• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Sommarkläder på microklockan!
PSX_20200628_131112.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
BTW @MaBr
Är du nöjd åså med din Tropic GMT, kan man få ett utlåtande? :)
Jadå, jag är väldigt nöjd med min. Riktigt mycket klocka för pengarna och färgerna är spot on. De har verkligen lyckats fånga de bleknade färgerna i vridringsinlägget perfekt tycker jag. Jämför här med min naturligt blekta Seiko 7548 som hade Pepsi insert från början. :)
PSX_20181019_115405.jpg
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Sjukt najs! :)

Därför behöver man ju ha det inlägget även på den ”vita” anser jag!
Blir för skrikigt med den klarblå färgen och helt ärligt... Batman på en Squale, njaaaa
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Sjukt najs! :)

Därför behöver man ju ha det inlägget även på den ”vita” anser jag!
Blir för skrikigt med den klarblå färgen och helt ärligt... Batman på en Squale, njaaaa
Jag är verkligen ingen fan av den klockan om jag ska vara ärlig, det gör ont i ögonen när jag tittar på den. :bag: Old radium lume mot eggshell-tavlan ser inte bra ut men det är ju en högst personlig åsikt. Vanlig lume och applicerade index så hade den kunnat bli riktigt snygg.
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Jag är verkligen ingen fan av den klockan om jag ska vara ärlig, det gör ont i ögonen när jag tittar på den. :bag: Old radium lume mot eggshell-tavlan ser inte bra ut men det är ju en högst personlig åsikt. Vanlig lume och applicerade index så hade den kunnat bli riktigt snygg.
Jag gillart! Men så är man väl inte riktigt riktig kanske :p
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Äh, alla har väl olika smak. Jag vet inte hur tillgängligheten är om man skulle vilja köpa till ett annat insert till GMT'n så det är nog värt att kolla om det går först. :)
Inte aktuellt iaf under rådande situation ändå men det ska väl vända någon gång tänker jag :)
 

Zackrissonsur.se

Cartier
Professional Dealer
Tack för utförligt svar. Ska kolla med @Zackrissonsur.se Lite svårt dock att gå tag i dem nu för tiden.
Hur är längden på new tropic? Den är inte för lång?
Hej
Banden finns finns att beställa tror vi har New Tropic hemma i lager i orange. Tyvärr har en privat tragedi landat på mig vilket gör att jag inte varit inne här på klocksnack alls samt knappt jobbat den sista tiden. Lättast att nå oss är att maila till [email protected] Klockor och jobb får tyvärr stå lite åt sidan just nu men Oskar svarar och fixar allt på info mailen ovan.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Hej
Banden finns finns att beställa tror vi har New Tropic hemma i lager i orange. Tyvärr har en privat tragedi landat på mig vilket gör att jag inte varit inne här på klocksnack alls samt knappt jobbat den sista tiden. Lättast att nå oss är att maila till [email protected] Klockor och jobb får tyvärr stå lite åt sidan just nu men Oskar svarar och fixar allt på info mailen ovan.
Beklagar vad det än är som inträffat. Tack för att du ändå tog dig tid att svara. Kan nog tala för alla när jag säger att du är saknad här i tråden.
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Hej
Banden finns finns att beställa tror vi har New Tropic hemma i lager i orange. Tyvärr har en privat tragedi landat på mig vilket gör att jag inte varit inne här på klocksnack alls samt knappt jobbat den sista tiden. Lättast att nå oss är att maila till [email protected] Klockor och jobb får tyvärr stå lite åt sidan just nu men Oskar svarar och fixar allt på info mailen ovan.
Beklagar. Full förståelse att aktiviteten då går ner. Håller med föregående talare att du är saknad i tråden. Hör av mig via mail gällande bandet.
 

Zackrissonsur.se

Cartier
Professional Dealer
Beklagar. Full förståelse att aktiviteten då går ner. Håller med föregående talare att du är saknad i tråden. Hör av mig via mail gällande bandet.
Skall försöka komma tillbaka till att jobba kom igång med jobbet igen samt försöka kolla här minst en gång i veckan i vilket fall. Tack för alla vänliga ord, älskar ju normalt att vara här men just nu är det inte riktigt möjligt
 

v0n

Patek
2-Faktor
Hej
Banden finns finns att beställa tror vi har New Tropic hemma i lager i orange. Tyvärr har en privat tragedi landat på mig vilket gör att jag inte varit inne här på klocksnack alls samt knappt jobbat den sista tiden. Lättast att nå oss är att maila till [email protected] Klockor och jobb får tyvärr stå lite åt sidan just nu men Oskar svarar och fixar allt på info mailen ovan.
Aj då, hoppas verkligen allt ordnar sig till det bästa. Puss och kram :heart:
 

Orrna

Cartier
Tjena gänget

Har nu gått ca 1,5 vecka sedan jag fick min 1521 levererad utan cert och papper samt med fel krona på klockan. Jag har försökt nå Zackrissons ur för att ta en dialog och förhoppningsvis göra en retur. Jag har inte fått ett enda svar på denna tid. kan dom ha så mycket att göra?
Är de någon som har en kontakt där?

Må så gott klockvänner
 

v0n

Patek
2-Faktor
Tjena gänget

Har nu gått ca 1,5 vecka sedan jag fick min 1521 levererad utan cert och papper samt med fel krona på klockan. Jag har försökt nå Zackrissons ur för att ta en dialog och förhoppningsvis göra en retur. Jag har inte fått ett enda svar på denna tid. kan dom ha så mycket att göra?
Är de någon som har en kontakt där?

Må så gott klockvänner
Hoppa tillbaka en sida så ser du anledningen.
 
Topp