• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

v0n

Patek
2-Faktor
:rolleyes:
76C14C5E-2049-4F43-A800-C41E6A75B045.png
Föredrar själv lite mer "tanga" om du förstår vad jag menar?
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Diskuterades förut subjektiva tankar om loggan; den är applicerad i blankt stål, istället för att vara tryckt.
Missat det helt.
Jag tycker det är snyggt. Blir som en blingig 1521. Vill man inte gå upp till 44mm med 60 atmos kan man ju köpa denna och få lite av det blingiga ändå liksom :)
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Hämtade glad i hågen min matic på posten under em. :)

Men blev genast väldigt besviken på bezeln som är väldigt glappig (läs: värre än en billig seiko)...
Den är inte bara sladdrig i sidled utan glappar även på höjden, dvs upp från boetten...
Ni som har en matic, är er bezel tight?

Jag har i samförstånd med säljaren skrivit PM till Zackrisson där den är köpt, angående om det är en garantifråga.

Vill också tillägga att säljaren, @Victorjsson , samarbetar fullt ut, så inget negativt där :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Hämtade glad i hågen min matic på posten under em. :)

Men blev genast väldigt besviken på bezeln som är väldigt glappig (läs: värre än en billig seiko)...
Den är inte bara sladdrig i sidled utan glappar även på höjden, dvs upp från boetten...
Ni som har en matic, är er bezel tight?

Jag har i samförstånd med säljaren skrivit PM till Zackrisson där den är köpt, angående om det är en garantifråga.

Vill också tillägga att säljaren, @Victorjsson , samarbetar fullt ut, så inget negativt där :)
Inte skruvarna som blivit lösa?
 
Topp