• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Håller med, det tar ju dessutom emot bandhornen så antingen är det rakt ut eller rakt ner. Vet inte hur de tänkte där...

Naj, 20-16 är perfekt och längden är också spot on för mina klena 16,5cm handleder! :cigar: Jag tycker att Millefori funkar fint stilmässigt på 1521. :)
Haha, ja visst är det märkligt!

Jag drar ju ca 18,5-19 beroende på väder så där har du de centimetrarna jag saknar...

Hur går det med spriten btw? :D
833099FA-8164-4104-BE3F-4120ED8748E0.jpeg

Sjukt vad kul att tråden lever! Sa till brorsan idag när han kom till jobbet imorse att idag är jag slö så, " blir nog mycket tid i squaletråden" och den lever ju, man blir ju glad:) Dock har jag återigen blivit ifrågasatts att jag har gjort fel och brutit mot KS regler, dock vet ej vad? Så har tagit det med KS ägare., Om jag har gjort fel så ber jag alla om ursäkt

Sjukt vad kul att tråden lever! Sa till brorsan idag när han kom till jobbet imorse att idag är jag slö så, " blir nog mycket tid i squaletråden" och den lever ju, man blir ju glad:) Dock har jag återigen blivit ifrågasatts att jag har gjort fel och brutit mot KS regler, dock vet ej vad? Så har tagit det med KS ägare., Om jag har gjort fel så ber jag alla om ursäkt

Vad är det för "fel" du ska ha gjort då?

Tycker att det är trevligt att ha direktkontakt med en återförsäljare :)

SNYYYGG!

Grymt! Den är så himla fin :)

@Zackrissonsur.se - har ni fått reda på vad Squale säger vad gäller om Full Luminous är limited edition eller ej? :)
Tror inte den är LE dock liten upplaga för tillfället. Roligt nog fick jag denna förklaring av T-183 där det står på baksidan limited to 300 och sedan 110 of 150 att vi gör 150 nu så gör vi 150 någon gång i framtiden

Tillbaka
Topp