Visste väl detDet kan du lita på att jag kommer att göra!![]()
![Snaphappy :snaphappy: :snaphappy:](/styles/baisik/xenforo/smilies/snaphappy.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visste väl detDet kan du lita på att jag kommer att göra!![]()
Tack ska du ha, den är väldigt trevlig.Galet fet den där! Vore ju fantastiskt skoj om Squale kunde addera en compressor till kollektionen - skulle komplettera övriga modeller riktigt bra![]()
Om Postnord sköter sig så bör den komma idag!
Skönt att höra, såg precis annonsen.Lyncha mig inte än, gänget! Kommer inte vara utan Squale allt för länge hoppas jag! Nytt på G in![]()
:O Då får vi hoppas på det!Om Postnord sköter sig så bör den komma idag!![]()
![]()
Verkligen! Lämnade värdeterminalen vid halv fyra i natt så den bör hinna fram.:O Då får vi hoppas på det!
Ja då bör den hinna fram idagVerkligen! Lämnade värdeterminalen vid halv fyra i natt så den bör hinna fram.![]()
Ja då bör den hinna fram idag![]()
...och här sitter jag i ett jäkla Teams-möte och kommer ingenstans...
Fasiken vad kul, bomba bilder!
Dra ut nätverkskabeln? Tekniken kan ju alltid strula, ingen behöver veta...och här sitter jag i ett jäkla Teams-möte och kommer ingenstans...
![]()
Ja, det är lätt hänt...Dra ut nätverkskabeln? Tekniken kan ju alltid strula, ingen behöver veta![]()
Mycket tjusigt!Man blir ju liksom bara glad
![]()
Ja den där kan du ju inte säljaMan blir ju liksom bara glad
![]()
Vill inte men kanske måste... :/Ja den där kan du ju inte sälja![]()
Finansiera Pelagos LHD?Vill inte men kanske måste... :/
Haha, ja om det vore så välFinansiera Pelagos LHD?![]()
Har aldrig testat den själv men det känns som en "OWG". Hur lyder din dom? Du har ju faktiskt testatHaha, ja om det vore så väl![]()
Knappast en uppgradering ändå, trust meHaha, ja om det vore så väl![]()
OWG tror jag är en omöjlighet för mig men jag förstår vad du menar och ja, den är i mina ögon riktigt riktigt bra!Har aldrig testat den själv men det känns som en "OWG". Hur lyder din dom? Du har ju faktiskt testat
Edit: Ursäkta OT men ska inte bli långvarigt![]()
Inte?Knappast en uppgradering ändå, trust me
Hoppas också du kan behålla din stealthkreation, den är ju liksom du.
Jag hoppas också det men som det ser ut nu... vette fan!Knappast en uppgradering ändå, trust me
Hoppas också du kan behålla din stealthkreation, den är ju liksom du.
Gillade min blå Pelagos...i en vecka haha.Inte?
Jag gillade den mer än vad jag trodde när jag fick test!
Jag har denna Seikomodden som jag byggt med Pelagos i bakhuvudet, sitter kanon!Gillade min blå Pelagos...i en vecka haha.
Nä den var inget för mig, konstigt blockig och satt som en påse skit på min handled men där kan ju vara högst individuellt![]()
La inte du upp en bild på allt? Hittar inte denJag hoppas också det men som det ser ut nu... vette fan!
Jag säger såhär... 8k tar den och alla tillbehör direkt, behöver bygga buffert!