• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Ja det kommer garanterat bli en del bilder, man tar inte dom bästa bilderna men nog fasen ska det bli bilder ändå :D
Fått ditt band ännu?:) mitt är fortfarande kvar i Zürich haha:p

Eller jag tror då att det är kvar där. Min portugisiska är lite rostig :D
3A4AAFB0-EE28-49AC-B2D4-DE057C1B58F5.jpeg

Fått ditt band ännu?:) mitt är fortfarande kvar i Zürich haha:p

Eller jag tror då att det är kvar där. Min portugisiska är lite rostig :D
3A4AAFB0-EE28-49AC-B2D4-DE057C1B58F5.jpeg
Japp, hämtade det idag sjukt nog :cool: konstigt att du inte fått ditt än då du beställde en vecka innan mig eller nått sånt? Jag hade troligen bara tur helt enkelt.

Bilagor

• 20200414_191301.jpg
    20200414_191301.jpg
    453.2 KB · Visningar: 1
Japp, hämtade det idag sjukt nog :cool: konstigt att du inte fått ditt än då du beställde en vecka innan mig eller nått sånt? Jag hade troligen bara tur helt enkelt.
Snyggt! :)
Ja det var märkligt.. Är nog nå knas på spårningen och de borde dyka upp nu i dagarna tycker jag. Om det nu inte kommit på villovägar.

Hahah jag tar stolt emot den medaljen! :)
Den översta är också den jag lutar mot mest just nu :)
Blir det en GTG så ska du få ta emot den personligen. ;) Jag tror att det kommer att bli lite konstigt med så ljust vridringsinlägg mot den svarta tavlan så för mig funkar inte det men kanske om man kör den gråa tavlan? Ljus tavla och mörkt vridringsinlägg funkar ju, det är bara att kolla på 1521 FL. :)

Blir det en GTG så ska du få ta emot den personligen. ;) Jag tror att det kommer att bli lite konstigt med så ljust vridringsinlägg mot den svarta tavlan så för mig funkar inte det men kanske om man kör den gråa tavlan? Ljus tavla och mörkt vridringsinlägg funkar ju, det är bara att kolla på 1521 FL. :)
Grymt :p
Ja den med blå tavla och svart bezel är nog bäst! Kan bli riktigt bra faktiskt!

Riktigt fin. Gillar att den blivit lite sliten också :)
Mjo, inlägget har fått tagit lite stryk & jag undrar om det inte t.om. solblekts en aning. Hade gärna velat jämföra med ett oanvänt inlägg. Jämför jag med bilder tagna +3 år sedan så var inlägget djupare blå, jämfört med hur det ser ut idag.

Lägg av, min plånbok har lidit tillräckligt den senaste tiden:D Grymt fina med den blå tavlan!
Köp! Finns ju bra deals att göra nu via @Zackrissonsur.se med hans rabattkod ;)

Mjo, inlägget har fått tagit lite stryk & jag undrar om det inte t.om. solblekts en aning. Hade gärna velat jämföra med ett oanvänt inlägg. Jämför jag med bilder tagna +3 år sedan så var inlägget djupare blå, jämfört med hur det ser ut idag.

Det ser så ut :)
Du kommer nog få jämföra dig less strax då vi är åtminstone två som väntar på dessa ;)
Bilder blir kanske inte riktigt rättvisa men en liten hum hur den ser ut ny blir det iaf. :)

Det ser så ut :)
Du kommer nog få jämföra dig less strax då vi är åtminstone två som väntar på dessa ;)
Bilder blir kanske inte riktigt rättvisa men en liten hum hur den ser ut ny blir det iaf. :)
Någonting litet kanske har hänt.. Eller så har jag stirrat mig blind. Kan svära på att min inte längre är lika färgglad som när den var ny :D 2017 vs 2020
Inte blekt.jpg

123.jpg

Ok tack för tipset, ska kika!

Tillbaka
Topp