Äsch då! Du skulle väl bli med matic? Det lär nog stilla eventuell ånger.Kul att du är nöjd!
Nästan så man ångrar sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch då! Du skulle väl bli med matic? Det lär nog stilla eventuell ånger.Kul att du är nöjd!
Nästan så man ångrar sig
Japp! Jag ska ha en! bara @KlockTotte kan släppa sin någon gång...Äsch då! Du skulle väl bli med matic? Det lär nog stilla eventuell ånger.
Bra tips, tack!Liquisole, tack för mig
Grattis, riktigt grym!Fruktansvärt såklart att vänta på postgången när man köper klocka en fredag kväll men nu är det äntligen tisdag och ett paket anlände ombudet för nån timme sedan. Som TGV skulle ha sagt, ”drumroll please”
Mycket plast! (Bra såklart)
Skvalle! Trevlig pouch i brunt, har bara haft de blåa innan.
Och den fantastiska 1521 full lume såklart
Mycket fin! Lär spamma med fler bilder de kommande dagarna!
Sett den också så klartFinns en riktigt cool Squale Master på Ebay nu för ett helt ok pris om någon är sugen. Det får ju inte precis att missa likheterna med den blå/vita Maticen.
https://www.ebay.it/itm/254683647536
Nej, är den ommålad så är det inte något bra pris. Med tanke på hur lumen ser ut på tavlan så måste det i så fall vara en väldigt gammal ommålning eller?Sett den också så klart
Spontant tror jag tavlan är ommålad, jämför övre loggan med den nedre, även den blå färgen ser ut att ha skum struktur i mina ögon.
Vetefåglarna om det är så ok pris faktiskt, läckra visare dock
Säger inget med säkerhet längre, bara en känsla jag får Jepp, antagligen en gammal ommålning i såna fall.Nej, är den ommålad så är det inte något bra pris. Med tanke på hur lumen ser ut på tavlan så måste det i så fall vara en väldigt gammal ommålning eller?
Hur bråttom har du?Japp! Jag ska ha en! bara @KlockTotte kan släppa sin någon gång...
Alltid otåligHur bråttom har du?
Ser riktigt bra ut på nato tycker jag.Åker nog tillbaka på gummit tids nog, men blev inte så dumt på nato heller!
Mycket bra!Fruktansvärt såklart att vänta på postgången när man köper klocka en fredag kväll men nu är det äntligen tisdag och ett paket anlände ombudet för nån timme sedan. Som TGV skulle ha sagt, ”drumroll please”
Mycket plast! (Bra såklart)
Skvalle! Trevlig pouch i brunt, har bara haft de blåa innan.
Och den fantastiska 1521 full lume såklart
Mycket fin! Lär spamma med fler bilder de kommande dagarna!
Vad är det som får dig att tro att tavlan är ommålad? Det tror inte jag att den är. Tycker priset är bra sett till skicket på bezeln och visarna.Sett den också så klart
Spontant tror jag tavlan är ommålad, jämför övre loggan med den nedre, även den blå färgen ser ut att ha skum struktur i mina ögon.
Vetefåglarna om det är så ok pris faktiskt, läckra visare dock
Det jag skrev typ Är ingen expert på något sätt, bara magkänslan som skriker. Har dessutom aldrig sett en La Martine SqualeVad är det som får dig att tro att tavlan är ommålad? Det tror inte jag att den är. Tycker priset är bra sett till skicket på bezeln och visarna.
Är inte heller någon expert men tycker inte att tavlan ser konstig ut. Har inte sett La Martine på just Squale men däremot på andra dykare. Tror inte den lär landa på forumet men vore kul. Både klocka och pris känns bra imo.Det jag skrev typ Är ingen expert på något sätt, bara magkänslan som skriker. Har dessutom aldrig sett en La Martine Squale
Hör dig. Du kanske måste ha två Masters? Jaaa!Är inte heller någon expert men tycker inte att tavlan ser konstig ut. Har inte sett La Martine på just Squale men däremot på andra dykare. Tror inte den lär landa på forumet men vore kul. Både klocka och pris känns bra imo.
Är nöjd med min och har dessvärre spräckt min klockbudget både en och två gånger den här sommaren. Annars hade det varit kul med dubblettHör dig. Du kanske måste ha två Masters? Jaaa!
Trodde jag med men han har skrivit såhär på Tradera "Ute igen då köparen missförstått vad som medföljer vid köpet. Se nedan förtydligande."Trodde den blev såld på Tradera? Hade 3 bud
https://klocksnack.se/threads/squale-2002a-automat-nyskick-kvitto-garanti-1000m.136374/
Jahaaa, har inte varit inne på Tradera idagTrodde jag med men han har skrivit såhär på Tradera "Ute igen då köparen missförstått vad som medföljer vid köpet. Se nedan förtydligande."
Man kan ju inte vara överalltJahaaa, har inte varit inne på Tradera idag
Känns som den kan bli aningen svårsåld med den prisökningen här på forumet om det är samma som @MacRulez4ever hade ute tidigare.. Missförstå mig rätt; den är säkert rimligt prissatt m.t.p hur ny den är men om det nu är samma så... Lite besserwisser av mig kanske men ah, jag vet inte. Reflekterar högt och frittTrodde den blev såld på Tradera? Hade 3 bud
https://klocksnack.se/threads/squale-2002a-automat-nyskick-kvitto-garanti-1000m.136374/
Härligt! Den där Maticen är utsökt!Ute och leker hela dagarna, fint vatten idag...faktiskt typ en meters djup vid tången som man knappt ser i vanliga fall
Inte så värst lågvatten faktiskt, mer väldigt klart vattenHärligt! Den där Maticen är utsökt!
Det var lågvatten också här och förhållandevis varmt, men inte särskilt anmärkningsvärd sikt. Men lågvattnet och den strålande solen gjorde att det blev en lite annorlunda upplevelse ändå idag. Annat klockmärke dock, så bilder annorstädes
Känns som den kan bli aningen svårsåld med den prisökningen här på forumet om det är samma som @MacRulez4ever hade ute tidigare.. Missförstå mig rätt; den är säkert rimligt prissatt m.t.p hur ny den är men om det nu är samma så... Lite besserwisser av mig kanske men ah, jag vet inte. Reflekterar högt och fritt
/e
Visserligen kan jag tycka att den andra nääästan skänktes bort. Oförskämt billigt.
Körde Longines Skin Diver idag. Och den var inte alls lika upplyftande och pigg som Maticen under ytan. Fan vet om den inte dessutom fick cyklopet att läcka in lite vatten för att hindra mig från att iaktta hur intetsägande den var i undervattensljusetInte så värst lågvatten faktiskt, mer väldigt klart vatten
Som du nämnde häromveckan så är fan Maticen den perfekta dykaren, intressant att se vilken galen skillnad det är mot Ondan jag använde sist (under ytan då alltså).