Dessvärre över min budget.. ångrar faktiskt lite att jag inte slog till när GNOMON släppte de sista. Hade en i kundkorgen men backade...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessvärre över min budget.. ångrar faktiskt lite att jag inte slog till när GNOMON släppte de sista. Hade en i kundkorgen men backade...
Ingen dålig idé.. ska se om man kan få tag i en. Annars får man maskera 12 markeringen och spraylackera ett vanligt. Då kan man även få i vilken färg man än önskarKolla med Squale om du kan få köpa ett löst, kan vara att de har några liggande.![]()
Hade inte heller betalat över list, det lär komma fler LE av den typen.Dessvärre över min budget.. ångrar faktiskt lite att jag inte slog till när GNOMON släppte de sista. Hade en i kundkorgen men backade...
Vet faktiskt inte men tror inte att det blir bra, hade nog hellre kollat om du kan köpa ett löst.Ingen dålig idé.. ska se om man kan få tag i en. Annars får man maskera 12 markeringen och spraylackera ett vanligt. Då kan man även få i vilken färg man än önskar
Edit: vet någon hur pass hårt siffrorna är printade? Kanske går att slipa bort (ber om ursäkt om detta är vanhelgande)![]()
Menar du Onda Azuron? Jodå det sitter skruvar på vridringen.....@MaBr du har säkert koll. Jag har sett lite klipp på 1521 bland annat TGVs recension av sin 1521 "Azzzzuuurrroo" där det inte ser ut att sitta skruvar på sidan av vridringen. Det verkar det göra på de flesta andra jag sett. Tycker skruvarna är lite coola då jag inte sett det någon annanstans men jag undrar mest om det är något som tillkommit senare eller varför det är olika!?
Föredrar ju gmt och 48 klick alltså!Märkte att det blev lite otydlig, vi gör såhär:
Gen 1: 60 klick utan skruvar
Gen 2: 60 klick med skruvar
Gen 3: 120 klick med skruvar
Själv föredrar jag helt klart 60 klick, älskar det både på min 1521 och min Sinn 104.
Kommer ni att kunna ta in den gröna Ondan eller den finns inte längre?Då har vi äntligen fått upp de sista klockorna på sidan, Onda modellerna samt 1521 Anniversaire, limiterad till 60 ex.
https://zackrissonsur.se/produkt-kategori/marken/squale/
Nu finns ju inte 1521 med GMT så det är ett ickeproblem.Föredrar ju gmt och 48 klick alltså!![]()
Ondan hos oss är från 1 jul 2018 och har 120 klick med skruvar.Har nog aldrig haft en klocka med 60 klick när jag tänker på det. Hur långt tillbaka får man gå på en 1521 för att få 60?
Måste vara lösbart. Om den sen kom i 39 mm så vore problemet obefintligt.Nu finns ju inte 1521 med GMT så det är ett ickeproblem.Håller med det när det gäller GMT, det ska vara 48 klick bidirectional.
den är tyvärr slutsåldKommer ni att kunna ta in den gröna Ondan eller den finns inte längre?
Nu hänger jag inte med? Vill du ha en 39mm GMT-1521:a?Måste vara lösbart. Om den sen kom i 39 mm så vore problemet obefintligt.![]()
Awe...den är tyvärr slutsåld
Hos er?Ondan hos oss är från 1 jul 2018 och har 120 klick med skruvar.
Ja tack. Med länk med sel.Nu hänger jag inte med? Vill du ha en 39mm GMT-1521:a?![]()
Ja hustrun "snodde" den när jag skulle säljaHos er?
Det hade varit något! Hade i alla fall gärna sett en länk.Ja tack. Med länk med sel.(Kan väl alltid önska)
Polerad med helt svart tavla? Finns den fortfarande?Den heter Matic Brushed Sport, här är länken: https://zackrissonsur.se/?s=Matic+Brushed+Sport&post_type=product Vill du hellre ha den i polerat så säg till
Nej tyvärr inte men vi fixar en sådan om du vill, beställ iså fall samma med blå tavla och det bandet du vill ha så löser jag det.Polerad med helt svart tavla? Finns den fortfarande?
@MaBr du som är kungen av Squale, vet du vilka modeller som funnits med steril bezelinsert?Det är tyvärr bara LE.![]()
Fick hem denna underbara idag, ursäkta amatörbilderna, var inte helt lätt att när det blänker från alla håll
Ja det stämmer, vi kommer att fixa så att vi även kör den helsvarta med polerad boett, tror den kommer upp på shoppen imorgon, vi har har gjort upp med Squale att de löser den modellen åt oss i vilket fall i 10 exemplarÄr det den svarta med mörkblå tavla?
Då har man skaffat sig biljett till att yttra sig i denna tråd!
Gick inte att motstå!
![]()
Välkommen in i värmen båda två!Min första post i denna trevliga tråd.
![]()
Ja det stämmer, vi kommer att fixa så att vi även kör den helsvarta med polerad boett, tror den kommer upp på shoppen imorgon, vi har har gjort upp med Squale att de löser den modellen åt oss i vilket fall i 10 exemplar
Älskar den blåsjukt grymt! Den blåa var ju riktigt fin!
![]()
Vad jag vet så är det nedan:@MaBr du som är kungen av Squale, vet du vilka modeller som funnits med steril bezelinsert?