• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

De borde göra en re-release på 1515, eller kvarts 1521. Vad mer finns det i katalogen de borde göra modern release på? :)
En uppdaterad Rambo vore fräckt.
5CC32DD9-0EF6-4F16-A909-C84CD359AF38.jpeg

Löjligt cool! Grattis!
Tack som fan! Riktigt cool. Väldigt nöjd :cool:
Vad säger panelen?
Nu när min 1521 PVD inte visar sig komma förens slutet av Augusti avbokade jag beställningen.
Ska jag satsa på klassikern 1521 Blue Ocean istället? Den verkar Zackrissons ha hemma i lager för omgående leverans. Samtidigt sitter jag och funderar om en 2002:a inte hade varit riktigt coolt ;) Frågan är vad leveranstiden på en sådan är... väntar på svar från Zackrissons angående det.
Tycker nog du ska köra på PVD! Även om den blåa 1521 är underbar, har du ändå polerad FL. Blandar vi då in en 2002:a i leken också, då blir det svårt... Den är ju riktigt läcker.

Annars som sagt, en PVD är grymt cool och skulle komplettera din FL bra! :)

Tack som fan! Riktigt cool. Väldigt nöjd :cool:

Tycker nog du ska köra på PVD! Även om den blåa 1521 är underbar, har du ändå polerad FL. Blandar vi då in en 2002:a i leken också, då blir det svårt... Den är ju riktigt läcker.

Annars som sagt, en PVD är grymt cool och skulle komplettera din FL bra! :)
Ja PVD hade varit bra. Jag gör så att jag väntar. Var ju snack om nyheter i September, och PVD kommer i lager först i slutet av Augusti. Så då är det lika bra att vänta och se vad de släpper. Är det inget jättekul så blir det PVD :)

Japp, Mr Ambassador @TobiasD får banne mig ta tag i detta nu. :pompus: Listan är ju klar! :D
Mr Maggi har ännu inte återkommit gällande vår tidigare fråga angående det till synes feldesignade vridningsinlägget och huruvida det är något de tänkt på eller om vi råkar vara de första som påpekar detta. Ska vi försöka få Squale med representant Mr Maggi att lägga på ett kol genom att framhäva ytterligare en fråga i hopp om att få svar på båda två, eller ska vi vänta på Mr Maggi och hålla oss så diplomatiska som möjligt för att inte riskera att verka påträngande?

Vad är regeringens/riksdagens ståndpunkt på denna fråga?

Känner mig som Sverige som medlar mellan USA och Nordkorea :hilarious::cigar:

Senast ändrad:
Mr Maggi har ännu inte återkommit gällande vår tidigare fråga angående det till synes feldesignade vridningsinlägget och huruvida det är något de tänkt på eller om vi råkar vara de första som påpekar detta. Ska vi försöka få Squale med representant Mr Maggi att lägga på ett kol genom att framhäva ytterligare en fråga i hopp om att få svar på båda två, eller ska vi vänta på Mr Maggi och hålla oss så diplomatiska som möjligt för att inte riskera att verka påträngande?

Inte värt att riskera de diplomatiska förbindelserna. Ligg lågt, invänta tillsättandet av framtida kulturattaché.

Hej, någon som vet om det finns någon stockholmsbutik med squale? Såg just den galet snygga blåvita matic på köp&sälj som jag missade, men måste se om 44mm funkar. Misstänker att den är rätt rejäl?

Jag håller med @sirengatto! Bäst att inte förvirra italienarna med för mycket frågor. :D

Tillbaka
Topp