Fy tusan så förnämligtJag har hört att posten levererar extra snabbt till Blekinge just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy tusan så förnämligtJag har hört att posten levererar extra snabbt till Blekinge just nu
Vad kul Kan denna dåren ge sig till känna då?Och där flög den iväg.
Squale-tråden verkar fullt med köpgalna dårar
Det var jagVad kul Kan denna dåren ge sig till känna då?
Snyggt fångat! De är ju riktigt fräna de där!Det var jag
Vad roligt! Grattis!Det var jag
Kommer du hålla i att sälja en Squale i veckan i tråden?Och där flög den iväg.
Squale-tråden verkar fullt med köpgalna dårar
Haha! Nej, nu får det vara lugnt!Kommer du hålla i att sälja en Squale i veckan i tråden?
Snyggt fångat! De är ju riktigt fräna de där!
Tycker verkligen den är galet läcker!Vad roligt! Grattis!
Du vet var hittar oss annarsHaha! Nej, nu får det vara lugnt!
Utmärkt tajming! Ibland ska man ha flytTycker verkligen den är galet läcker!
Hade ju en svart 1521 några dagar för typ 1 månad sedan som jag råkade sälja, vilket jag ångrat sedan dagen efter. Var nära på att hugga den blåa på k&s idag men vart egentligen sugen på att testa full lume, ibland har man tur
Verkligen! Återstår att se om man vågar sig ut i den 300m djupa kosterfjorden här, förmodligen inte. Känner jag mig själv rätt så håller vi oss i badkaret.Utmärkt tajming! Ibland ska man ha flyt
Den är väldigt fint patinerad!Ingen som känner sig sugen på en 2002 då i den här köpgalna tråden?
Vatten som vatten, säger jagVerkligen! Återstår att se om man vågar sig ut i den 300m djupa kosterfjorden här, förmodligen inte. Känner jag mig själv rätt så håller vi oss i badkaret.
Riktigt coolIngen som känner sig sugen på en 2002 då i den här köpgalna tråden?
I dom djupaste vatten simmar dom fulaste fiskarna säger jag!Vatten som vatten, säger jag
Hajarna menar duI dom djupaste vatten simmar dom fulaste fiskarna säger jag!
Jag förstår fortfarande inte hur du lyckas ta vettiga bilder på den där tavlan. Bra jobbat!Ingen som känner sig sugen på en 2002 då i den här köpgalna tråden?
Den är väldigt fint patinerad!
Ge mig ett bud då! Eller byt mot något kulRiktigt cool
I dom djupaste vatten simmar dom fulaste fiskarna säger jag!
Annat vore det med Lutra! Uttrar är vackra djurHajarna menar du
Tackar ödmjukast herr Borat Blev det någon älskog med fru MaBr efter att hon sett dig i baddräken eller det är kört för all framtid?Jag förstår fortfarande inte hur du lyckas ta vettiga bilder på den där tavlan. Bra jobbat!
Jag som aldrig dyker djupare än 10cm kan inte ha en sån patinerad dykareGe mig ett bud då! Eller byt mot något kul
Jodå, hon flög på mig som en iller!Tackar ödmjukast herr Borat Blev det någon älskog med fru MaBr efter att hon sett dig i baddräken eller det är kört för all framtid?
Var rädd om svensk skog. Ät bäver.Jodå, hon flög på mig som en iller!
Och det kan jag då menar du?Jag som aldrig dyker djupare än 10cm kan inte ha en sån patinerad dykare
Hahahaha! visade bilden för frun igår, hon var ovanligt pilsk efter detJodå, hon flög på mig som en iller!
Afrodisiakum. @MaBr kan börja ta betalt. Gränsen för koppleri har vi redan passerat för länge sen, så det är lugnt.Hahahaha! visade bilden för frun igår, hon var ovanligt pilsk efter det
Haha, jag kanske är för fegOch det kan jag då menar du?
Har badat en gång i havet denna sommaren, annars denna Ursäkta klockval men en klocka likväl