• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Håller med! Så jäkla bra den bezeln :)
Lika bra att go all in, direkt!

Den är fantastiskt fin. Bezelen är nog den coolaste någonsin, oavsett pris.

Härligt! Den kommer att förlänga sommaren!

Ja den är med så jääkla härlig i den färgen :) Grattis! :)

Tack tack :)

Japp, det blå-vita på k&s... har sneglat på just den modellen ett tag, så nu var det bara att slå till :)

Edit: skönt man inte köpte en Zelos igår :angel:
Du kommer inte att bli missnöjd, bästa klockköpet jag gjort. Har knappt burit något annat sen jag fick den... det är så illa att jag nästan börjar tro att det skulle kunna räcka med min Matic och min Rado och sälja av 25 av mina andra klockor :D Jag... TWG...?! :nailbiting:

Efter några veckors uppehåll är 1521 tillbaka på handleden. Den är bara så jävla bra. :cigar:

DEB6933D-0833-45DF-BD91-265F44E3CADA.jpeg

Du kommer inte att bli missnöjd, bästa klockköpet jag gjort. Har knappt burit något annat sen jag fick den... det är så illa att jag nästan börjar tro att det skulle kunna räcka med min Matic och min Rado och sälja av 25 av mina andra klockor :D Jag... TWG...?! :nailbiting:

Låter bra :)
Jag hade precis lyckats pressa ner samlingen till dussinet... nu måste en gå då lådan bara har 12 platser.

Tillbaka
Topp