Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad spelar du?Döpte mig precis till Squale på ett spel. Nu är ni stolta va?![]()
Fick beta-access till Riot Games nya FPS "Valorant"Vad spelar du?![]()
Ah just det. Har sett lite av det. Visst är det counter-strike liknande?Fick beta-access till Riot Games nya FPS "Valorant"
Det ska vara som CS fast med lite League of Legends stil. Så det är som CS fast du har två stycken abilities också beroende på vem du väljer att spela som.Ah just det. Har sett lite av det. Visst är det counter-strike liknande?
Spelade sjukt mycket CS back in the days, från typ version 1.3 till 1.6 sen slutade jag när det ”nya” kom. Inte lirat så mycket datorspel senaste åren. Köpte dock en ny gamingburk i höstas men det var inte lika intressant som förr..
Kanske borde man försöka få tag i betan så man kan panga lite tillsammans nån kväll![]()
Haha nä jag har inte spelat CS på jättelängeToppar du inte ens laget ?
Verkar det kul?
Det låter ju ändå småintressant. Bökigt att få betanyckel? Snabb googlade lite men är för trött för att börja med det nu.Haha nä jag har inte spelat CS på jättelänge
Kom tvåa i slutet iallafall.
Ja det verkar ganska kul. Definitivt som CS men ändå inte med tanke på alla de olika karaktärernas abilities. Det gör stor skillnad i hur man sätter upp attacker eller försvarar. Ganska intressant faktiskt!
Men man suger verkligen i början. Man måste lära sig vad de olika karaktärerna gör och vad man ska använda dem till osv.
Väldigt, du måste koppla ditt riotkonto till Twitch sen kolla på streams av spelet. Titta minst 2 timmar så har du möjlighet att få tillgång så småningom i takt med att de utökar servrarna.Det låter ju ändå småintressant. Bökigt att få betanyckel? Snabb googlade lite men är för trött för att börja med det nu.Får kolla mer noga sen.
Väldigt, du måste koppla ditt riotkonto till Twitch sen kolla på streams av spelet. Titta minst 2 timmar så har du möjlighet att få tillgång så småningom i takt med att de utökar servrarna.
Hade nog på en stream i bakgrunden på datorn i typ 3 dagar sen fick jag tillgång.
God förmiddag!God förmiddag alla anhängare av hajkulten!
![]()
Till synes en ljus dag till mötes!God förmiddag!![]()
Sälj inte den! Lägg undan den några veckor sen ta fram den igen, då kommer du gilla denHmm. Tappat lite av sugen på 1521, men testar våffelgummi för att se om det kan skapa nytändning.
![]()
Sälj inte den! Lägg undan den några veckor sen ta fram den igen, då kommer du gilla den![]()
Gör så! Ångrar många klockor jag sålt för hastigt. Så fort honeymoon-perioden var över blev de sålda. Korkat egentligen. Skulle behållit.Får gömma den i byrålådan tills badsäsongen drar igång helt enkelt![]()
De är så jäkla coola! Känns som Squales svar på Omegas Plop eller Citizens Aqualand, no nonsense toolwatch.Tillbaka hos mig
![]()
Den där kombon är jäkligt braHa en härlig fredag Squale-tråden!
![]()
Tack! Bästa bandet jag äger.Den där kombon är jäkligt bra![]()
JaDe är så jäkla coola! Känns som Squales svar på Omegas Plop eller Citizens Aqualand, no nonsense toolwatch.Hur tycker du att den sitter, är den skön att bära?
![]()
Får väl kanske ge mig på en sån där någon dag då, känns som en klocka som man måste ha ägt om man gillar Squale.Jasitter superbra. Lagom tunn. Hört att det finns HSP som klagar på baksidans räfflor.
Riktigt snyggt band, vad är det för något? Tack!Ha en härlig fredag Squale-tråden!
![]()
Svarta tavlan förståsFår väl kanske ge mig på en sån där någon dag då, känns som en klocka som man måste ha ägt om man gillar Squale.Baksidan ser faktiskt inte så skön ut men vill man vara fin så...
Edit: Är det förresten den med den blåa tavlan du har?
Blev lurad av din bild, hehe. Den är jäkligt snygg!Svarta tavlan förstås![]()