Vin för mig, drinkar och ostbricka till de andra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den svarta är väldigt fin, men kom aldrig överens med den gröna tonen på LE Squalen.Squale 1545 köpes Hit me up om någon har en till salu. KS Limited Edition eller "Ferrovia" i första hand men allt är av intresse! Finns på PM!
Den svarta är väldigt fin, men kom aldrig överens med den gröna tonen på LE Squalen.
Vart är insertet ifrån?
GnomonVart är insertet ifrån?
En finfin vy att kapa av fingrarna tillDå får vi se hur det här går. Alltför många tummar mitt i handen - hoppas de flesta blir kvar.
Alla fingrar kvar
Ja den är inte dum .En finfin vy att kapa av fingrarna till
Hoppas du inte skriver och sågar samtidigt nu!Ja den är inte dum .
Tack för omtanken . Färdigsågat!Hoppas du inte skriver och sågar samtidigt nu!
Vackert som en saga, är jag helt ute och cyklar om jag gissar på norra delar av landet?
Se där ja, där håller man ju till en hel del så det får bli skämskudde på denTack för omtanken . Färdigsågat!
Bra gissart, naturen påminner rätt mycket om norra Sverige - men det är faktiskt Bohuslän
Hehe, inte lätt att gissa på en liten vy .Se där ja, där håller man ju till en hel del så det får bli skämskudde på den
Fint men ingen haj?CWCn ute på utflykt för en gångs skull!
Om du tittar noga så ser du den där ute i havet!Fint men ingen haj?
Zoomar man riktigt mycket så ser det nästan ut som en hajfena som sticker upp bakom kanotenOm du tittar noga så ser du den där ute i havet!
Ja, där är den ju!Zoomar man riktigt mycket så ser det nästan ut som en hajfena som sticker upp bakom kanoten
Om du tittar noga så ser du den där ute i havet!
Solstollar!Zoomar man riktigt mycket så ser det nästan ut som en hajfena som sticker upp bakom kanoten
Klart att de ska! Mycket bra val.Klart Squale ska med på resan
Har även med Tudorn, G-SHOCKEN och Seikon...Klart att de ska! Mycket bra val.
Tjusigt! Känns tryggt!Klart Squale ska med på resan
Haha, helt rätt. Man måste ha mycket att välja på!Har även med Tudorn, G-SHOCKEN och Seikon...
Kunde inte välja 1 eller två så de flesta fick hänga med istället
Haha neje! Fel tråd! Inte lätt när man sitter med mobilen i stark sol och inte ser nåt .Fint men ingen haj?
Haha förstod att det blev lite tokigt. Lätt att bli lite snurrig i havsbrisenHaha neje! Fel tråd! Inte lätt när man sitter med mobilen i stark sol och inte ser nåt .