• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Har också spanat in den där, den är riktigt cool. Fanns ju en annan Profundus ute också i ännu bättre skick. Kostade därefter...
https://www.ebay.co.uk/itm/254492259162
PSX_20200423_162850.jpg
Gillar tavlan på Blandforden, kool djupmätare (nä fattar inte hur man ska läsa av den men skitsamma haha)
Squale skulle ju göra en re-issue som visades på någon Basel men tror aldrig det blev av, jag tycker det är en störtskön och lite bortglömd modell.
G0vYFNU.jpg

u1ZrQAy.jpg

Gillar tavlan på Blandforden, kool djupmätare (nä fattar inte hur man ska läsa av den men skitsamma haha)
Squale skulle ju göra en re-issue som visades på någon Basel men tror aldrig det blev av, jag tycker det är en störtskön och lite bortglömd modell.
G0vYFNU.jpg

u1ZrQAy.jpg
Håller med, tavlan är utan tvekan bättre på Blandforden. Är det där bilder på reissuen? Den måste de ju släppa! :wideyed:

Dååååå kom den äntligen :)
Riktig kalasvecka detta varit, lovat byggnadskreditiv, ny klocka, och som en bonus blev det dessutom högrevsburgare till middag ! :)
Första känslan efter såhär en halvtimma är riktigt bra! Sitter perfekt. :) Lite svårfotad rackare, hade hoppats på sol ute idag för trevligare bilder men det kommer väl ;)
IMG_2572.JPEG
IMG_2576.JPEG
IMG_2579.JPEG

Riktig kalasvecka detta varit, lovat byggnadskreditiv, ny klocka, och som en bonus blev det dessutom högrevsburgare till middag ! :)
Första känslan efter såhär en halvtimma är riktigt bra! Sitter perfekt. :) Lite svårfotad rackare, hade hoppats på sol ute idag för trevligare bilder men det kommer väl ;)
IMG_2572.JPEG
IMG_2576.JPEG
IMG_2579.JPEG
Grymt! Snyggt med läder också. Grattis :D

IMG_2572.JPEG
IMG_2576.JPEG
IMG_2579.JPEG
Där kom den! Ser riktigt bra ut på lädret. :cool: Gummi kan du köra sen när det är varmt, det är både bättre och skönare.

Ett tips om du ska fotografera den utomhus är att antingen ta bilden rakt framifrån eller försöka hålla något i vinkel från reflektionen, då blir den inte så blek. :)

Där kom den! Ser riktigt bra ut på lädret. :cool: Gummi kan du köra sen när det är varmt, det är både bättre och skönare.

Ett tips om du ska fotografera den utomhus är att antingen ta bilden rakt framifrån eller försöka hålla något i vinkel från reflektionen, då blir den inte så blek. :)
Ska försöka komma ihåg det när solen väl vågar sig fram :)

IMG_2572.JPEG
IMG_2576.JPEG
IMG_2579.JPEG
Härligt!! Skål och grattis :D
80232B8A-9481-4579-9116-FCD1BBE211A5.jpeg

IMG_2572.JPEG
IMG_2576.JPEG
IMG_2579.JPEG
Superfin, grattis!

Tack ! Är egentligen ingen läderkille men detta satt fasen riktigt bra. Blir till och testa gummit senare, kommer nog vara ännu grymmare :)
Sen blir det garanterat länken för det där sista lilla blingblinget ;)
Kul! Ja mesh kommer vara kanon :D

Boetten är verkligen en fullträff. Trodde inte att jag skulle gilla Squale loggan men den det gör jag.
Sitter jäkligt skönt med vinkeln på luggarna.
2AD83E15-A21A-4CEF-98C1-76C0571089FA.jpeg
58606373-8309-4A1D-9656-6C1D179A6DA3.jpeg
46899412-5BEC-4E43-8B29-708F057A3916.jpeg
Instämmer helt, riktigt bra! :)

Uthålligheten hos @Zackrissonsur.se har minst sagt varit beundransvärd. I övrigt låter jag bilden tala för sig själv (och min egen underlåtelse att ställa in datum).
D0C8A20F-C5CF-4A16-BB79-EF0106C488CF.jpeg
Sådärja! Grattis :)

Tillbaka
Topp