• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
By the way, såg den här flyga förbi på Insta. En gammal Squale 1521 med svart bakelitvridring. Så jäkla bra! :wideyed:
PSX_20190421_200957.jpg
Kanske bara jag som inte visste detta men det är tydligen samma case som Squale använde till Blancpain. Så sjukt coolt. :D

PSX_20190421_215101.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Snyggt! Den där var jag lite sugen på att knipa och då komma in i squale tråden igen. Men den ligger nog bra i din samling ;)
Tack, kunde bara inte låta bli! Måste säga att den bärs väldigt bra med sina nätta mått. Den är väldigt diskret också eftersom den inte direkt har några färger. :) Man får vara med i tråden även om man inte har en Squale. ;) Med det sagt så är det klart att du ska ha en! :D
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Tack, kunde bara inte låta bli! Måste säga att den bärs väldigt bra med sina nätta mått. Den är väldigt diskret också eftersom den inte direkt har några färger. :) Man får vara med i tråden även om man inte har en Squale. ;) Med det sagt så är det klart att du ska ha en! :D
Bara 1521 av de moderna som lockade. Och den har jag ju testat. "subbarna" är inget för mig.

Men den där var cool. Hur löd måtten?
 
Topp