• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Saknar min! Kan erbjuda en bild från förra året :angel:
9E4B951D-57F2-47F0-8627-FCB548D483BD.jpeg
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Mysbild! :happyhappy: Vet du när den kommer tillbaka?
Ingen aning, hoppas på denna vecka. Ska iväg till Portugal i slutet av juli så hade varit riktigt smutt om den fick följa med.. Vet inte vad jag ska ta mig till annars. Kanske frågar i tråden om jag får pant-låna någons Squale :D
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ingen aning, hoppas på denna vecka. Ska iväg till Portugal i slutet av juli så hade varit riktigt smutt om den fick följa med.. Vet inte vad jag ska ta mig till annars. Kanske frågar i tråden om jag får pant-låna någons Squale :D
Ja, man kan inte åka på semester utan Squale! :eek: Hoppas att de hinner bli klara med den, det kan ju vara lite längre ledtider nu på sommaren. Annars kan du få låna min 60 atmos om du inte hinner få din i tid. :D
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ja, man kan inte åka på semester utan Squale! :eek: Hoppas att de hinner bli klara med den, det kan ju vara lite längre ledtider nu på sommaren. Annars kan du få låna min 60 atmos om du inte hinner få din i tid. :D
Misstänker det också! Hör jag inget under veckan så tänker jag slå dem en signal. Vore riktigt trevligt att få pröva på 60’n och ge den lite varm Europa-sol! Jag hör av mig :cool::)
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Imorse ringde det från KM med den ljuvliga hälsningen att klockan är färdig och redo att plockas upp! Såklart är man på annan ort för tillfället så får härda till fredag ;)
 

Eqn

Panerai
Då det aldrig dyker upp någon blå 1521 här funderar jag på att köpa en från gnomon, ungefär vilken leveranstid brukar de ha?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Då det aldrig dyker upp någon blå 1521 här funderar jag på att köpa en från gnomon, ungefär vilken leveranstid brukar de ha?
Typ två dagar de gånger jag beställt. De kör DHL Express så det går löjligt snabbt. Jag hade iofs hellre beställt från Gripenbro om du ska ha en blå 1521. :)
 
  • Like
Reactions: Eqn
Topp