Haha ja det spårade! SorryMycket kamera-snack nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja det spårade! SorryMycket kamera-snack nu.
Vi får snacka vidare i tråden jag länkade till istället, det är rätt plats.Haha ja det spårade! Sorry
I lööööv that watchOkej detta kan väl inte vara orginalinlägg? Nu har jag lyst med uv, tagit kortet direkt och lumen dör omgående men ändå, vad tror ni?
Sorry för kass bild men ville visa lite snabbt.
Fasen va ball denna är oavsett, måste fixas asap!
Haha meetooo!I lööööv that watch
Varför skulle det inte vara original?Okej detta kan väl inte vara orginalinlägg? Nu har jag lyst med uv, tagit kortet direkt och lumen dör omgående men ändå, vad tror ni?
Sorry för kass bild men ville visa lite snabbt.
Fasen va ball denna är oavsett, måste fixas asap!
Trodde aldrig att det skulle vara lume där på denna men sen har jag ingen kunskap heller grymt!Varför skulle det inte vara original?
Detta stod i locket förresten, någon som säger något intressant?Trodde aldrig att det skulle vara lume där på denna men sen har jag ingen kunskap heller grymt!
Jodå, det är definitivt lume på dem, är likadant på min. Riktigt coolt! Kollar man nära och lite från sidan så ser man att siffrorna är 3D för att lumen är upphöjd i plasten.Trodde aldrig att det skulle vara lume där på denna men sen har jag ingen kunskap heller grymt!
Ja jädrans det hade jag missat, läckert!Jodå, det är definitivt lume på dem, är likadant på min. Riktigt coolt! Kollar man nära och lite från sidan så ser man att siffrorna är 3D för att lumen är upphöjd i plasten.
Det översta är någon urmakare som har petat i klockan, då satte de såna märken och Brevet 503.305 är ett patentnummer men det sista vet jag inte.Detta stod i locket förresten, någon som säger något intressant?
Okej kanske är den rackarn som slarvade bort hållaren -87Det översta är någon urmakare som har petat i klockan, då satte de såna märken och Brevet 503.305 är ett patentnummer men det sista vet jag inte.
Jag tycker att kvalitén är kanon på dem.Läste om Squales "inställning till 1545. Hur är kvalitén på den egentligen?
Hög skulle jag säga. Har då inte haft några som helst problem med min.Läste om Squales "inställning till 1545. Hur är kvalitén på den egentligen?
Ok låter fint Läste någonstans på forumet att Steinharts "motsvarighet" var vassare. Jag har bara känt på den senare och ville höra hur det ligger till.Jag tycker att kvalitén är kanon på dem.
Har testat Steinhart och har inget negativt att säga om kvaliten på den heller. Känns likvärdiga.Ok låter fint Läste någonstans på forumet att Steinharts "motsvarighet" var vassare. Jag har bara känt på den senare och ville höra hur det ligger till.
Det kan jag tyvärr inte svara på för jag har aldrig ägt en Steinhart men jag delar din uppfattning om att det verkar vara den generella åsikten hos de som har ägt båda. Kontentan är nog att du blir nöjd oavsett vilket märke du väljer, de är väldigt prisvärda båda två så kör på den du tycker är snyggast.Ok låter fint Läste någonstans på forumet att Steinharts "motsvarighet" var vassare. Jag har bara känt på den senare och ville höra hur det ligger till.
Var nog mitt inlägg du läst och jag står bakom att SH har bättre finish på Ocean39 än Squale på sin 1545Ok låter fint Läste någonstans på forumet att Steinharts "motsvarighet" var vassare. Jag har bara känt på den senare och ville höra hur det ligger till.
Just det stämmerVar nog mitt inlägg du läst och jag står bakom att SH har bättre finish på Ocean39 än Squale på sin 1545
[QUOTE="MaBr, post: 343829Det kan jag tyvärr inte svara på för jag har aldrig ägt en Steinhart men jag delar din uppfattning om att det verkar vara den generella åsikten hos de som har ägt båda. Kontentan är nog att du blir nöjd oavsett vilket märke du väljer, de är väldigt prisvärda båda två så kör på den du tycker är snyggast.