Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt för vitlöken!
Perfekt ju! Man vet aldrig när en redig rasp kan komma till hands.Perfekt för vitlöken!![]()
Den är bra till mycket! Älskar för övrigt den där baksidan, den är så sjukt rå! Sen tycker jag att placeringen av hajen är grym bra när den sveper runt kronan sådär.Perfekt ju! Man vet aldrig när en redig rasp kan komma till hands.![]()
![]()
Är det där baksidan på GMT'n? Ser mycket bättre ut än mina 1545or!Jag föredrar faktiskt att ha lite riv där bak.
Tycker 45 är bättre baktill än 21.![]()
![]()
Jo det är det. Jasså? Hur skiljer de sig åt ?Är det där baksidan på GMT'n? Ser mycket bättre ut än mina 1545or!![]()
Såhär ser mina ut.Jo det är det. Jasså? Hur skiljer de sig åt ?
Saknar 1545 serienummer ?! Jag antar att siffrorna "19992" på min inte är ett serienummer då det ser lite väl seriöst fräst ut.
Ahaa, ja jag håller med om att locket som sitter på min var strået vassare.Såhär ser mina ut.
![]()
Min GMT har ett fyrsiffrigt serienummer men de vanliga 1545orna har inget alls. Jag tycker att det ser ut som ett serienummer på din. @TobiasD, visst var det så att Squale skulle ändra hur deras serienummer funkar eller har jag drömt att vi har pratat om det?![]()
Jag tycker att den ser väldigt mycket bättre ut än mina. De jag har är bara etsade men ditt ser ju ordentligt ut! Jag håller med om att numret på din ser rejält ut men frågan är vad det annars skulle vara för nummer?Ahaa, ja jag håller med om att locket som sitter på min var strået vassare.
Ja kanske är det serienumret, såg bara så bra ut i jämförelse med 21ans blygsamma siffror som man knappt ser.
Ja det är frågan?Jag tycker att den ser väldigt mycket bättre ut än mina. De jag har är bara etsade men ditt ser ju ordentligt ut! Jag håller med om att numret på din ser rejält ut men frågan är vad det annars skulle vara för nummer?![]()
Riktigt läcker baksida
Så ser alla mina garantikort från Gnomon också ut, haha.Ja det är frågan?
Var tvungen att kolla om det står något nummer på garantikortet men det står bara ”30 atmos” skrivet med bläckpenna.![]()
![]()
Och på 1521 kortet står bara inköpsdatum.![]()
edit: Fan har jag bara haft GMTn i två månader!? Känns som bra mycket längre än så.![]()
Okej. Ja varför krångla till det med ytterligare siffror o grejs ?Så ser alla mina garantikort från Gnomon också ut, haha.![]()
Den där kommer inte direkt glida omkring på handleden... och om den gör det så lär det kännas
Vi har spekulerat lite kring det men inte fått någon information officiellt. Mina äldre 1521 jag hade, hade fyrasiffriga serienummer, min 1521 har 112491, alltså 6 siffror.Såhär ser mina ut.
![]()
Min GMT har ett fyrsiffrigt serienummer men de vanliga 1545orna har inget alls. Jag tycker att det ser ut som ett serienummer på din. @TobiasD, visst var det så att Squale skulle ändra hur deras serienummer funkar eller har jag drömt att vi har pratat om det?![]()
Så var det ja, visste väl att vi hade diskuterat det tidigare.Vi har spekulerat lite kring det men inte fått någon information officiellt. Mina äldre 1521 jag hade, hade fyrasiffriga serienummer, min 1521 har 112491, alltså 6 siffror.
Grymt! Den är så bra den där!Blir nog minst en kvadrupelpost på denna. Känns skönt att ha en Squale igen och en anledning till att hänga här inne
![]()
Se där ja, grattis grattis och välkommen (igen) till hajklubben! Ser fram emot en lång och mustig recensionBlir nog minst en kvadrupelpost på denna. Känns skönt att ha en Squale igen och en anledning till att hänga här inne
![]()
Tackar, tredje gången gilltSe där ja, grattis grattis och välkommen (igen) till hajklubben! Ser fram emot en lång och mustig recension![]()
Ganska nöjd självGrymt! Den är så bra den där!
Blir nog minst en kvadrupelpost på denna. Känns skönt att ha en Squale igen och en anledning till att hänga här inne
![]()
Såja!Tackar, tredje gången gilltSkall fila på en recension och se om jag får ihop något
![]()
Ser kanon ut, grattis!Blir nog minst en kvadrupelpost på denna. Känns skönt att ha en Squale igen och en anledning till att hänga här inne
![]()
Vad är det som inte passar?Ganska nöjd självEnda smolket i bägaren är att Zuludiver 295 som jag köpte till den i vänta på band och mesh inte passar
![]()
”Klacken” på bandet lirar inte med bandhornenSer kanon ut, grattis!
Vad är det som inte passar?![]()
Det kunde jag berättat innan du köpte det.”Klacken” på bandet lirar inte med bandhornen
![]()
![]()
Tror jag låter det vara och sätter på det på näst senaste inköpet, Key WestDet kunde jag berättat innan du köpte det.Stör mig som fan men det är många som kör på det bandet ändå. Fram med kniven!
Då så, då löser det sig ändå.Tror jag låter det vara och sätter på det på näst senaste inköpet, Key WestSkall ju komma band/mesh senare men leveransen dröjer kanske en månad eller så
Tanken är att köra orange gummi eller polerat mesh på den i sommar
![]()
Dum fråga men är det likadant som Bonetto Cinturini 295 rent formmässigt? Bonetto ser lite annorlunda ut på bild, alltså bredare/djupare klackar än ZD men det kanske är en synvillaDet kunde jag berättat innan du köpte det.Stör mig som fan men det är många som kör på det bandet ändå. Fram med kniven!
Ah, ja så är det med det bandet. Jag stör mig faktiskt inte så mycket på det så jag tänkte inte på att nämna det innan jag rekommenderade det.”Klacken” på bandet lirar inte med bandhornen
![]()
![]()