyrt men original är alltid original.
Har tidigare köpt meshlänkar från Watchgecko och alltid varit nöjd och såg nu att de även har uppdaterat låset på deras Sharkmesh så det kanske blir en sådan istället.
Annars kanske någon trevlig Squalare har ett original att sälja?
Ja, så går det när man säljer sin Squale! Dags för en ny snart...Jag tycker ändå det ser riktigt bra ut, trots att klockan är polerad. Men ja, lite mastigt pris på den! Jag köpte mitt mesh när dollarn låg lite lägre så kom väl undan med drygt 7-800kr om jag minns rätt.
Annars är ju Watchgecko ett bra alternativ, du och många andra har bara pratat gott om dem
Bifogar en inspirationsbild på min gamla... Fan, saknar den!
Ja, sent ska syndaren vakna! Kanske det, ögonen är öppna och tankar finns...Ja, så går det när man säljer sin Squale! Dags för en ny snart...
Vänta bara, snart är det sommar och tråden kommer att fyllas av snygga Squale i solskenet, då kommer du att åka dit.Ja, sent ska syndaren vakna! Kanske det, ögonen är öppna och tankar finns...
Ja, så går det när man säljer sin Squale! Dags för en ny snart...
Ja, sent ska syndaren vakna! Kanske det, ögonen är öppna och tankar finns...
Vackra visdomsord! Kunde inte sagt det bättre själv."Du skall icke sälja din Squale"!
Grymt! Även trevligt att jag inte var helt ensam i att tycka det passade fint. Bär du den verkligen så löst? Måste spänna åt min lilla tjockis annars åker den runt för mycket.Fick hem ett äkta Tropic Star till min 2002:a idag. Känns 100% rätt på den här klockan. Har såklart hämtat inspiration från @Aurum och hans blåa 2002:a för det bandvalet.
Tyckte att det såg så sjukt kaxigt ut med vitt Tropic på din så jag snodde idén rakt av. Kommer att bli så bra till sommaren. Nej, drog bara på den lite snabbt för bilderna, hade nog tagit ett hål till om jag skulle ha den på mig nu. Den är ju ganska tung så den glider som du säger runt annars.Grymt! Även trevligt att jag inte var helt ensam i att tycka det passade fint. Bär du den verkligen så löst? Måste spänna åt min lilla tjockis annars åker den runt för mycket.
Tack låter bra! Tyckte det såg lite konstigt ut med ett borstat mesh till en polerad klocka men precis som @McNulty skriver verkar det som att just 50ATMOS endast säljs med ett borstat, oavsett polerad klocka eller blästrad. De priser som jag sett så verkar de kosta runt 1300kr. Dyrt men original är alltid original.
Har tidigare köpt meshlänkar från Watchgecko och alltid varit nöjd och såg nu att de även har uppdaterat låset på deras Sharkmesh så det kanske blir en sådan istället.
Annars kanske någon trevlig Squalare har ett original att sälja?