Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej igen tråden
Nu har den suttit på ett dygn och jag var rädd att den skulle kännas alldeles för stor för mig som gärna håller mig runt 38-39mm... men det gör den inte. Så min fråga då till er som kan: Är 60atmos/Matic tjockare än 1521? (Svara helst ja och att den är minst 18mm hög)
![]()
Jaha, tack så mycket... loggar ut ett tag nu, börjar få orena tankar som ”sälja Breitling?” , ”sälja Sjöö Sandström?” och ”44mm kanske inte är så stort ändå?”
Tycker inte du borde sälja någon av dem. 60 Atmos är grym men det är bra mycket roligare om du köper den senare så du slipper sälja en av dina andra grymma klockorJaha, tack så mycket... loggar ut ett tag nu, börjar få orena tankar som ”sälja Breitling?” , ”sälja Sjöö Sandström?” och ”44mm kanske inte är så stort ändå?”
Det låter som att någon drabbats av dykar(squale)sjukan.Jaha, tack så mycket... loggar ut ett tag nu, börjar få orena tankar som ”sälja Breitling?” , ”sälja Sjöö Sandström?” och ”44mm kanske inte är så stort ändå?”
OjDet vet du!!![]()
Sålde ju 11 för en 1521Det låter som att någon drabbats av dykar(squale)sjukan.
Jag håller med @TobiasD. Köp den när du "har råd" iställetJag gjorde dock inte det, sålde av en del klockor för att köpa Squales och ångrar det ibland.
edit: Och ibland inte! Förrulez.
![]()
Dåre!Det vet du!!
![]()
Här skiner solen!Dåre!
Försöker tvinga fram sommar på min kant med hjälp av Azzuuurrro.. det jävla vädret har dock en enorm motståndskraft.
![]()
Okej. Är Zackrissons en ren nätbutik? Har glidit omkring i Kungsbacka utan att hitta den..![]()
Haha tur hade jag som var ute i god tid. Nu sitter jag i ullrock och huttrar lite lagomLite sol tidigare idag, nu mest grått och trist! Härlig aktivitet i tråden idag. Eloge till @North som drog på sig badbrallorna också
![]()
Om man säger A så måste man!Har en Haj till på G
![]()
Bajsa o det har jag gjort tillräckligt idagOm man säger A så måste man!![]()
Knep du 1553:an?Har en Haj till på G
![]()
Fasen så fint sliten den ärHaha tur hade jag som var ute i god tid. Nu sitter jag i ullrock och huttrar lite lagom
![]()
Nej ingen härifrånKnep du 1553:an?
Du har enSpännande![]()
Ja men då kan jag ju direkt säga att du har gjort en bra affärDu har en![]()
Låter braJa men då kan jag ju direkt säga att du har gjort en bra affär![]()
Vikken nagelbitare!Nej ingen härifrån![]()
Ahaa! NajsDu har en![]()
Den blå är detAhaa! NajsLigger en på blocket med såg jag. Om det är den blå
![]()
Borstat tror jag. Men bägge lär funka. Snyggt!Med lite trix fick hajen känna på ett hajnät, får se om det blir kvar nån längre tid. Polerat eller borstat, vad tycker ni att denna hajen vill ha?
![]()