En uppdaterad Rambo vore fräckt.De borde göra en re-release på 1515, eller kvarts 1521. Vad mer finns det i katalogen de borde göra modern release på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En uppdaterad Rambo vore fräckt.De borde göra en re-release på 1515, eller kvarts 1521. Vad mer finns det i katalogen de borde göra modern release på?
Ja!! Den är supercool!En uppdaterad Rambo vore fräckt.
Tack som fan! Riktigt cool. Väldigt nöjdLöjligt cool! Grattis!
Tycker nog du ska köra på PVD! Även om den blåa 1521 är underbar, har du ändå polerad FL. Blandar vi då in en 2002:a i leken också, då blir det svårt... Den är ju riktigt läcker.Vad säger panelen?
Nu när min 1521 PVD inte visar sig komma förens slutet av Augusti avbokade jag beställningen.
Ska jag satsa på klassikern 1521 Blue Ocean istället? Den verkar Zackrissons ha hemma i lager för omgående leverans. Samtidigt sitter jag och funderar om en 2002:a inte hade varit riktigt coolt Frågan är vad leveranstiden på en sådan är... väntar på svar från Zackrissons angående det.
1157 för böveln! Annars första Mastern, Supermatic, 2001, 2003, 600, Profundus, Supersquale Chrono eller Dippy. Finns så jävla många bra!De borde göra en re-release på 1515, eller kvarts 1521. Vad mer finns det i katalogen de borde göra modern release på?
Ja PVD hade varit bra. Jag gör så att jag väntar. Var ju snack om nyheter i September, och PVD kommer i lager först i slutet av Augusti. Så då är det lika bra att vänta och se vad de släpper. Är det inget jättekul så blir det PVDTack som fan! Riktigt cool. Väldigt nöjd
Tycker nog du ska köra på PVD! Även om den blåa 1521 är underbar, har du ändå polerad FL. Blandar vi då in en 2002:a i leken också, då blir det svårt... Den är ju riktigt läcker.
Annars som sagt, en PVD är grymt cool och skulle komplettera din FL bra!
Ja jäklar, finns många riktigt snygga klockor de borde göra re-releases på!1157 för böveln! Annars första Mastern, Supermatic, 2001, 2003, 600, Profundus, Supersquale Chrono eller Dippy. Finns så jävla många bra!
Låter klokt!Ja PVD hade varit bra. Jag gör så att jag väntar. Var ju snack om nyheter i September, och PVD kommer i lager först i slutet av Augusti. Så då är det lika bra att vänta och se vad de släpper. Är det inget jättekul så blir det PVD
Jag vill verkligen ha en Profundus för övrigt. Hålet på sidan av boetten är till för att ta in vatten som trycks in i glaset och visat djupet. Så sjukt coolt!Ja jäklar, finns många riktigt snygga klockor de borde göra re-releases på!
Det är jättecoolt, Oris gör ju en liknande grej med deras Depth Guage. Fast vattnet trycks in genom glaset istället för sidan av boetten.Jag vill verkligen ha en Profundus för övrigt. Hålet på sidan av boetten är till för att ta in vatten som trycks in i glaset och visat djupet. Så sjukt coolt!
Jäklar vilket drag ni håller ikvällJag såg att @KlockTotte och hans 60 Atmos blivit Instagramkändisar. Kul! Glöm inte bort era vänner bara
Japp, Breil Depthometer hade det också (vilket för övrigt är en Squale 1153 med annat glas).Det är jättecoolt, Oris gör ju en liknande grej med deras Depth Guage. Fast vattnet trycks in genom glaset istället för sidan av boetten.
Ja det är coolare när de implementerar det i boettenJapp, Breil Depthometer hade det också (vilket för övrigt är en Squale 1153 med annat glas).
Tycker dock att det är coolare att det är inbyggt i boetten.
+1 på Dippy1157 för böveln! Annars första Mastern, Supermatic, 2001, 2003, 600, Profundus, Supersquale Chrono eller Dippy. Finns så jävla många bra!
