Kanske bara jag som inte visste detta men det är tydligen samma case som Squale använde till Blancpain. Så sjukt coolt.By the way, såg den här flyga förbi på Insta. En gammal Squale 1521 med svart bakelitvridring. Så jäkla bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske bara jag som inte visste detta men det är tydligen samma case som Squale använde till Blancpain. Så sjukt coolt.By the way, såg den här flyga förbi på Insta. En gammal Squale 1521 med svart bakelitvridring. Så jäkla bra!
I egenskap av besatt sitter jag på den här från MKII, som inspirerats av Blancpain och därmed SqualeBy the way, såg den här flyga förbi på Insta. En gammal Squale 1521 med svart bakelitvridring. Så jäkla bra!
Tjusig! Vad är det för bezel insert på den?I egenskap av besatt sitter jag på den här från MKII, som inspirerats av Blancpain och därmed Squale
Du kommer halka dit på bägge förr eller senareJag har svårt att bestämma mig. Snackat lite med @MaBr och sa att det fick bli 1521 blue ocean men jag velar fram och tillbaka mellan den och den gråa 60 atmos...
Vilken ska man välja?
Haha ja kanske blir så. Tror jag börjar med 1521.Du kommer halka dit på bägge förr eller senare
Bara bestämma vilken du ska börja med...
Jepp, that's what I said...Du kommer halka dit på bägge förr eller senare
Du kommer halka dit på bägge förr eller senare
Det sägs att de praktfulla laxflugorna utlöser huggreflexen utan att laxen egentligen är hungrig....Du skulle ju inte..? Nääää, tyst nu.
Jag förstår dem, det ligger uppenbarligen i mina gener också...Det sägs att de praktfulla laxflugorna utlöser huggreflexen utan att laxen egentligen är hungrig....
Snyggt! Den där var jag lite sugen på att knipa och då komma in i squale tråden igen. Men den ligger nog bra i din samlingDu skulle ju inte..? Nääää, tyst nu.
Tack, kunde bara inte låta bli! Måste säga att den bärs väldigt bra med sina nätta mått. Den är väldigt diskret också eftersom den inte direkt har några färger. Man får vara med i tråden även om man inte har en Squale. Med det sagt så är det klart att du ska ha en!Snyggt! Den där var jag lite sugen på att knipa och då komma in i squale tråden igen. Men den ligger nog bra i din samling
Yes. Du sjunker djupare ner i träsket. Mycket bra.Du skulle ju inte..? Nääää, tyst nu.
Tack för stödet! Det går snabbt neråt nu, men jag är inte ledsen för det.Yes. Du sjunker djupare ner i träsket. Mycket bra.
Bara 1521 av de moderna som lockade. Och den har jag ju testat. "subbarna" är inget för mig.Tack, kunde bara inte låta bli! Måste säga att den bärs väldigt bra med sina nätta mått. Den är väldigt diskret också eftersom den inte direkt har några färger. Man får vara med i tråden även om man inte har en Squale. Med det sagt så är det klart att du ska ha en!
Du har ju inte testat 2002:an då... Den mäter 39mm och 47mm lug-lug.Bara 1521 av de moderna som lockade. Och den har jag ju testat. "subbarna" är inget för mig.
Men den där var cool. Hur löd måtten?
Blev en 1521Köp en 1521 så slipper du fundera mer, då är det klart!
Mkt bra mått!Du har ju inte testat 2002:an då... Den mäter 39mm och 47mm lug-lug.
Japp, perfekt på den boetten. Hade blivit för lång lug-lug om den var större.Mkt bra mått!
2002 är fulcool, lite mer ful än cool dock