Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fortfarande November som gäller? Går det snabbare om man ”uppgraderar” till ett polerat 22mm istället @Zackrissonsur.se ?1521 åkte på ikväll efter några veckor i lådan.
Jäkla bra den är! vill bara ha meshet och det är nuuuuu.
Sålde min matta 1521, och hann gå utan en i exakt två veckor innan en polerad dök upp på K & S... Supernöjd med allt utom min karaktär.
Hoppas att det fortfarande är november som gäller!Fortfarande November som gäller? Går det snabbare om man ”uppgraderar” till ett polerat 22mm istället @Zackrissonsur.se ?
Mantaloggan är dessutom asball!Får inte, ska inte köpa fler klockor nu! Dessutom har jag som sagt redan en. Fun fact är att om man vill ha en vintage Squale men vill ha den billigt och om man inte bryr sig om att det inte står Squale på tavlan så ska man hålla utkik efter Breil Manta. Squale tillverkade FF96, Master, 2002, 2001, 600 och 700 med endast Breil på tavlan. Dessutom tillverkade MRP SA klockor till både Squale och Breil som till exempel 1521, 1545 och 1553. Ovanpå det så tillverkade MRP SA på den tiden många klockor märkta med Sinn där de även tillverkade likadana till Breil så samma sak där.
Ja, den är grymt cool!Mantaloggan är dessutom asball!
Fick mail fr Squale igår och mesh kommer in i nästa vecka.Hoppas att det fortfarande är november som gäller!
Låter lovande men säger inte hej förrän jag har det runt handledenFick mail fr Squale igår och mesh kommer in i nästa vecka.
Nä, man har ju blivit besviken förrLåter lovande men säger inte hej förrän jag har det runt handleden
Fick hem den här skönheten igår!
Två riktigt grymma klockor in i tråden idag. Grattis båda två!@Zackrissonsur.se levererar paket, snabbfoto... Exalterad som fan! Måste hämta barnen. Mer foto kommer senare.
Sådär ja! Äntligen, lyckades klämma dit ett par bandstift. Sitter inte lika bra som de som satt på innan, men hoppas det håller någorlunda. Fick höra att de som satt på först kallas engångsstift? Kan mycket väl stämma, var ju inte direkt hållbara
Så nu är nya gummistronken på! Känns bra
Snyggt!! Riktigt bra där Stort grattis till en grym pjäs.Tiger-kompisar, kör på orangefärgat Isofrane:
Många tack! Är oändligt nöjd med klockan!Två riktigt grymma klockor in i tråden idag. Grattis båda två!
Riktig hållkäften-dinka! Grattis till ett fett köp.Tiger-kompisar, kör på orangefärgat Isofrane:
Snyggt!! En glesbygdskavaj är ju alltid rätt!
Pyjamas ingår också i starter packet..och vita speedos förstås men det vet ju alla redan
Mycket bra! 10/10 kombination!
Såg den här på WUS igår och det ser riktigt bra ut. Dags att modda med svart hjul?Squale Bund får solar sig idag..och en bild med storebrorsan Tiger.
Vackert.