Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Våldsamt snygg! Har aldrig gillat PVD men nu har jag ändrat mig.Kan bara hålla med! Älskar att PVDn har börjat slitas bort lite lagom på kanterna också. Ser så jäkla coolt ut.
Kan vi få mer bilder på den @MaBr ?Våldsamt snygg! Har aldrig gillat PVD men nu har jag ändrat mig.
Tack så mycket! Har inte haft någon PVDad klocka som jag fastnat för tidigare men på denna känns det helt rätt!Våldsamt snygg! Har aldrig gillat PVD men nu har jag ändrat mig.
Tja, det kan ni väl få. Har inga som är så bra just nu men det kommer, jag lovar.Kan vi få mer bilder på den @MaBr ?
Fantastisk bild!
Meh, vilken ickefråga. Bara att byta till svart datumhjul ju! Kostar typ 150 spänn på Ebay. Seså, skynda dig iväg och köp en nu!Beslutsångest. Sitter och hovrar med fingret över köpknappen på en 1545 Militaire men kan inte bestämma mig för vad jag tycker om fejkpatinan på visare/index ställt mot det kritvita datumhjulet.. Kommer jag att reta mig på det? Säg då!
Tack så mycket!Fantastisk bild!
Tanken har slagit mig.. Upplevs den som väldigt mörk i lysmassan irl? Tycker det skiljer mycket mellan olika bilder och ibland har den en framträdande vit ring runt markeringarna och andra gånger inte. Som alltid är det svårt att veta hur det upplevs på riktigt ute i köttrymden.Meh, vilken ickefråga. Bara att byta till svart datumhjul ju! Kostar typ 150 spänn på Ebay. Seså, skynda dig iväg och köp en nu!
Mycket tjusig samling! Snygg förvaringslösning med!Nuvarande laguppställning.
Jag upplever den inte som mörk. Har försökt redigera nedan bild för att komma så när verkligheten som möjligt. Hur bilden upplevs beror såklart vad du tittat på för enhet och vad man har för ljusstyrka på skärmen så ta det med en nypa salt. Bäst är såklart att se den i verkligheten.Tanken har slagit mig.. Upplevs den som väldigt mörk i lysmassan irl? Tycker det skiljer mycket mellan olika bilder och ibland har den en framträdande vit ring runt markeringarna och andra gånger inte. Som alltid är det svårt att veta hur det upplevs på riktigt ute i köttrymden.
Tack så mycket! Förvaringen är dock ett problem just nu. Det är ju fullt..!Mycket tjusig samling! Snygg förvaringslösning med!
Dags att skaffa en väska till dåTack så mycket! Förvaringen är dock ett problem just nu. Det är ju fullt..!
Eller en större väska? Funderar på att köpa ett nytt insert till den och se om jag inte kan trycka in en klocka till.Dags att skaffa en väska till då
Eller större väska jaEller en större väska? Funderar på att köpa ett nytt insert till den och se om jag inte kan trycka in en klocka till.
Haha, hold your horses! Hur många Squale hade du tänkt att jag skulle ha? Ska iofs erkänna att det är en till på väg hem...Eller större väska ja
Jag tänkte att det vore skoj med en vintage-väska och en kontemporär-väska och sedan ännu fler temaväskor allt eftersom
Jag tror både du, jag och hästarna vet var detta slutarHaha, hold your horses! Hur många Squale hade du tänkt att jag skulle ha? Ska iofs erkänna att det är en till på väg hem...
Jajaja, vi får väl se. Skulle faktiskt behöva en 1521 Opaco, en Squale Master vintage (helst med gen1-tavla), en PVDad vintage 1553, en blå/vit 60 Atmos och en blå modern gen1 2002:a.Jag tror både du, jag och hästarna vet var detta slutar
Tjusigt.Nuvarande laguppställning.
Det där var fem till plus den på väg in. Vaddå göra plats för en till i lådan? Nytt stall för hästarna,"basta".Jajaja, vi får väl se. Skulle faktiskt behöva en 1521 Opaco, en Squale Master vintage (helst med gen1-tavla), en PVDad vintage 1553, en blå/vit 60 Atmos och en blå modern gen1 2002:a.
Gralen är såklart en Blancpain Bund men det kan man ju drömma om...
Tack!Tjusigt.
Sluta räkna...Det där var fem till plus den på väg in. Vaddå göra plats för en till i lådan? Nytt stall för hästarna,"basta".
Mucho niceNuvarande laguppställning.
Tack för inputen, den uppskattas!Jag upplever den inte som mörk. Har försökt redigera nedan bild för att komma så när verkligheten som möjligt. Hur bilden upplevs beror såklart vad du tittat på för enhet och vad man har för ljusstyrka på skärmen så ta det med en nypa salt. Bäst är såklart att se den i verkligheten.
När det kommer till den vita ringen runt index så är det en annan version av 1545 Militaire som bara säljs av Long Island Watch. Den jag har säljs av Gnomon. Här är den från LIW:
Tack, det stämmer. Det är visarna från 60 Atmos Blu Puro som sitter på den.Du har bytt visare på den där va? Riktigt snyggt isf!
Grazie molto!Mucho nice
Snyggt, grattis! Riktigt härlig färg på den där.Paket från Gnomon