Mmm 5S är nog inget Italienarna har funderat påHan verkar ha fått heltidsjobb hos Squale.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm 5S är nog inget Italienarna har funderat påHan verkar ha fått heltidsjobb hos Squale.![]()
Nej, väntar fortfarande men det är inte så bråttom för jag använder ändå inte det bandet just nu.Det tvivlar jag inte påhar du fått ditt nya spänne än @MaBr ?
Ska kikaAha! Fanns det någon bild på hur den ser ut i vanligt ljus? Jag är sjukt sugen på att beställa ett sånt vridringsinlägg till min.![]()
Okej, hoppas det blir rätt för dig sen iafNej, väntar fortfarande men det är inte så bråttom för jag använder ändå inte det bandet just nu.![]()
Trist att det strular! Framförallt när du väntat på att få till det.Bandet är 20/18 och mätte nu spännet som bara är 16 invändigt. Var för exalterad när jag skulle få på det så tänkte inte ens på att det var för tight
Tråkigt!
![]()
Tack, det tror jag ocksåTrist att det strular! Framförallt när du väntat på att få till det.
Jag är övertygad som de andra om att det löser sig på ett eller annat sätt![]()
Bara och baraTack, det tror jag ocksåÄr ju bara ett spänne så är inte hela världen men kan ju vara bra att ha ibland.
Det där var riktigt läckert
Haha det har du rätt iBara och baraRätt ska va rätt
![]()
Riktigt coolt faktiskt, hur byter man bezelinsert egentligen?
Kör!Såg ju riktigt schysst ut. Vad säger ni, ska man beställa ett insert?![]()
AbsolutSåg ju riktigt schysst ut. Vad säger ni, ska man beställa ett insert?![]()
Det är väl skruvar på 1521? Ploppa ur det gamla inlägget från baksidan av vridringen och ploppa i det nya. Är man rädd om det gamla inlägget kan det vara bra att värma upp limmet lite med hårblås eller varmvatten.Riktigt coolt faktiskt, hur byter man bezelinsert egentligen?
Klart du ska, ser ju kalas utSåg ju riktigt schysst ut. Vad säger ni, ska man beställa ett insert?![]()
Klart du ska, ser ju kalas ut![]()
Vad förväntade jag mig för svar när jag ställde frågan..?AbsolutTa en bezel med så du enkelt kan byta om du vill det
![]()
Om du inte störs av den brutalt kapade triangeln såSåg ju riktigt schysst ut. Vad säger ni, ska man beställa ett insert?![]()
Den ser riktigt giftig ut, Grymm!Kul gummi som är typ självlysande/transparent
![]()
![]()
![]()
![]()
Stör mig faktiskt inte nämnvärt även om det hade varit bättre om den var hel.Om du inte störs av den brutalt kapade triangeln så![]()
Tack så mycketDen ser riktigt giftig ut, Grymm!
Man tycker att det borde krylla av såna där, de är ju sjukt coola!Vafasen har städat nätet och Instagram och hittar typ 1 bild på Militaire
![]()
![]()
Har du inte sett @Framfall modd som är till salu? Den är fan helrätt med lollipopsekund och grejer, hade lätt köpt den om inte klockkontot var tomt.Vafasen har städat nätet och Instagram och hittar typ 1 bild på Militaire
![]()
![]()
Ja eller hur hittar inga alls.Man tycker att det borde krylla av såna där, de är ju sjukt coola!![]()
Jo jag tror tillomed jag skickat om den,men är lite osäker på kolsvart insert,det är coolt som fasen men känns konstigt.Har du inte sett @Framfall modd som är till salu? Den är fan helrätt med lollipopsekund och grejer, hade lätt köpt den om inte klockkontot var tomt.
https://klocksnack.se/threads/squale-1521-militaire.132382/
Kan se lite märkligt ut på bild, men är svincoolt i verkligheten. Blir nästan en annan klocka med ett annat uttryck. Fast samma fenomenala boett. Tycker jag.Jo jag tror tillomed jag skickat om den,men är lite osäker på kolsvart insert,det är coolt som fasen men känns konstigt.
Med min medföljer standard insertJo jag tror tillomed jag skickat om den,men är lite osäker på kolsvart insert,det är coolt som fasen men känns konstigt.