• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Hittade den här på Instagram igår. Min Squale-grail!
PSX_20201007_075535.jpg

Tack!! :D

Tycker den känns riktigt bra. Var lite orolig över den räfflade baksidan, men inget som känns såhär efter dryga timmen. Annars sitter den skönt, böjda bandhornen gör sitt och den tunna boetten. Över förväntan än så länge! :)
Boettformen ser riktigt bekväm ut (som vanligt med Squale :D) och den blev grym på mesh! Borde dock ha ett shark mesh istället för optimal kaxighet. ;)

Tyckte det var dags för denna att hamna på forumet men framförallt i tråden igen :happyhappy: Var sugen på @Norpanjr vintage men passade inte riktigt då. Så det fick bli en som är uttagen Januari 2020 istället. Känner du igen märket på insert vid kl1 @McNulty? :) Så nu är båda mina Squale ägda av dig från början :happyhappy:
Screenshot_20201010_231928.jpg

:D
Tyckte det var dags för denna att hamna på forumet men framförallt i tråden igen :happyhappy: Var sugen på @Norpanjr vintage men passade inte riktigt då. Så det fick bli en som är uttagen Januari 2020 istället. Känner du igen märket på insert vid kl1 @McNulty? :) Så nu är båda mina Squale ägda av dig från början :happyhappy:
Snyggt!! Bra där :D

Givetvis känner jag igen den! En kär gammal vän :D Verkligen kul den hamnade här igen, och hos dig ;) Börjar bli tradition helt enkelt, du får väl köpa min Tiger sen när man tröttnar på den! :hilarious:;)

Och tillägg, det är ju även min gamla ”OWG-march”-dinka! Mycket proveniens i den där :D

Snyggt!! Bra där :D

Givetvis känner jag igen den! En kär gammal vän :D Verkligen kul den hamnade här igen, och hos dig ;) Börjar bli tradition helt enkelt, du får väl köpa min Tiger sen när man tröttnar på den! :hilarious:;)
Tack :)
Ja det är lite märkligt ändå :happyhappy: Kollade dina bilder på din annons, jämförde märkena och köpt i januari. Tänkte att det måste vara din gamla :) Ska bli kul att testa 1521 och speciellt denna i pvd :)

Tack :)
Ja det är lite märkligt ändå :happyhappy: Kollade dina bilder på din annons, jämförde märkena och köpt i januari. Tänkte att det måste vara din gamla :) Ska bli kul att testa 1521 och speciellt denna i pvd :)
Kul! Ja men tror du blir nöjd. Boetten är ju som bekant grymt skön att bära, enligt mig det bästa med 1521 :)

Och PVD är riktigt schyst. Hade det inte varit för min otålighet och tanke om att inte ha för många klockor, hade jag lätt haft kvar den!

Kul! Ja men tror du blir nöjd. Boetten är ju som bekant grymt skön att bära, enligt mig det bästa med 1521 :)

Och PVD är riktigt schyst. Hade det inte varit för min otålighet och tanke om att inte ha för många klockor, hade jag lätt haft kvar den!
Jag känner likadant..men det är bara att ge upp allt som kan tänkas sunt när det gäller detta missbruk :hilarious:

Grattis till inköpet :)

Gillar att ni håller koll på kedjan handledssvågrar :D

Tillbaka
Topp