• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Mitten på Juli och man fryser på stranden man är aldrig nöjd :)
3C1D94A1-EF7B-41B6-972E-8651B8000666.jpeg

1515 mediums spårningssida har inte uppdaterats på tre dagar nu :nailbiting:
Antar att inga uppdateringar sker när den går mellan länderna till Sverige och kommer nog uppdateras först när den anländer till Sverige, vilket jag hoppas den gör idag eller på måndag. Då kanske jag har den tidigt nästa vecka :)

Okej detta kan väl inte vara orginalinlägg? Nu har jag lyst med uv, tagit kortet direkt och lumen dör omgående men ändå, vad tror ni? :)

20200717_230426.jpg

Sorry för kass bild men ville visa lite snabbt.

Fasen va ball denna är oavsett, måste fixas asap!

Ok låter fint :)Läste någonstans på forumet att Steinharts "motsvarighet" var vassare. Jag har bara känt på den senare och ville höra hur det ligger till.
Det kan jag tyvärr inte svara på för jag har aldrig ägt en Steinhart men jag delar din uppfattning om att det verkar vara den generella åsikten hos de som har ägt båda. :) Kontentan är nog att du blir nöjd oavsett vilket märke du väljer, de är väldigt prisvärda båda två så kör på den du tycker är snyggast.

Någon som beställt från squale.de? Några problem? Beställde ett tropicband därifrån inatt, pengarna dragna via paypal men fick typ nåt error message när jag la ordern och inte fått någon bekräftelse på beställning än. Mailade dom direkt men lär väl inte få svar för ens imorgon.

Det kan jag tyvärr inte svara på för jag har aldrig ägt en Steinhart men jag delar din uppfattning om att det verkar vara den generella åsikten hos de som har ägt båda. :) Kontentan är nog att du blir nöjd oavsett vilket märke du väljer, de är väldigt prisvärda båda två så kör på den du tycker är snyggast.
[QUOTE="MaBr, post: 343829
Tack! Ska kolla. Sedan är väl 1545 40 kontra 39, men minimal skillnad.

Tillbaka
Topp