• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Är själv riktigt dålig på att vänta så jag lider med dig ;)
Får posta lite trevliga bilder på den under tiden ;)
Det tycker jag att du ska! :D Gillade förresten kontrasterna på tavlan på de senaste bilderna du postade. I direkt solljus så är tavlan knallgul och på den i skugga så är den grön. Kul att den skiftar så mycket. :)
 

jlind

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Det var riktigt segt det här med Corona och väntetider, kanske lite löjligt och gnälla över att behöva vänta på en klocka då det finns folk som har betydligt större problem. Men segt är det!:p
 

Zackrissonsur.se

Cartier
Professional Dealer
Fråga han den där Corona, han håller väl den som gisslan någonstans. :sorry: Har inte hört något från @Zackrissonsur.se men det är nog svårt att få några svar från Squale nu, de vet väl inte ens själv med tanke på att hela landet i princip är stängt. Får sitta lugnt i båten och njuta av mina andra Squale så länge! :cigar:
Äntligen har jag fått sändningsnummer, de har stängt även denna vecka men de hade åkt in och löst vår leverans!! Uppdaterar imorgon, har bara fått ett sändningsnummer och inte vad som har skickats men det är på väg nu!!!:)
 

Bozz

Panerai
2-Faktor
Äntligen har jag fått sändningsnummer, de har stängt även denna vecka men de hade åkt in och löst vår leverans!! Uppdaterar imorgon, har bara fått ett sändningsnummer och inte vad som har skickats men det är på väg nu!!!:)
Om lådan är självlysande är den inte radioaktiv men jag tror att den innehåller åtminstone 2 st 1521 Full Luminous
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Äntligen har jag fått sändningsnummer, de har stängt även denna vecka men de hade åkt in och löst vår leverans!! Uppdaterar imorgon, har bara fått ett sändningsnummer och inte vad som har skickats men det är på väg nu!!!:)
Wohoo! Då håller vi tummarna! :D Firar med en annan 1521 som suttit på hela dagen. :p
PSX_20200330_185807.jpg
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Någon som har en bra bild där man kan se skillnaderna på de olika ytfinishen? Polerad, borstad, blästrad etc? :)

Edit: The Squale 1521 series is available with three different finishes of the case: high gloss polished steel or matte PVD and Sandblasted Steel.

Synd att de inte har klassiskt borstad.
 
Senast ändrad:
Topp