• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Nicke75

Patek
2-Faktor
:wideyed: Du kan inte ha befunnit dig i Sverige hela förra sommaren om du blev sådär brun..?:bored:
Ingen Squale men samma pose,jag börjar undra själv vad jag gjorde :)
8C56044E-DCB9-449E-ADD5-89026FEB82D7.jpeg
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Tråkigt att behöva se den finingen eventuellt gå. Kanske går att göra någon lösning liknande pantbank med någon medlem? Med option på tillbakaköp efter – vad jag antar är relaterat till – coronakrisen. Vad vet jag?
Mja, kanske det...
Har satt ett pris i huvudet, får jag inte det vid ev annonsering så får den stanna!
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Haha. Sorry, tyvärr har jag väl inte hittat någon sådan heller just nu men det finns betydligt fler bilder på polerade i denna tråd :D Jag dras mycket mer till blästrade av någon anledning..
Lurifax! :p Lutar ändå åt en Matic för min del :) Men verkar som att det får bli en ny. Längesedan någon sålde en här på KS :(
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Så bra! Kan min komma snart eller :shifty: Blev mesh på den en ny favorit? :)
Japp, är galet nöjd med hur den ser ut och känns på mesh. Tycker att det meshet var långt över förväntan också. :)

Har du eller någon annan testat det blå gummit? Tycker det ser rätt spännande ut men sällan (aldrig) man ser det
6Y0kaGd.jpg
Om du menar modellen så har jag ett sånt men inte i blått. Grymt skönt gummi för övrigt. Jag vet att det är någon här i tråden som har ett sånt i blått men kommer inte ihåg vem. :confused:
 

v0n

Patek
2-Faktor
Om du menar modellen så har jag ett sånt men inte i blått. Grymt skönt gummi för övrigt. Jag vet att det är någon här i tråden som har ett sånt i blått men kommer inte ihåg vem. :confused:
Ja, tänkte mest på färgen och hur "elektrisk" den faktiskt upplevs irl. Ser koolt ut på bild att den är lite genomskinlig sådär.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ja, tänkte mest på färgen och hur "elektrisk" den faktiskt upplevs irl. Ser koolt ut på bild att den är lite genomskinlig sådär.
Bra fråga, får väl se om någon annan har bättre input. Lite kul att de har satt spännet på fel håll på produktbilden förresten... :D
 
  • Like
Reactions: v0n

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
haha ja, såg det nu... eller så är bandet konstruerat att sitta ut och in :cool:
I så fall tror jag inte på deras produktbeskrivning... :p
"The strap has a special design on the inside that supplies a constant flow of air under the strap to dry the skin easily."
 
  • Like
Reactions: v0n

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
@MaBr När kommer din full luminous? :)
Fråga han den där Corona, han håller väl den som gisslan någonstans. :sorry: Har inte hört något från @Zackrissonsur.se men det är nog svårt att få några svar från Squale nu, de vet väl inte ens själv med tanke på att hela landet i princip är stängt. Får sitta lugnt i båten och njuta av mina andra Squale så länge! :cigar:
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Fråga han den där Corona, han håller väl den som gisslan någonstans. :sorry: Har inte hört något från @Zackrissonsur.se men det är nog svårt att få några svar från Squale nu, de vet väl inte ens själv med tanke på att hela landet i princip är stängt. Får sitta lugnt i båten och njuta av mina andra Squale så länge! :cigar:
Ah, synd! Men det blir allt roligare när du får den då :)
 
Topp