Kanske i lite större format dock, 28mm är rätt litet. Annars hade 727 varit riktigt cool också, tänk den i 38mm! Originalet mäter 26mm.+1 på Dippy
Vi får be @TobiasD ta ett Skypesamtal med herr Maggi.Kanske i lite större format dock, 28mm är rätt litet. Annars hade 727 varit riktigt cool också, tänk den i 38mm! Originalet mäter 26mm.
Precis! Läge att visa att det inte bara är tomma ord gällande att gå tillbaka till rötternaJapp, Mr Ambassador @TobiasD får banne mig ta tag i detta nu. Listan är ju klar!
Mastern är grym!1157 för böveln! Annars första Mastern, Supermatic, 2001, 2003, 600, Profundus, Supersquale Chrono eller Dippy. Finns så jävla många bra!
Inte alls en dum fråga för det har jag inte. Har bara testat den och tycker att den är grymt cool!Mastern är grym!
Har du ägt någon? Dum fråga antagligen..
Mr Maggi har ännu inte återkommit gällande vår tidigare fråga angående det till synes feldesignade vridningsinlägget och huruvida det är något de tänkt på eller om vi råkar vara de första som påpekar detta. Ska vi försöka få Squale med representant Mr Maggi att lägga på ett kol genom att framhäva ytterligare en fråga i hopp om att få svar på båda två, eller ska vi vänta på Mr Maggi och hålla oss så diplomatiska som möjligt för att inte riskera att verka påträngande?Japp, Mr Ambassador @TobiasD får banne mig ta tag i detta nu. Listan är ju klar!
Snyggt, sitter fintNytt försök, då jag tydligen råkade posta i Tudor-tråden nyss...
Squale och lite eldvatten avslutar kvällen!
Hahaha, jaa alltså jag fattade inte vart inlägget tog vägen först... Sen insåg jag Total förvirring!Snyggt, sitter fint
Såg inlägget i Tudor-tråden
Inte värt att riskera de diplomatiska förbindelserna. Ligg lågt, invänta tillsättandet av framtida kulturattaché.Mr Maggi har ännu inte återkommit gällande vår tidigare fråga angående det till synes feldesignade vridningsinlägget och huruvida det är något de tänkt på eller om vi råkar vara de första som påpekar detta. Ska vi försöka få Squale med representant Mr Maggi att lägga på ett kol genom att framhäva ytterligare en fråga i hopp om att få svar på båda två, eller ska vi vänta på Mr Maggi och hålla oss så diplomatiska som möjligt för att inte riskera att verka påträngande?
Vad är regeringens/riksdagens ståndpunkt på denna fråga?
Känner mig som Sverige som medlar mellan USA och Nordkorea
Uppfattat.Inte värt att riskera de diplomatiska förbindelserna. Ligg lågt, invänta tillsättandet av framtida kulturattaché.
Jag håller med @sirengatto! Bäst att inte förvirra italienarna med för mycket frågor.Mr Maggi har ännu inte återkommit gällande vår tidigare fråga angående det till synes feldesignade vridningsinlägget och huruvida det är något de tänkt på eller om vi råkar vara de första som påpekar detta. Ska vi försöka få Squale med representant Mr Maggi att lägga på ett kol genom att framhäva ytterligare en fråga i hopp om att få svar på båda två, eller ska vi vänta på Mr Maggi och hålla oss så diplomatiska som möjligt för att inte riskera att verka påträngande?
Vad är regeringens/riksdagens ståndpunkt på denna fråga?
Känner mig som Sverige som medlar mellan USA och Nordkorea
Mig veterligen finns Squale inte i fysisk butik i Sverige. Matic bärs förhållandevis liten, mer som en nätt 42:a (förutom tjockleken).Hej, någon som vet om det finns någon stockholmsbutik med squale? Såg just den galet snygga blåvita matic på köp&sälj som jag missade, men måste se om 44mm funkar. Misstänker att den är rätt rejäl?