Tack! Din är inte dum dem heller, jag tycker att de är riktigt snygga. Lite smidigare än min tjockis också...Så jäkla cool den där! Stenhård
Inte riktigt lika hård, men liknande stuk blir det för mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Din är inte dum dem heller, jag tycker att de är riktigt snygga. Lite smidigare än min tjockis också...Så jäkla cool den där! Stenhård
Inte riktigt lika hård, men liknande stuk blir det för mig!
Så jäkla sexigt vridringsinlägg på den där
Håller med, vridringsinlägget är det bästa på hela klockan. Tyvärr så har någon tidigare ägare skrapar bort all lysmassa och det som syns på tavlan är nog skador så det är inte så mycket man kan göra något åt. Har dock planer på att lägga dit ny lysmassa.Så jäkla sexigt vridringsinlägg på den där
Du borde ju blåsa rent tavlan alltså, hade ju lyft helheten rejält (antar att det är lysmassa som släppt?)
Tycker nog det ser om rester av lysmassan ändå och skulle eventuellt kunna tas bort av en "Bergeonkludd" om du vet vad jag menar? Kan ju vara värt att testa kanske.Håller med, vridringsinlägget är det bästa på hela klockan. Tyvärr så har någon tidigare ägare skrapar bort all lysmassa och det som syns på tavlan är nog skador så det är inte så mycket man kan göra något åt. Har dock planer på att lägga dit ny lysmassa.
Tog lite bilder för att jämföra storleken mot en modern 1521. Syns inte riktigt när man ser den på bild på armen men sida vid sida...
Kolla hur mycket baksidan sticker ut också jämfört med den nyare boetten.
Jag har Rodico liggande så får se om jag vågar öppna den någon dag...Tycker nog det ser om rester av lysmassan ändå och skulle eventuellt kunna tas bort av en "Bergeonkludd" om du vet vad jag menar? Kan ju vara värt att testa kanske.
Så lika men ändå olika, intressant jämförelse. Nytt för mig att placeringen av kronan skiljde sig så mycket. Gillar ändå klumpedunsen av någon konstig anledning även om den nyare boetten givetvis följer armen på ett bättre sätt
Tropic Sport kan nog bli bra på den!Fick hem ett par band från CNS, vet inte riktigt hur dom gör sig på pepsin men på 1521 blir de nog gytt.
Testade allihop en snabbis, tycker nästan att lädret blev bäst på denna.Tropic Sport kan nog bli bra på den!
Jag tycker att alla utom nato-banden funkar bra.Testade allihop en snabbis, tycker nästan att lädret blev bäst på denna.
Jag håller med dig, natot blev inge vidare.Jag tycker att alla utom nato-banden funkar bra.
Länken är bäst (som jag oftast tycker) även om det kan vara roligt med variation.Testade allihop en snabbis, tycker nästan att lädret blev bäst på denna.
Jo länken kommer garanterat åka på igen. Säkert redan ikvällLänken är bäst (som jag oftast tycker) även om det kan vara roligt med variation.
CNS är ju svenskt så du fick förmodligen direkt från leverantör förra gången. Därför som det alltid är fraktfritt inom Sverige förmodar jag. Har själv alltid fått på ett par dagar när jag har beställt.Det gick förövrigt jäkligt fort denna gång från CNS, skickat från Sverige denna gång. Sist jag beställde tog det typ 2-3 veckor och hade utländska stämplar.
Läderbandet luktar dock mer mögel än just läder..
Både havsöring och haj, ingen dålig fisketur! Varje gång du postar bilder på den där så blir jag mer och mer övertygad om att det där är ett av de bästa moderna släppen från Squale.Squalen hängde med på fiske idag
Haha!Både havsöring och haj, ingen dålig fisketur! Varje gång du postar bilder på den där så blir jag mer och mer övertygad om att det där är ett av de bästa moderna släppen från Squale.
Klart finast tycker jag alltsåLänken åkte på igen redan efter någon timma med gummi och läder
Så är det. Länk är bäst men ibland är det kul med lite läder och gummi!Länken är bäst (som jag oftast tycker) även om det kan vara roligt med variation.
Du menar till klockan eller?Så är det. Länk är bäst men ibland är det kul med lite läder och gummi!
Ja ja absolut, till klockan med jaDu menar till klockan eller?
Tråkigt! Riktigt fin och unik pjäs du har Nytt på G in?Förbereder för värsta tänkbara...
Hoppas verkligen att jag kommer slippa men det kan bli kämpigt framöver och då blir det nog tyvärr ett måste i så fall
Nej absolut inte, blir det så blir det av rent ekonomiska skäl!Tråkigt! Riktigt fin och unik pjäs du har Nytt på G in?
Tråkigt att behöva se den finingen eventuellt gå. Kanske går att göra någon lösning liknande pantbank med någon medlem? Med option på tillbakaköp efter – vad jag antar är relaterat till – coronakrisen. Vad vet jag?Förbereder för värsta tänkbara...