Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra!Verkar vara ett blått tema tema idag, jag spinner väl vidare på det. 1521 här med
Verkar vara ett blått tema tema idag, jag spinner väl vidare på det. 1521 här med
Nej, jag har bara denna 1521 och en 1545 av Squale. Men jag är sugen på.en svart 1521 också.Hur var det nu- har du @Birchgrove både onda och en blå 1521 (polerad/opolerad)?
Funderade mycket på ondan men beslöt att låta bli eftersom det kändes som att de skulle konkurrera i för stor utsträckning. Tankar?
Nej, jag bara denna 1521 och en 1545 av Squale.
Hehe, lät lite arrogant kanske, var inte med meningOk. "Bara"
Ondan är ju riktigt fin- vore intressant med en heads up de emellan (vanlig och onda vill säga).
Lägg på 25% +1-200kr för hanteringen av DHLVad landar totalkostnaden på om man plockar hem en 1521 från gnomon? Med tull och andra avgifter
Hehe, lät lite arrogant kanske, var inte med mening
Och ja, Ondan är riktigt bra. Jag blir lycklig av att bära den
Den sitter riktigt bra på canvas, vad är det för något?Jag hänger på det blåa temat, även om mitt är lite mer subtilt idag.
Det är ett canvas som @Anders W har gjort. Riktigt bra kvalitet och väldigt skönt.Den sitter riktigt bra på canvas, vad är det för något?
Börjat leta efter en 2:a klocka som jag kan ha i sommar gärna för max 5000 kr och börjat titta på squale. Men en fråga finns Squale 20 atmos 1545 inte att få tag på längre? Har den slutat tillverkats? Tack!!
Ah nu såg jag den också, måste kollat på en annan variant av 1545! Synd den blå är slut, undrar om den kommer in igen. Får titta vidare då, kul! Antar priset blir 570 dollar + 25% då?Tog denna skärmdump precis. Verkar ok.
Börjat leta efter en 2:a klocka som jag kan ha i sommar gärna för max 5000 kr och börjat titta på squale. Men en fråga finns Squale 20 atmos 1545 inte att få tag på längre? Har den slutat tillverkats? Tack!!
Ah nu såg jag den också, måste kollat på en annan variant av 1545! Synd den blå är slut, undrar om den kommer in igen. Får titta vidare då, kul! Antar priset blir 570 dollar + 25% då?
Eller var det annan modell du funderade på?
Precis lärt mig om denna modell, kollat lite reviews mm. Får man fråga varför du valde just denna Squale och vad innebär maxi vs classic? Tack!
Har den faktiskt inte men tycker den är fin. Skillnaden ligger i hur index lagts på urtavlan.
Nog för att Squalen är fin men Langen...!A. Lange & Söhne, vad är det för känsligt, pretentiöst skräp? Undrar Squalen.
Seikon kommer den däremot nog bra överens med, de är ju av samma typ, men inte konkurrenter
A. Lange & Söhne, vad är det för känsligt, pretentiöst skräp? Undrar Squalen.
Seikon kommer den däremot nog bra överens med, de är ju av samma typ, men inte konkurrenter
Ja riktigt fin. På ett sätt önskar jag att de även fanns i Quartz då jag redan har en HydroConquest automat och skulle vilja ha en klocka jag bara kan "plocka med", tycker mig sett att det funnits 1545 som quartz men kan ha sett fel. Tycker som sagt den blå var väldigt fin men vet inte om den komer in igen, även military är cool.