Vad är era tankar kring Y1545 20 Atmos heritage. Gillar tavlan med gilt. Dock hade jag gärna bytt bezel insert till ngt mer diskret. Ngn som har kvar sin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man skulle nästan kunna tro att du gillar blått! Mycket bra trippel du har där.Tripp trapp trull
Squale.seHar precis fått upp ögonen för Squale, kanske blir min nästa en sådan istället för en Seiko till.
Någon vänlig själ som kan tipsa om online återförsäljare för nytillkomna tittare? känner bara till gnomon.
Så är det, skrev faktiskt en tråd som heter, blå dykare, men inte fn köpte jag en Tag, vart ett gäng andra, bla 3 SqualesMan skulle nästan kunna tro att du gillar blått! Mycket bra trippel du har där.
Förutom de som nämnts redan rekommenderar jag även: http://squalestore.com/newshop/en/Har precis fått upp ögonen för Squale, kanske blir min nästa en sådan istället för en Seiko till.
Någon vänlig själ som kan tipsa om online återförsäljare för nytillkomna tittare? känner bara till gnomon.
Helt sjukt! Nu har jag läst 146 sidor i ett sträck! Jag måste ha drabbats av något Squale virus. Ju mer jag tittar ju svårare blir det att bli frisk! jag måste börja med en matic blå-vit ifrån Gripenbro med Mesh länk sedan 1545 bi color till frugan och sedan .......
Helt sjukt! Nu har jag läst 146 sidor i ett sträck! Jag måste ha drabbats av något Squale virus. Ju mer jag tittar ju svårare blir det att bli frisk! jag måste börja med en matic blå-vit ifrån Gripenbro med Mesh länk sedan 1545 bi color till frugan och sedan .......
Här kommer min för dagen!Kom igen nu, jag vill se lite bilder
Snyggt! Väldigt somrig kombo.Här kommer min för dagen!
Tack! Snart är det dock dags för sommarklädsel på min 1521, orange Bonetto.Snyggt! Väldigt somrig kombo.
Najs! Blir bra detTack! Snart är det dock dags för sommarklädsel på min 1521, orange Bonetto.
Vadå inte lika somrig? Är väl få saker som är så somriga som ett mesh! Det bara skriker "jag ska ut och snorkla i medelhavet med min Squale".Inte lika somriga variant men meshet är gött!
Mycket somrig den där med. Tycker att gummit är skönast men då och då sitter inte ett mesh fel! Riktigt snyggt blir det.Inte lika somriga variant men meshet är gött!
Vadå inte lika somrig? Är väl få saker som är så somriga som ett mesh! Det bara skriker "jag ska ut och snorkla i medelhavet med min Squale".
Mycket somrig den där med. Tycker att gummit är skönast men då och då sitter inte ett mesh fel! Riktigt snyggt blir det.
Det är ju det som är så gött- bara att byta runt bland band, mesh mm.
Mesh sitter så jäkla bra på 1521-/60 Atmos-boetterna. Det känns helt rätt!Sant men det "poppar" inte på samma sätt som ett oranget band eller gummi till men jag älskar meshet på, så är det bara.
Kom igen nu, jag vill se lite bilder