Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill också ha en på min bil. Funkar de i regn?Efter stripat min förra bil med Squale kom det mycket ris att det inte var någon Italiensk bil. Gjorde nu därför slag i saken och stripa en Italiensk skönhet
Funkar i regn?Vill också ha en på min bil. Funkar de i regn?
Har ni en spegelvänd version annars som man kan sätta inne på någon ruta?
Ja alltså att de inte har dåligt "lim" så den lossnar när det regnar.Funkar i regn?
Du menar så. Att döma av bilden så ser det väl ut som ett "riktigt" klistermärke/dekal iafJa alltså att de inte har dåligt "lim" så den lossnar när det regnar.
Man vet aldrigDu menar så. Att döma av bilden så ser det väl ut som ett "riktigt" klistermärke/dekal iaf
funkar tyvärr inte i regn så bra håller bara ett par veckor, skall se om jag kan fixa riktiga för detta ändamålVill också ha en på min bil. Funkar de i regn?
Har ni en spegelvänd version annars som man kan sätta inne på någon ruta?
Det finns ju gott om firmor som tillverkar snygga folie-dekaler. Borde kunna bli riktigt snyggt.funkar tyvärr inte i regn så bra håller bara ett par veckor, skall se om jag kan fixa riktiga för detta ändamål
Det är en orange visare men jag håller med om att det inte passar. Sådär ser den röda "vanliga" 1521an också ut.Brandgul minutvisare på röd tavla... Hur tänkte de där? Väldigt konstigt med tanke på att den gröna 1521:an har vita visare.
Kul, grattis!Packade upp denna godbit för en liten stund sedan. Vilken magisk klocka och kul att få ta del av den designen ni tog fram här på forumet
Jag gillar verkligen visarn ihop med det röda, något som får ögat att kolla en extra gång Men smaken är som baken....Det är en orange visare men jag håller med om att det inte passar. Sådär ser den röda "vanliga" 1521an också ut.
Japp, det är en högst personlig åsikt. Sen är jag halvt färgblind så lyssnar inte för mycket på mig. Har du för övrigt fått någon indikation från Squale när de tänker börja leverera mesh?Jag gillar verkligen visarn ihop med det röda, något som får ögat att kolla en extra gång Men smaken är som baken....
Det grejar du Det hade nog blivit läckert men den blåa passar också väldigt bra!Fick tillbaka min Squale 2002 idag, lite strul med kronan som ska lösas. Känner att den får stanna efter det
Tänkte höra om någon vet hur man får tag på ett svart insert till denna? Vad söker man på? Och passar nya 2002s insert på min vintage?
Bilder för inspoLiknande tavla fast med svart insert
Tack kompis Mmm...kanske är så, jaja, jag får se hur det blir Man ska ju hitta ett medDet grejar du Det hade nog blivit läckert men den blåa passar också väldigt bra!
Jag hade inte bytt insert för de är i princip omöjliga att få av utan att knäcka dem och det är synd att förstöra det som sitter på. Leta hellre upp en hel vridring i så fall. Nya inlägg passar inte den vridringen, de är bredare.Fick tillbaka min Squale 2002 idag, lite strul med kronan som ska lösas. Känner att den får stanna efter det
Tänkte höra om någon vet hur man får tag på ett svart insert till denna? Vad söker man på? Och passar nya 2002s insert på min vintage?
Bilder för inspoLiknande tavla fast med svart insert
Beror på vilken modell du funderar över. Vilken Squale, vilken Sinn?Squale eller sinn till nya samlingen? Vad tycker ni? För och nackdelar?
Oj gömde visst, squale 1521 brushed black eller Sinn 104st. Dem står ju någorlunda i runt samma pengar så.Beror på vilken modell du funderar över. Vilken Squale, vilken Sinn?
Svårt val faktiskt.Oj gömde visst, squale 1521 brushed black eller Sinn 104st. Dem står ju någorlunda i runt samma pengar så.
Jag håller med @TobiasD, 104an är mer allround än 1521 men den senare är lite roligare. 104an är ju dessutom vattentät till 200m så även om det är en flygare så går det alldeles utmärkt att bada och dyka med den om man vill det.Oj gömde visst, squale 1521 brushed black eller Sinn 104st. Dem står ju någorlunda i runt samma pengar så.