• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Vi köper ju av Squale direkt så har de delarna så kan vi ju beställa dem, sedan finns det ju två lösningar på äldre klockor där ni kan skicka er klocka till oss och vi fixar den eller att ni bara köper delarna så får er lokala urmakare ta hand om den, på nya klockor fixar vi det givetvis innan leverans
Låter bra, köper jag en till Squale i framtiden ska jag ha det i åtanke, att det kanske går att modifiera den lite. :)

Wotd dubbelpost. Den här smög sig upp på handleden idag igen. Nytt o nice :)
IMG_20200128_153418_5.jpg

Snyggt!

Sitter och väntar på min 1521 från @Jbagency.com (Zackrissons). Det är andra gången jag blir ägare till en. Förstår inte hur jag kunde göra mig av med den förra gången. Det är den enda klocka som jag aldrig kunnat släppa. Jag blev så glad varenda gång jag tittade ned på handleden och när jag tog på den. Så otroligt rolig, fin och härlig klocka. Väntan är knappt uthärdlig. Mikro LEn hjälper mig igenom det.
Edit: BLÅA Sunburst givetvis!!!
20200128_074159.jpg

Sitter och väntar på min 1521 från @Jbagency.com (Zackrissons). Det är andra gången jag blir ägare till en. Förstår inte hur jag kunde göra mig av med den förra gången. Det är den enda klocka som jag aldrig kunnat släppa. Jag blev så glad varenda gång jag tittade ned på handleden och när jag tog på den. Så otroligt rolig, fin och härlig klocka. Väntan är knappt uthärdlig. Mikro LEn hjälper mig igenom det.
Edit: BLÅA Sunburst givetvis!!!
20200128_074159.jpg
Skickades till dig idag så bör komma imorgon

Har en annan fråga här, vi erbjuder nu alla klockor med fyra alternativa band, vad är populäraste banden? Funderar på att fixa som standard ytterligare ett gummibands alternativ, helst hade man ju lagt upp alla med de olika banden men då inte Squale har bilderna blir det lite för mycket just nu, i vilket fall. Ni kan alltid säga till om ni vill ha annat band så fixar vi det men skulle gärna vilja veta innan vad ni tycker så vi kan göra allt så enkelt som möjligt för Er. Själv älskar jag ju läder och meshlänk men har också förstått att dykare helst skall ha gummiarmband.

Har en annan fråga här, vi erbjuder nu alla klockor med fyra alternativa band, vad är populäraste banden? Funderar på att fixa som standard ytterligare ett gummibands alternativ, helst hade man ju lagt upp alla med de olika banden men då inte Squale har bilderna blir det lite för mycket just nu, i vilket fall. Ni kan alltid säga till om ni vill ha annat band så fixar vi det men skulle gärna vilja veta innan vad ni tycker så vi kan göra allt så enkelt som möjligt för Er. Själv älskar jag ju läder och meshlänk men har också förstått att dykare helst skall ha gummiarmband.
Länkar med passande sel till 1521 tack:D:p:)

Tillbaka
Topp