• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Kolla med Squale om du kan få köpa ett löst, kan vara att de har några liggande. :)
Ingen dålig idé.. ska se om man kan få tag i en. Annars får man maskera 12 markeringen och spraylackera ett vanligt. Då kan man även få i vilken färg man än önskar:p

Edit: vet någon hur pass hårt siffrorna är printade? Kanske går att slipa bort (ber om ursäkt om detta är vanhelgande):rolleyes:

Ingen dålig idé.. ska se om man kan få tag i en. Annars får man maskera 12 markeringen och spraylackera ett vanligt. Då kan man även få i vilken färg man än önskar:p

Edit: vet någon hur pass hårt siffrorna är printade? Kanske går att slipa bort (ber om ursäkt om detta är vanhelgande):rolleyes:
Vet faktiskt inte men tror inte att det blir bra, hade nog hellre kollat om du kan köpa ett löst.

Bilagor

• 5d2e5df97adeb828220264.jpg
    5d2e5df97adeb828220264.jpg
    71.3 KB · Visningar: 4
  • SQUALE_2019_ANNIVERSAIREb-metal-510x510.jpg
    SQUALE_2019_ANNIVERSAIREb-metal-510x510.jpg
    41.8 KB · Visningar: 4
@MaBr du har säkert koll. Jag har sett lite klipp på 1521 bland annat TGVs recension av sin 1521 "Azzzzuuurrroo" där det inte ser ut att sitta skruvar på sidan av vridringen. Det verkar det göra på de flesta andra jag sett. Tycker skruvarna är lite coola då jag inte sett det någon annanstans men jag undrar mest om det är något som tillkommit senare eller varför det är olika!?
Menar du Onda Azuron? Jodå det sitter skruvar på vridringen.....

Tillbaka
Topp