• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Fick beta-access till Riot Games nya FPS "Valorant"
Ah just det. Har sett lite av det. Visst är det counter-strike liknande?
Spelade sjukt mycket CS back in the days, från typ version 1.3 till 1.6 sen slutade jag när det ”nya” kom. Inte lirat så mycket datorspel senaste åren. Köpte dock en ny gamingburk i höstas men det var inte lika intressant som förr.. :p

Kanske borde man försöka få tag i betan så man kan panga lite tillsammans nån kväll :)

Ah just det. Har sett lite av det. Visst är det counter-strike liknande?
Spelade sjukt mycket CS back in the days, från typ version 1.3 till 1.6 sen slutade jag när det ”nya” kom. Inte lirat så mycket datorspel senaste åren. Köpte dock en ny gamingburk i höstas men det var inte lika intressant som förr.. :p

Kanske borde man försöka få tag i betan så man kan panga lite tillsammans nån kväll :)
Det ska vara som CS fast med lite League of Legends stil. Så det är som CS fast du har två stycken abilities också beroende på vem du väljer att spela som.

Ja det hade varit skoj :)

15869776216741497198821038368209.jpg

Toppar du inte ens laget ?:smug:
Verkar det kul?
Haha nä jag har inte spelat CS på jättelänge :)
Kom tvåa i slutet iallafall.

Ja det verkar ganska kul. Definitivt som CS men ändå inte med tanke på alla de olika karaktärernas abilities. Det gör stor skillnad i hur man sätter upp attacker eller försvarar. Ganska intressant faktiskt!

Men man suger verkligen i början. Man måste lära sig vad de olika karaktärerna gör och vad man ska använda dem till osv.

Haha nä jag har inte spelat CS på jättelänge :)
Kom tvåa i slutet iallafall.

Ja det verkar ganska kul. Definitivt som CS men ändå inte med tanke på alla de olika karaktärernas abilities. Det gör stor skillnad i hur man sätter upp attacker eller försvarar. Ganska intressant faktiskt!

Men man suger verkligen i början. Man måste lära sig vad de olika karaktärerna gör och vad man ska använda dem till osv.
Det låter ju ändå småintressant. Bökigt att få betanyckel? Snabb googlade lite men är för trött för att börja med det nu.:pFår kolla mer noga sen.

Det låter ju ändå småintressant. Bökigt att få betanyckel? Snabb googlade lite men är för trött för att börja med det nu.:pFår kolla mer noga sen.
Väldigt, du måste koppla ditt riotkonto till Twitch sen kolla på streams av spelet. Titta minst 2 timmar så har du möjlighet att få tillgång så småningom i takt med att de utökar servrarna.
Hade nog på en stream i bakgrunden på datorn i typ 3 dagar sen fick jag tillgång.

Får gömma den i byrålådan tills badsäsongen drar igång helt enkelt ;)
Gör så! Ångrar många klockor jag sålt för hastigt. Så fort honeymoon-perioden var över blev de sålda. Korkat egentligen. Skulle behållit.
Man ska sälja klockor man inte känner något alls för, inte ens efter två veckor i en byrålåda. Men annars finns det ju en anledning till varför man köpte dem från början.

Ja :) sitter superbra. Lagom tunn. Hört att det finns HSP som klagar på baksidans räfflor.
Får väl kanske ge mig på en sån där någon dag då, känns som en klocka som man måste ha ägt om man gillar Squale. :) Baksidan ser faktiskt inte så skön ut men vill man vara fin så... :D

Edit: Är det förresten den med den blåa tavlan du har?

Tillbaka
Topp