Föredrar själv lite mer "tanga" om du förstår vad jag menar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Föredrar själv lite mer "tanga" om du förstår vad jag menar?
Klart bekvämare.Föredrar själv lite mer "tanga" om du förstår vad jag menar?
Den är riktigt bra. Väntar ivrigt på min gammelhaj som bör komma under veckan.Gammelhajen på en tisdag, tja..funkar väl. Pissväder här i väst men det blir nog bra lite senare
Vi håller tummarna för detDen är riktigt bra. Väntar ivrigt på min gammelhaj som bör komma under veckan.
Ja, den landade ju i Sverige i fredags så den bör komma denna veckaVi håller tummarna för det
Har tydligen en unghaj hemma som väntar på att släppas ut i det fria men är på landet så den får vänta lite till
En sällsynt artJa, den landade ju i Sverige i fredags så den bör komma denna vecka
Intressant, vilken ska släppas?
Hade ju varit kanon! Vita Speedos med Squale-loggan hade varit något.
Och?Vita speedos, är enligt Datejust tråden, slang för manlig prostituerad
Vi bara larvar oss du vet, italienska standraggare osv osvInget egentligen, tänkte om någon hade hört det slanget förut.
Vi bara larvar oss du vet, italienska standraggare osv osv
Aldrig hört den liknelsen faktiskt.
Från AWCo. Finns nog på deras sida. Både i svart och blå. Beställ så blir du förmodligen först på forumet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAD ÄR DET HÄR?
Snubbe på Facebook kallar den för Super 50 ATMOS. Uppdatering på 1521?
Safirbezel
Aldrig sett innan. Hittar inte på sidan.Från AWCo. Finns nog på deras sida. Både i svart och blå
Se mitt uppdaterade inläggAldrig sett innan. Hittar inte på sidan.
Är det samma storlek som 1521?
12000kr...
Diskuterades förut subjektiva tankar om loggan; den är applicerad i blankt stål, istället för att vara tryckt.Aldrig sett innan. Hittar inte på sidan.
Är det samma storlek som 1521?
Missat det helt.Diskuterades förut subjektiva tankar om loggan; den är applicerad i blankt stål, istället för att vara tryckt.
Jättefin! Verkligen villhöver på den.Den blå var asläcker, priset not so much!
Hög villhafaktor dock!
Har funnits tillgängliga sen vintras/våras vill jag minnas. Video nedanför från aprilJättefin! Verkligen villhöver på den.
De verkar inte vara limiterade?
Jag ska nog köpa en om jag hinner innan de säljer slut. Även om priset är lite väl högt kanske.
Det var som fan. Då har jag missat den helt och hållet. Då bör den finnas kvar ett tag till iallafall.Har funnits tillgängliga sen vintras vill jag minnas.
Missade att lägga till videolänk.. Se det uppdaterade ovanDet var som fan. Då har jag missat den helt och hållet. Då bör den finnas kvar ett tag till iallafall.
Riktigt bra. Gillar. Nu blir jag sugen på den svarta också...Missade att lägga till videolänk.. Se det uppdaterade ovan
Inte skruvarna som blivit lösa?Hämtade glad i hågen min matic på posten under em.
Men blev genast väldigt besviken på bezeln som är väldigt glappig (läs: värre än en billig seiko)...
Den är inte bara sladdrig i sidled utan glappar även på höjden, dvs upp från boetten...
Ni som har en matic, är er bezel tight?
Jag har i samförstånd med säljaren skrivit PM till Zackrisson där den är köpt, angående om det är en garantifråga.
Vill också tillägga att säljaren, @Victorjsson , samarbetar fullt ut, så inget negativt där
Tråkigt! Så ska den inte vara. Hoppas att det löser sig.Ni som har en matic, är er bezel tight?