Kanske därför man säljer, för mycket liv och rörelse på handledenHur kan man leva med det där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske därför man säljer, för mycket liv och rörelse på handledenHur kan man leva med det där?
En PVD med gul tavla och gulsvart vridringsinlägg?Den är riktigt härlig! Men jag ska nog ha en PVD om det blir aktuellt med 2002.
Exactamundo!En PVD med gul tavla och gulsvart vridringsinlägg?
Vet du vem som har en sån som sin mest använda klocka..? ANDREA MAGGI! Har sett det i flera intervjuer och han bär den som ett riktigt badass till kostym.Exactamundo!
Aha! Nä, det visste jag inte. Tack och lov kommer han i så fall inte behöva känna sig hotad om att bli slagen i badasshetVet du vem som har en sån som sin mest använda klocka..? ANDREA MAGGI! Har sett det i flera intervjuer och han bär den som ett riktigt badass till kostym.
Svincoolt hur som helst! Den gula färgen lyser verkligen mot den svarta boetten, riktigt snyggt.Aha! Nä, det visste jag inte. Tack och lov kommer han i så fall inte behöva känna sig hotad om att bli slagen i badasshet
Yay! Vilken blev det?Inom snart kan jsg sluta tjuv-skugga denna tråd och bli fullvärdig deltagare
Förhoppningsvis redan på tisdag
Jag fortsätter att skugga den här tråden ett tag till. Väldigt intressant även om man inte äger en SqualeInom snart kan jsg sluta tjuv-skugga denna tråd och bli fullvärdig deltagare
Slår ihop ett plus ett, gissar på en blå/vit Matic?Inom snart kan jsg sluta tjuv-skugga denna tråd och bli fullvärdig deltagare
Lika bra att go all in, direkt!Slår ihop ett plus ett, gissar på en blå/vit Matic?
Yay! Vilken blev det?
Slår ihop ett plus ett, gissar på en blå/vit Matic?
Den är fantastiskt fin. Bezelen är nog den coolaste någonsin, oavsett pris.Japp, det blå-vita på k&s... har sneglat på just den modellen ett tag, så nu var det bara att slå till
Härligt! Den kommer att förlänga sommaren!Japp, det blå-vita på k&s... har sneglat på just den modellen ett tag, så nu var det bara att slå till
Ja den är med så jääkla härlig i den färgen Grattis!Japp, det blå-vita på k&s... har sneglat på just den modellen ett tag, så nu var det bara att slå till
Håller med! Så jäkla bra den bezelnDen är fantastiskt fin. Bezelen är nog den coolaste någonsin, oavsett pris.
Håller med! Så jäkla bra den bezeln
Lika bra att go all in, direkt!
Den är fantastiskt fin. Bezelen är nog den coolaste någonsin, oavsett pris.
Härligt! Den kommer att förlänga sommaren!
Ja den är med så jääkla härlig i den färgen Grattis!
Jag fortsätter att skugga den här tråden ett tag till. Väldigt intressant även om man inte äger en Squale
Villhöver en 2002...Vet du vem som har en sån som sin mest använda klocka..? ANDREA MAGGI! Har sett det i flera intervjuer och han bär den som ett riktigt badass till kostym.
Du kommer inte att bli missnöjd, bästa klockköpet jag gjort. Har knappt burit något annat sen jag fick den... det är så illa att jag nästan börjar tro att det skulle kunna räcka med min Matic och min Rado och sälja av 25 av mina andra klockor Jag... TWG...?!Japp, det blå-vita på k&s... har sneglat på just den modellen ett tag, så nu var det bara att slå till
Edit: skönt man inte köpte en Zelos igår
DU hade din chansVillhöver en 2002...
Klart att du gör!Villhöver en 2002...
Jag är på! Vad kör vi?Är det ingen passaround med Squale planerad?
Det är ni som är kunniga!Jag är på! Vad kör vi?
Så ska det låta, kul! Jag föll iofs för Zelosfrestelsen igår men det ska nog gå och klämma in den med i rotationen...tror jagJapp, det blå-vita på k&s... har sneglat på just den modellen ett tag, så nu var det bara att slå till
Edit: skönt man inte köpte en Zelos igår
Jag röstar för att vi avvaktar till efter WOI för chansen finns att Squale släpper något läckert där!Det är ni som är kunniga!
Du kommer inte att bli missnöjd, bästa klockköpet jag gjort. Har knappt burit något annat sen jag fick den... det är så illa att jag nästan börjar tro att det skulle kunna räcka med min Matic och min Rado och sälja av 25 av mina andra klockor Jag... TWG...?!