Hahaha, jag vet ju en som har för mycket tid över. Inte långt ifrån sanningen dock...Eller?!
(tror jag har varit hemma lite för länge nu..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, jag vet ju en som har för mycket tid över. Inte långt ifrån sanningen dock...Eller?!
Haha jo en aning...Hahaha, jag vet ju en som har för mycket tid över. Inte långt ifrån sanningen dock...
Eller?!
YäääSquale-häng!
Skit bra!Eller?!
ha ha.. Ja vad gör man för att fördriva dötid..Skit bra!
HahaEller?!
HahaEller?!
The Goonies
Aldrig har Baby Ruth-chokladkakor suktat som dåHell yea
En film bäst bevarad i minnet ...The Goonies
Inte i min bokEn film bäst bevarad i minnet ...
Den filmen är lika bra ännuAldrig har Baby Ruth-chokladkakor suktat som då
Goonies,E.T och Stand by me.En film bäst bevarad i minnet ...
Såg om den för ett tiotal år sedan. Och visst var den nostalgiskt sevärd. Men vilket sömnpiller inledningsvis – det visar väl visserligen hur svältfödda vi var på underhållning i mitten av åttiotalet.Den filmen är lika bra ännu
Alla tre är guldrullar, ni är konstiga !Goonies,E.T och Stand by me.
Den som klarar att hålla tårarna i styr i slutet av E.T. har känslotrådar av 316 rostfritt stålGoonies,E.T och Stand by me.
HahaAlla tre är guldrullar, ni är konstiga !
Har du sålt din 1521a nu?För info så har jag Squale camogummi, millefiori och borstad mesh liggandes till ingen nytta om någon är sugen...
Kul!
Lämnar lite om någon vill leka detektiv!
Lämnar lite om någon vill leka detektiv!