Jo endastDu kan inte ha befunnit dig i Sverige hela förra sommaren om du blev sådär brun..?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo endastDu kan inte ha befunnit dig i Sverige hela förra sommaren om du blev sådär brun..?
![]()
Ingen Squale men samma pose,jag börjar undra själv vad jag gjordeDu kan inte ha befunnit dig i Sverige hela förra sommaren om du blev sådär brun..?
![]()
Mja, kanske det...Tråkigt att behöva se den finingen eventuellt gå. Kanske går att göra någon lösning liknande pantbank med någon medlem? Med option på tillbakaköp efter – vad jag antar är relaterat till – coronakrisen. Vad vet jag?
Det låter sunt! Hoppas att det inte blir behövligt.Har satt ett pris i huvudet, får jag inte det vid ev annonsering så får den stanna!
TackDet låter sunt! Hoppas att det inte blir behövligt.
Ingen Squale men samma pose,jag börjar undra själv vad jag gjorde
![]()
Var ett bra tag sedan jag såg en blå blästrad till salu faktiskt nu när du säger det, vet bara om en blästrad custom Militaire som ev är till saluÄr det trögt med blästrade blå 1521 på begagnatmarknaden eller? Jag är på köphumör men den polerade varianten verkar populärare.
Var har du hittat en polerad blå?Är det trögt med blästrade blå 1521 på begagnatmarknaden eller? Jag är på köphumör men den polerade varianten verkar populärare.
Haha. Sorry, tyvärr har jag väl inte hittat någon sådan heller just nu men det finns betydligt fler bilder på polerade i denna trådVar har du hittat en polerad blå?![]()
Lurifax!Haha. Sorry, tyvärr har jag väl inte hittat någon sådan heller just nu men det finns betydligt fler bilder på polerade i denna trådJag dras mycket mer till blästrade av någon anledning..
Hör av dig om det blir aktuellt (hoppas dock inte att det ska behövas)Var ett bra tag sedan jag såg en blå blästrad till salu faktiskt nu när du säger det, vet bara om en blästrad custom Militaire som ev är till salu![]()
![]()
Så bra! Kan min komma snart ellerAnother day, another Squale.
![]()
Har du eller någon annan testat det blå gummit? Tycker det ser rätt spännande ut men sällan (aldrig) man ser detAnother day, another Squale.
![]()
Japp, är galet nöjd med hur den ser ut och känns på mesh. Tycker att det meshet var långt över förväntan också.Så bra! Kan min komma snart ellerBlev mesh på den en ny favorit?
![]()
Om du menar modellen så har jag ett sånt men inte i blått. Grymt skönt gummi för övrigt. Jag vet att det är någon här i tråden som har ett sånt i blått men kommer inte ihåg vem.Har du eller någon annan testat det blå gummit? Tycker det ser rätt spännande ut men sällan (aldrig) man ser det
![]()
Ja, tänkte mest på färgen och hur "elektrisk" den faktiskt upplevs irl. Ser koolt ut på bild att den är lite genomskinlig sådär.Om du menar modellen så har jag ett sånt men inte i blått. Grymt skönt gummi för övrigt. Jag vet att det är någon här i tråden som har ett sånt i blått men kommer inte ihåg vem.![]()
Kul, ser förbaskat bra ut iafJapp, är galet nöjd med hur den ser ut och känns på mesh. Tycker att det meshet var långt över förväntan också.![]()
Bra fråga, får väl se om någon annan har bättre input. Lite kul att de har satt spännet på fel håll på produktbilden förresten...Ja, tänkte mest på färgen och hur "elektrisk" den faktiskt upplevs irl. Ser koolt ut på bild att den är lite genomskinlig sådär.
haha ja, såg det nu... eller så är bandet konstruerat att sitta ut och inBra fråga, får väl se om någon annan har bättre input. Lite kul att de har satt spännet på fel håll på produktbilden förresten...![]()
I så fall tror jag inte på deras produktbeskrivning...haha ja, såg det nu... eller så är bandet konstruerat att sitta ut och in![]()
Fråga han den där Corona, han håller väl den som gisslan någonstans.@MaBr När kommer din full luminous?![]()
Ah, synd! Men det blir allt roligare när du får den dåFråga han den där Corona, han håller väl den som gisslan någonstans.Har inte hört något från @Zackrissonsur.se men det är nog svårt att få några svar från Squale nu, de vet väl inte ens själv med tanke på att hela landet i princip är stängt. Får sitta lugnt i båten och njuta av mina andra Squale så länge!
![]()
Hade ju ändå tänkt ha den som årets sommarklocka så det är kanske bra att den inte kommer än.Ah, synd! Men det blir allt roligare när du får den då![]()
Haha jepp! Hoppas den kommer snart! Visar det sig bli ytterligare problem med Corona skickar jag gärna min till dig så kan du få klämma några veckor om du villHade ju ändå tänkt ha den som årets sommarklocka så det är kanske bra att den inte kommer än.![]()
Riktigt schysst av dig!Haha jepp! Hoppas den kommer snart! Visar det sig bli ytterligare problem med Corona skickar jag gärna min till dig så kan du få klämma några veckor om du vill![]()