Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det bästa är att det mesta blir bättre med åren, bygga kukborgar och grejer until death do us part
Gillade Immanuel Karlssons bok också, den ska jag försöka finna...classyInte många träffar man får på google när man söker på kukborg
Rubriken på flashbacktråden btw
Grattis. Håll tag i det där.Jag och FruBr firar treårig bröllopsdag idag och då är givetvis 1521an som köptes som bröllopsklocka på.
Tack kompis, det ska jag!Grattis. Håll tag i det där.
Yeees, så jäkla snyggt! Hur känns den på armen?Tillbaka i tråden!
Tack!!Yeees, så jäkla snyggt! Hur känns den på armen?
Tvärkool. Helt sprillans ny?Tack!!
Tycker den känns riktigt bra. Var lite orolig över den räfflade baksidan, men inget som känns såhär efter dryga timmen. Annars sitter den skönt, böjda bandhornen gör sitt och den tunna boetten. Över förväntan än så länge!
Eller hur! Yes, direkt från vår eminenta AD @Zackrissonsur.se. ”Ny”, med brasklappen att den är byggd på NOS-delarTvärkool. Helt sprillans ny?
Supercool klocka!Eller hur! Yes, direkt från vår eminenta AD @Zackrissonsur.se. ”Ny”, med brasklappen att den är byggd på NOS-delar
Mesh åkte på!
Verkligen! Riktigt ball. Velat testa den länge så glad jag slog tillSupercool klocka!
CooolVerkligen! Riktigt ball. Velat testa den länge så glad jag slog till
Boettformen ser riktigt bekväm ut (som vanligt med Squale ) och den blev grym på mesh! Borde dock ha ett shark mesh istället för optimal kaxighet.Tack!!
Tycker den känns riktigt bra. Var lite orolig över den räfflade baksidan, men inget som känns såhär efter dryga timmen. Annars sitter den skönt, böjda bandhornen gör sitt och den tunna boetten. Över förväntan än så länge!
Sant!Boettformen ser riktigt bekväm ut (som vanligt med Squale ) och den blev grym på mesh! Borde dock ha ett shark mesh istället för optimal kaxighet.
Snyggt!! Bra där
TackSnyggt!! Bra där
Givetvis känner jag igen den! En kär gammal vän Verkligen kul den hamnade här igen, och hos dig Börjar bli tradition helt enkelt, du får väl köpa min Tiger sen när man tröttnar på den!
Grattis! Riktigt fina dom där
Tack Saknar du din?Grattis! Riktigt fina dom där
Kul! Ja men tror du blir nöjd. Boetten är ju som bekant grymt skön att bära, enligt mig det bästa med 1521Tack
Ja det är lite märkligt ändå Kollade dina bilder på din annons, jämförde märkena och köpt i januari. Tänkte att det måste vara din gamla Ska bli kul att testa 1521 och speciellt denna i pvd
Jag känner likadant..men det är bara att ge upp allt som kan tänkas sunt när det gäller detta missbrukKul! Ja men tror du blir nöjd. Boetten är ju som bekant grymt skön att bära, enligt mig det bästa med 1521
Och PVD är riktigt schyst. Hade det inte varit för min otålighet och tanke om att inte ha för många klockor, hade jag lätt haft kvar den!
Jo visst gör man det men känns bra ändå Kanske lyckas köpa tillbaka den i framtidenTack Saknar du din?