Squale 60 ATMOS - Blu Puro - Limited Edition 160pcsStenhårda! Ref på den helblåa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Squale 60 ATMOS - Blu Puro - Limited Edition 160pcsStenhårda! Ref på den helblåa?
Squale 60 ATMOS - Blu Puro - Limited Edition 160pcs
Hmm, 5 minuter senare, både och faktiskt, men känns ej större än min andra 60 Atmos, tvärtom, pga vikten, mesh på den andraÄr den stor eller luras man av att bezeln är lite tjockare än vanligt och helt ren från tecken?
Tack!Squale 60 ATMOS - Blu Puro - Limited Edition 160pcs
Jag har ett sånt, men inte på min Tropic. Bandet som sitter på den är ett som AW-straps har tillverkat till mig.Fick hem ett NDC khaki igår men föll mig tyvärr inte i smak.. Någon intresserad? Det låg ute på K&S tidigare. Tror @MaBr har detta till sin Tropic?
Jäklar vilken duo! Du börjar få en riktigt grym samling nu. Grattis! Jag hade inte tackat nej till någon av de där två. Nu vill vi se ett gruppfoto på alla dina Squale!Julafton i Filippinerna, fick dinkor från Singapore precis....
Gällande krona kanske Squale själva kan hjälpa? De säljer delar separat och det är ingen skillnad mellan din 50atmos och en mer modern?Hämtade denna idag från visarbyte, blev bättre. Frågan är om man orkar jaga en tavla och rätt krona...
Blev riktigt härligt retro-snyggt!Fick hem nya bandet nu förresten
Ja det blev riktigt braBlev riktigt härligt retro-snyggt!
Squalen fick bidra i första fredagstråden (som blev borttagen....? )och även under arbetsdagen så ensam har du inte varit! Trevlig helg på er!Nu har hela fredagen gått och ingen aktivitet i Squale-tråden. Fick slänga på mig denna så att jag kan önska alla en glad fredag i alla fall!
(Nej, jag har inte ställt datumet men det är ingen quick set på denna så...)
Inte min stil men det är en kvalitetsklocka så inga fel där inte, gillar du designen så go for it!Blev riktigt sugen på en sådan vad tros?
Den verkar vara slut, eller har du hittat den någonstans?Funderar på att köpa den här. Kul historia, dessa är gjorda av NOS komponenter från 70-80talet tror jag men med ett modernt ETA kvartsverk. 200m WR. 38mm.
Känns som en rolig beater/beach/pool-klocka
Så kan det vara, har ingen aning. Tyckte bara modellen var cool.Den verkar vara slut, eller har du hittat den någonstans?
Nej, menade mest att det var dåligt drag i den här tråden men den verkar ha vaknat nu, haha.Squalen fick bidra i första fredagstråden (som blev borttagen....? )och även under arbetsdagen så ensam har du inte varit! Trevlig helg på er!
Tror att den är mycket bättre i verkligheten än på bild. Tavlan är silvrig så det kan nog vara snyggt!Blev riktigt sugen på en sådan vad tros?
Det är denSå kan det vara, har ingen aning. Tyckte bara modellen var cool.
Har också kollat på den, kostar bara2600kr och roligt med 80tals looken.Den verkar vara slut, eller har du hittat den någonstans?