• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Kan du rocka en vanlig 41mm klocka fixar du utan problem en Matic, men alltid bra att prova först :) Jag vet att @MaBr har mycket smalare handleder (typ 3 länkbitar) än vad jag har och den sitter ju jättebra på honom.
D94A39B4-0DAE-4893-B887-B3E49E282F51.jpeg
Får be någon snällt här i tråden att låna ut sin :cigar:

Och där kom den :happyhappy:
Hur bra den är? Exakt så jäkla fantastisk som jag väntade mig! :D Sitter hyffsat på detta Mesh med :woot: Tack @McNulty :) Och vilket skick! :woot:
PS: Tack för att du ställt in länken, satt som en smäck :D
IMG_20200724_123255.jpg
IMG_20200724_122722.jpg
IMG_20200724_124110.jpg
IMG_20200724_123010.jpg
IMG_20200724_123014.jpg
Härligt!! Och tack själv :D

Sitter ju grymt bra på dig! Så kul att du är nöjd :)

Du verkar ju vara en synnerligen välskapt man också då den passar din handled så bra ;)

Jajamen! Inte lika stor samling Squale som @MaBr (eller ens vad jag själv tidigare har haft), men en Matic återfinns alltjämt. Bara att dra PM som kan vi göra upp.

TILLÄGG: Inte menat att avsluta svaret i en stil som taget ur en valfri spaghettiwestern signerad Sergio Corbucci.
Kul! Im on it!

Alla vi här inne jobbar förtvivlat för att komma i kapp @MaBr . Men vi är och förblir blott bleka kopior i jämförelse med den allsmäktige.

Härligt!! Och tack själv :D

Sitter ju grymt bra på dig! Så kul att du är nöjd :)

Du verkar ju vara en synnerligen välskapt man också då den passar din handled så bra ;)
Har varit så mkt annat idag så har inte kolla på vad jag svarat på :(
Jag är supernöjd i alla fall :happyhappy:
Okej! Ja men det borde vi absolut göra!

Kan dra ett PM :)

Ja, va kul! Har du vägarna förbi Kalmar något?
Verkar som det redan löst sig :hilarious: Blir inget åt det hållet särskilt ofta :woot:
Grattis till nya Skvallen @KlockTotte !:)
Den sitter bra på dig den där.:snaphappy:
Tack :) Börjar fundera på att låta Maranezen med stanna :hilarious:
Äh, nu tycker jag att ni överdriver! :p Har ju faktiskt precis sålt två så nu är det bara dessa kvar...
Screenshot_20200724-223145.jpg
Usch, det där var ju inget att hänga i granen ;):hungry: Så jäkla kul samling :)

Tillbaka
Topp