Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mysbild! Vet du när den kommer tillbaka?Saknar min! Kan erbjuda en bild från förra året
Ingen aning, hoppas på denna vecka. Ska iväg till Portugal i slutet av juli så hade varit riktigt smutt om den fick följa med.. Vet inte vad jag ska ta mig till annars. Kanske frågar i tråden om jag får pant-låna någons SqualeMysbild! Vet du när den kommer tillbaka?
Ja, man kan inte åka på semester utan Squale! Hoppas att de hinner bli klara med den, det kan ju vara lite längre ledtider nu på sommaren. Annars kan du få låna min 60 atmos om du inte hinner få din i tid.Ingen aning, hoppas på denna vecka. Ska iväg till Portugal i slutet av juli så hade varit riktigt smutt om den fick följa med.. Vet inte vad jag ska ta mig till annars. Kanske frågar i tråden om jag får pant-låna någons Squale
Misstänker det också! Hör jag inget under veckan så tänker jag slå dem en signal. Vore riktigt trevligt att få pröva på 60’n och ge den lite varm Europa-sol! Jag hör av migJa, man kan inte åka på semester utan Squale! Hoppas att de hinner bli klara med den, det kan ju vara lite längre ledtider nu på sommaren. Annars kan du få låna min 60 atmos om du inte hinner få din i tid.
Låter som en bra plan, jag skickar gärna över den om du vill testa.Misstänker det också! Hör jag inget under veckan så tänker jag slå dem en signal. Vore riktigt trevligt att få pröva på 60’n och ge den lite varm Europa-sol! Jag hör av mig
Tok-grymt! Lägger det på minnet, jag återkommer inom kortLåter som en bra plan, jag skickar gärna över den om du vill testa.
Väldigt snygg kombo med geckota bandet!Dagens Squale!
Tack! Löjligt bekvämt också, blir till att beställa fler såna.Väldigt snygg kombo med geckota bandet!
Bara att åka hem direkt. Som att det finns något annat val?Imorse ringde det från KM med den ljuvliga hälsningen att klockan är färdig och redo att plockas upp! Såklart är man på annan ort för tillfället så får härda till fredag
Dagens andra Squale blev en Darris.
Fina! Dra på gummin nuDagens!
Fina! Dra på gummin nu
Det godkänns också! Gratulationer till nyköpet, förresten!?Haha! Är nog närmare en mesh länk om jag ska vara ärlig
Som min jag hade igår Riktigt trevligt.Haha! Är nog närmare en mesh länk om jag ska vara ärlig
Jaja, behöver ju hitta ett snyggt i 18mm bara...Fina! Dra på gummin nu
Det godkänns också! Gratulationer till nyköpet, förresten!?
Finns ett från Squale tror jag men vet inte om det är tillgängligt nu..Ja tack så hjärtligt! Behöver hitta ett 20mm mesh band dock..
Typ två dagar de gånger jag beställt. De kör DHL Express så det går löjligt snabbt. Jag hade iofs hellre beställt från Gripenbro om du ska ha en blå 1521.Då det aldrig dyker upp någon blå 1521 här funderar jag på att köpa en från gnomon, ungefär vilken leveranstid brukar de ha?
Sist jag beställde så var det på en onsdag och på måndagen efter så var den hos mitt ombud.Då det aldrig dyker upp någon blå 1521 här funderar jag på att köpa en från gnomon, ungefär vilken leveranstid brukar de ha?
Kan inte låta bli att lägga en —> härTyp två dagar de gånger jag beställt. De kör DHL Express så det går löjligt snabbt. Jag hade iofs hellre beställt från Gripenbro om du ska ha en blå 1521.
I see your point. Så länge tullen inte tittar närmare så är Gnomon att föredra, men det kan bli dyrt om de gör det. Från Gripenbro vet man i alla fall vad det kostar.Kan inte låta bli att lägga en —> här
(jag tror nog dhl express är att föredra i detta fall)