• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Fick hem min kära krigare idag och allt skulle ju fungera enligt säljaren men troligen saknas den en spacer till urverket då hela tavlan far runt där inne när man drar ut kronan :rage:

Har kontaktat säljaren men hade gärna velat öppna upp för att kolla vad som är fel, vågar man?
Spacer ( om det nu heter så ) måste väl gå att få tag på annars?

20200714_171851.jpg

20200714_171909.jpg

20200714_171918.jpg
20200714_171935.jpg

Nu blev jag nyfiken...
Har citerat in hans inlägg ovan. Sjukt cool! :)

Mums va fin :hungry: Grattis!

Har citerat in hans inlägg ovan. Sjukt cool! :)

Ja, den har nog varit med om ett och annat. :D
Haha, ju mer jag kollar på den härjade pjäsen så vill jag veta vad den varit med om men jag får nog hitta på någon ball historia istället.

Fick förresten hem ett gummi till den idag från @Zackrissonsur.se men fick 22mm :(
Ska returnera det men om någon är på jakt efter ett 22mm så kan jag ju sälja det här istället, bara att skicka ett PM!

Screenshot_20200716-205011_Chrome.jpg

Mums va fin :hungry: Grattis!

Haha, ju mer jag kollar på den härjade pjäsen så vill jag veta vad den varit med om men jag får nog hitta på någon ball historia istället.

Fick förresten hem ett gummi till den idag från @Zackrissonsur.se men fick 22mm :(
Ska returnera det men om någon är på jakt efter ett 22mm så kan jag ju sälja det här istället, bara att skicka ett PM!

Screenshot_20200716-205011_Chrome.jpg
Tavk, detsamma. Din är riktigt fin den med. Jag hade definitivt kört något mer genuint och gammalt till den gamla dykaren.

Verkar vara svårt att hitta någon som tror dom kan hitta rätt del till min klocka, har frågat lite olika på mail med bifogade bilder bla klockmaster globen som trodde det skulle bli svårt men ville kolla innan dom sa att det inte gick.

Någon som har tips på någon allkonstnär annars om dom inte lyckas? Kanske är fel tråd att fråga i men börjar här då ni är så hjälpsamma :)

Verkar vara svårt att hitta någon som tror dom kan hitta rätt del till min klocka, har frågat lite olika på mail med bifogade bilder bla klockmaster globen som trodde det skulle bli svårt men ville kolla innan dom sa att det inte gick.

Någon som har tips på någon allkonstnär annars om dom inte lyckas? Kanske är fel tråd att fråga i men börjar här då ni är så hjälpsamma :)
Vilken modell/ del?

Tillbaka
Topp