• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Letar efter en Squale marina militare... sett att det sålts någon här inne innan... ingen som har en till salu?

Dagen till ära :cigar:
47A94666-8547-4A14-B066-0104C4D138AD.jpeg

Börjat leta efter en 2:a klocka som jag kan ha i sommar gärna för max 5000 kr och börjat titta på squale. Men en fråga finns Squale 20 atmos 1545 inte att få tag på längre? Har den slutat tillverkats? Tack!!

Har den faktiskt inte men tycker den är fin. Skillnaden ligger i hur index lagts på urtavlan.

Ja riktigt fin. På ett sätt önskar jag att de även fanns i Quartz då jag redan har en HydroConquest automat och skulle vilja ha en klocka jag bara kan "plocka med", tycker mig sett att det funnits 1545 som quartz men kan ha sett fel. Tycker som sagt den blå var väldigt fin men vet inte om den komer in igen, även military är cool.

Är du sugen på en blå (som är riktigt fin) kan du ju lägga en blänkare på köpes här på KS.
Ja riktigt fin. På ett sätt önskar jag att de även fanns i Quartz då jag redan har en HydroConquest automat och skulle vilja ha en klocka jag bara kan "plocka med", tycker mig sett att det funnits 1545 som quartz men kan ha sett fel. Tycker som sagt den blå var väldigt fin men vet inte om den komer in igen, även military är cool.

Jag har min till salu på tradera för närvarande. Du får gärna PMa om du har frågor på den.
[vet ej om man får hänvisa till försäljningar på andra siter. Om så är fallet så raderar jag såklart detta inlägg?]

Är dem billiga ”Leisure” klockorna något att hänga i granen eller är det att slänga pengar i sjön? Som jag förstår det är det gamla lagerprylar ihopskruvade till nya klockor av Squale. Kikade på hos Gripenbro och 1550-2600kr verkar ju väldigt billigt och 1553 tycker jag verkar ganska trevlig, jag gillar ju slimmade kvarts badklockor.

Tillbaka
Topp