Ja han har ju det@Zackrissonsur.se har dem till ett grymt pris, bara att beställa...![]()
![Arghh :arghh: :arghh:](/styles/baisik/xenforo/smilies/arghh.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja han har ju det@Zackrissonsur.se har dem till ett grymt pris, bara att beställa...![]()
Komsi Komsi, du vet att du vill ha det...Ja han har ju det![]()
Haha, ja visst är det märkligt!Håller med, det tar ju dessutom emot bandhornen så antingen är det rakt ut eller rakt ner. Vet inte hur de tänkte där...
Naj, 20-16 är perfekt och längden är också spot on för mina klena 16,5cm handleder!Jag tycker att Millefori funkar fint stilmässigt på 1521.
![]()
Det är ju utan tvekan Squales kortaste gummi. Du får köra på deras vanliga Tropic istället, det är mycket längre.Haha, ja visst är det märkligt!
Jag drar ju ca 18,5-19 beroende på väder så där har du de centimetrarna jag saknar...
Mja, avvaktar lite på det däringa nya...Det är ju utan tvekan Squales kortaste gummi. Du får köra på deras vanliga Tropic istället, det är mycket längre.![]()
Haha jaa men jag väntar tills klockan har kommitKomsi Komsi, du vet att du vill ha det...![]()
Sjukt vad kul att tråden lever! Sa till brorsan idag när han kom till jobbet imorse att idag är jag slö så, " blir nog mycket tid i squaletråden" och den lever ju, man blir ju gladDock har jag återigen blivit ifrågasatts att jag har gjort fel och brutit mot KS regler, dock vet ej vad? Så har tagit det med KS ägare., Om jag har gjort fel så ber jag alla om ursäkt
Skall ha länkat till min egen sida men har nu fått ok från KS, blir bara så trött hatar att göra fel eller saker man inte får. Dock är ju nu Approved Dealer och allt är cooltVad är det för "fel" du ska ha gjort då?
Tycker att det är trevligt att ha direktkontakt med en återförsäljare![]()
Så nu skall det länkas till dealsSkall ha länkat till min egen sida men har nu fått ok från KS, blir bara så trött hatar att göra fel eller saker man inte får. Dock är ju nu Approved Dealer och allt är coolt![]()
Tror inte den är LE dock liten upplaga för tillfället. Roligt nog fick jag denna förklaring av T-183 där det står på baksidan limited to 300 och sedan 110 of 150 att vi gör 150 nu så gör vi 150 någon gång i framtidenSNYYYGG!
Grymt! Den är så himla fin
@Zackrissonsur.se - har ni fått reda på vad Squale säger vad gäller om Full Luminous är limited edition eller ej?![]()
Skall ha länkat till min egen sida men har nu fått ok från KS, blir bara så trött hatar att göra fel eller saker man inte får. Dock är ju nu Approved Dealer och allt är coolt![]()
Riktigt bra bild, får fram den blåa underbara tavlanVill bara dyka ner i tavlan sätta mig på på en index och ta en öl
Eller säger man ett index kanske
![]()
Apropå något helt annat: Har du fått återkoppling om den färgsprakande Louis Erard regulator klockan ?Riktigt bra bild, får fram den blåa underbara tavlan
Vore riktigt trevligt med en etablering i Hufvudstaden! Håller tummarna.Hej Vi jobbar på att få upp lite butiker, då de är så prisvärda är det svårt att få butikerna att ta in dem med deras marginaler, var bor du? Vi hart en på G i sthlm
Aahhrg! Där kom den igen. Omöjligt att värja sig. Den där är bara för bra!!!Blev med Squale igen
![]()
Det kommer ske, dock just nu får vi inte resa och besöka butikerna pga Corona, men det kommerVore riktigt trevligt med en etablering i Hufvudstaden! Håller tummarna.
Sjukt snygg!!!! Grattis
Aahhrg! Där kom den igen. Omöjligt att värja sig. Den där är bara för bra!!!
Lustigt nog fråga jag om det idag men tyvärr inte fått svar, tror jag får svar imorgonApropå något helt annat: Har du fått återkoppling om den färgsprakande Louis Erard regulator klockan ?
TackRiktigt bra bild, får fram den blåa underbara tavlan
Snyggt!
Läcker! Grattis
Grattis! Fin och ovanlig!
Ja den är ju speciallbyggdGrattis! Fin och ovanlig!
Sjukt snygg!!!! Grattis
Snyggt!![]()
Läcker! Grattis![]()
Grattis! Fin och ovanlig!
Japp! Det gjorde ni bra! Jag är kanske petig men jag tycker den blev så grym med vita visare!Ja den är ju speciallbyggd![]()
Blev riktigt bra, sådär borde de ha kommit från börjanJapp! Det gjorde ni bra! Jag är kanske petig men jag tycker den blev så grym med vita visare!![]()