• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Vad är era tankar kring Y1545 20 Atmos heritage. Gillar tavlan med gilt. Dock hade jag gärna bytt bezel insert till ngt mer diskret. Ngn som har kvar sin?
Squale20atmosCeramicHeritage4.jpg

Har precis fått upp ögonen för Squale, kanske blir min nästa en sådan istället för en Seiko till.
Någon vänlig själ som kan tipsa om online återförsäljare för nytillkomna tittare? :) känner bara till gnomon.

Har precis fått upp ögonen för Squale, kanske blir min nästa en sådan istället för en Seiko till.
Någon vänlig själ som kan tipsa om online återförsäljare för nytillkomna tittare? :) känner bara till gnomon.
Förutom de som nämnts redan rekommenderar jag även: http://squalestore.com/newshop/en/

Den och Gnomon har jag haft mycket bra erfarenhet av :)

Helt sjukt! Nu har jag läst 146 sidor i ett sträck! Jag måste ha drabbats av något Squale virus. Ju mer jag tittar ju svårare blir det att bli frisk! jag måste börja med en matic blå-vit ifrån Gripenbro med Mesh länk sedan 1545 bi color till frugan och sedan .......

Perfekt. Då är du som mottagligast. Välkommen att lägga upp dina impulser i tråden ;)
Helt sjukt! Nu har jag läst 146 sidor i ett sträck! Jag måste ha drabbats av något Squale virus. Ju mer jag tittar ju svårare blir det att bli frisk! jag måste börja med en matic blå-vit ifrån Gripenbro med Mesh länk sedan 1545 bi color till frugan och sedan .......

Tillbaka
Topp