Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Leverans
Därför att jag köpte en limited seiko medans jag väntade, så klockbudgeten för dennabtid är lite överskridenGrattis! Hur kommer det sig att du vill kränga den på en gång ?
Därför att jag köpte en limited seiko medans jag väntade, så klockbudgeten för dennabtid är lite överskriden
Haha bra jobbat!!!Jag förstår! Tyvärr lätt hänt när man hänger här. Själv så överskred jag min klockbudget med 125% i april. Men efter utrensingen så ligger jag på 15 % av klockbudgeten för tillfället
Blev ju riktigt snyggt!Så nu är meshbandet på. Med hjälp av @ERIKSON URHANDEL som föredömligt ryckte ut och hjälpte till. Grym service!
Grymt!Så nu är meshbandet på. Med hjälp av @ERIKSON URHANDEL som föredömligt ryckte ut och hjälpte till. Grym service!
Blåingen ligger fortfarande och dammar i lådan i väntan på ett mesh. Hoppas på en update strax, börjar bli jobbigt med avhållsamheten
Jo det är klart men tänkte försöka att låta bli, roligare sen när det väl kommerDet är fullt tillåtet att använda den med ett annat band också
Jo det är klart men tänkte försöka att låta bli, roligare sen när det väl kommer
Kan hända att jag fuskat lite men den har legat sen den tionde(8-9) om man kollar datumetDuktigt att hålla ut! Själv så skulle jag inte orka hålla ut ^^
Idag Squale visar nytt? Grymt sugen på utökning. Hoppas på något helt nytt men den chansen är väl liten?
Jag med faktiskt! Quartz, 40+~mm och mer beater än bling.Själv så hoppas jag på något quartzigt
Jag med faktiskt! Quartz, 40+~mm och mer beater än bling.
Idag Squale visar nytt? Grymt sugen på utökning. Hoppas på något helt nytt men den chansen är väl liten?
åååh..
En dag kvar!
Riktigt bra, somrig Squale utan att vara flashigSåg denna på ett annat forum
Ja även höstlig han skriver det bara finns 1.Riktigt bra, somrig Squale utan att vara flashig
Fel av mig det är en 1521 Orange skrev hanJa även höstlig han skriver det bara finns 1.
Såg denna på ett annat forum