Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för en bra recension, nä jag är inte direkt ute efter någon att glida runt med utan mer att bara utöka samlingen med något annorlunda skojigt liksom..Svårt val faktiskt.
Men 104 är en bättre vardagsklocka helt enkelt.
Squalen är roligare tycker jag.
Jag skulle säga så här, har du en samling klockor och vill ha något roligt att lägga till så satsa på 1521. Men är du ute efter att köra en enda klocka under en längre tid, då är nog 104 ett bättre val.
Vad hade du tänkt dig prismässigt?Tjena
Får hem en splitter ny blå 1521 idag. Någon som är sugen?
Då hade jag kört Squale, och en roligare färg, typ den blåaTack för en bra recension, nä jag är inte direkt ute efter någon att glida runt med utan mer att bara utöka samlingen med något annorlunda skojigt liksom..
Är mer ute efter något roligt att ha med i samlingen, då jag har en del fina klockor att glida runt med på handleden. Tack för din åsikt MaBrJag håller med @TobiasD, 104an är mer allround än 1521 men den senare är lite roligare. 104an är ju dessutom vattentät till 200m så även om det är en flygare så går det alldeles utmärkt att bada och dyka med den om man vill det.
Blå Squale är alltid rätt!Då hade jag kört Squale, och en roligare färg, typ den blåa
Helt klart!Blå Squale är alltid rätt!
Då hade jag kört Squale, och en roligare färg, typ den blåa
Du kan köpa den för 7,300kr på ZackrissonsVad fick du lägga ut för den där då? 10-12k? Eller köpte du beg eller sprojlans?
Du kan köpa den för 7,700kr på Zackrissons
25% rabatt med koden All25
https://zackrissonsur.se/produkt/1521-ocean/
Låter som en plan!Tack, ska genast kika på det, om inte killen tidigare i tråden erbjuder ett bra pris dvs
Ja det är alltid synd att fördärva original grejer. Får väl hålla ögonen öppna och se om man hittar en komplett, är väl mer eller mindre omöjligt för mig dock.Jag hade inte bytt insert för de är i princip omöjliga att få av utan att knäcka dem och det är synd att förstöra det som sitter på. Leta hellre upp en hel vridring i så fall. Nya inlägg passar inte den vridringen, de är bredare.
För övrigt så är jag sjukt sugen på en Squale 600 som du har på bilden, de är grymt coola!
Tänkte lägga ut den för 6500Tjena
Får hem en splitter ny blå 1521 idag. Någon som är sugen?
Whaaat, jäkla teasers!
Hoppas att det är en ny modell och inte ett jäkla Rolex-släpp!
Nu jävlar i hoppas vi på en home-run och inte något halvdant försök.
Whaaat, jäkla teasers!
Hoppas att det är en ny modell och inte ett jäkla Rolex-släpp!
Några spekulationer?Whaaat, jäkla teasers!
Ja, innovation på hög nivå!Va!? 1mm större case och olika färger på bezeln är ju det mest revolutionerande sen skivat bröd !
Nej, tyvärr noll idéer.Några spekulationer?
Hoppas på sub 40mm och färger!Whaaat, jäkla teasers!
Tack för en bra recension, nä jag är inte direkt ute efter någon att glida runt med utan mer att bara utöka samlingen med något annorlunda skojigt liksom..
Mycket spännande, hoppas på något färgglatt!Whaaat, jäkla teasers!
Jag skulle satsat på en Swedish edition Militaire från Zachrissons ur.
Riktigt spännande! Tänkte också posta denWhaaat, jäkla teasers!
Whaaat, jäkla teasers!
En Squale måste vara blå har jag fått till mig, haha.
Det jag bl.a. gillar är släktskapet (på riktigt, dvs inte ngt som en reklambyrå krystat fram) med den här rackaren. Se t.ex. här
https://monochrome-watches.com/squale-squalematic-60-atmos-dive-watch-review-price/