Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med MaBr i denna fråga, gillar aluminium bättre men det är ändå rätt intressant att det faktiskt funkar om man skulle vilja festa till det nångångHaha.. så kan man se det.. tror dock att ex. AM keramiska bezelinsert kvalitetsmässigt kan vara snäppet vassare än Squale alu.
Somrigt!Äntligen enhetlig klädsel på Hajarna. Extra kul att Squalespännet passade bolt-on. Ha en go helg allesammans!
![]()
![]()
![]()
Helt ok en mulen vårdag också.Somrigt!![]()
Jäklar vad snyggt!Äntligen enhetlig klädsel på Hajarna. Extra kul att Squalespännet passade bolt-on. Ha en go helg allesammans!
![]()
![]()
![]()
Ohh, ska testa på min sen!Helt ok en mulen vårdag också.
Svinskönt band f.ö. Fick upp en vision i skallen att det nog hade funkat djävulskt bra på en blå 1521![]()
Det vill jag se!Jäklar vad snyggt!Jag tycker att Postnord kan ta och släppa mina nu, de har suttit fast i snart två veckor.
Ohh, ska testa på min sen!
Det ska du få!Det vill jag se!![]()
KanonDet ska du få!![]()
Ja jag har ju inte ens någon så du får gärna vara försökskaninOhh, ska testa på min sen!
Jag beställde två, tyckte det var lika bra, så jag har två klockor som ska få smaka vitt gummi!Ja jag har ju inte ens någon så du får gärna vara försökskanin
Tog typ en en månad för mitt att komma men helt klart värt väntan. Känns betydligt mjukare än det första, kanske pga bredden på bandet?
Orangea minutvisaren poppar nåt så oerhört med vitt band, älskart!
Fan vad läckertÄntligen enhetlig klädsel på Hajarna. Extra kul att Squalespännet passade bolt-on. Ha en go helg allesammans!
![]()
![]()
![]()
Tack så mycketFan vad läckert![]()
Snyggt! Vad tycker du?Tvungen att testa gummit också. Mycket spam nu![]()
![]()
Möcke bra!!Äntligen enhetlig klädsel på Hajarna. Extra kul att Squalespännet passade bolt-on. Ha en go helg allesammans!
![]()
![]()
![]()
Jag har klarat mig.
Jäklar, snyggt!När man talar om trollen så ligge de i brevlådan @Von!Står fortfarande i Postnords app att de håller på att tullklarera...
Inte bara HSK-Tropic låg där heller utan även 2x Squale-gummin från @Zackrissonsur.se och bandstift från Strapped.se @Rawa. Squaleeee-freeeedag (varning för bildbomb och NSFW!)
![]()
![]()
Fyra stycken fick testa nya kläder idag.
![]()
Vintage RK-gummin på 2002an och 1521an.
![]()
![]()
![]()
Orange Millefori (som jag inte ens visste fanns för två dagar sen!) till Maticen.
![]()
![]()
![]()
Svart Squale-Tropic med svart spänne till 50 Atmosen. Jag veeeet, den borde ha ett vintagegummi men det ska den få när jag hittar ett bra...
![]()
![]()
![]()
![]()
1521an fick även nya stift. Liiite kraftigare än original (typ 0,1mm tjockare) men framför allt så får man trycka ihop dem som f*n så de sitter som berget. Svåra att få av om man inte har ett riktigt bra verktyg men å andra sidan så behöver man knappast oroa sig för att de ska gå sönder eller ramla av, grym kvalité!Fick 4st så det är samma sort som sitter på och ligger bredvid.
![]()
![]()
Over and out Squale-tråden!
Skönt! Sådär ska det ju se ut.Jag har klarat mig.
![]()
Jepp, håller tummarna för att Squale kan skicka över rätt spänne. Man vill ju för det första ha ett som passar men också att det ska vara polerat!Nooo! Då känns det som dom tog vad dom hade? Men hoppas @Zackrissonsur.se kan hjälpa oss![]()
Mkt snyggt vart va det ni köpte dom vita?När man talar om trollen så ligge de i brevlådan @Von!Står fortfarande i Postnords app att de håller på att tullklarera...
Inte bara HSK-Tropic låg där heller utan även 2x Squale-gummin från @Zackrissonsur.se och bandstift från Strapped.se @Rawa. Squaleeee-freeeedag (varning för bildbomb och NSFW!)
![]()
![]()
Fyra stycken fick testa nya kläder idag.
![]()
Vintage RK-gummin på 2002an och 1521an.
![]()
![]()
![]()
Orange Millefori (som jag inte ens visste fanns för två dagar sen!) till Maticen.
![]()
![]()
![]()
Svart Squale-Tropic med svart spänne till 50 Atmosen. Jag veeeet, den borde ha ett vintagegummi men det ska den få när jag hittar ett bra...
![]()
![]()
![]()
![]()
1521an fick även nya stift. Liiite kraftigare än original (typ 0,1mm tjockare) men framför allt så får man trycka ihop dem som f*n så de sitter som berget. Svåra att få av om man inte har ett riktigt bra verktyg men å andra sidan så behöver man knappast oroa sig för att de ska gå sönder eller ramla av, grym kvalité!Fick 4st så det är samma sort som sitter på och ligger bredvid.
![]()
![]()
Over and out Squale-tråden!
Ja precis! Gillade det inte allsSkönt! Sådär ska det ju se ut.
Jepp, håller tummarna för att Squale kan skicka över rätt spänne. Man vill ju för det första ha ett som passar men också att det ska vara polerat!
Tack! Ja, det stämmer nog om det var hos Strapped. Riktigt bra!Jäklar, snyggt!
Var det dom stiften jag länkade till? Beställde nämligen för att testa.![]()
Ebay, här närmare bestämt:Mkt snyggt vart va det ni köpte dom vita?